Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 28 januari 2016 om 22:57
quote:Enn schreef op 28 januari 2016 @ 22:53:
Dit kent toch iedereen?
https://www.youtube.com/watch?v=kt0g4dWxEBoMeneer T ligt naast me te slapen, welk nummer plak je?
Dit kent toch iedereen?
https://www.youtube.com/watch?v=kt0g4dWxEBoMeneer T ligt naast me te slapen, welk nummer plak je?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 28 januari 2016 om 22:59
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 22:49:
[...]
Ja. En ik verbaas me echt dat je niks van Kanye kent. Dat je Wiz misschien alleen van naam kent daar kan ik nog inkomen.Ik zit effe te Youtuben, maar die Kayne ken ik inderdaad. kennelijk ben ik net zo sterk in namen als jij. Ga nu even die griezel opzoeken.
[...]
Ja. En ik verbaas me echt dat je niks van Kanye kent. Dat je Wiz misschien alleen van naam kent daar kan ik nog inkomen.Ik zit effe te Youtuben, maar die Kayne ken ik inderdaad. kennelijk ben ik net zo sterk in namen als jij. Ga nu even die griezel opzoeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 januari 2016 om 22:59
quote:Enn schreef op 28 januari 2016 @ 22:53:
Dit kent toch iedereen?
https://www.youtube.com/watch?v=kt0g4dWxEBoJa.
Dit kent toch iedereen?
https://www.youtube.com/watch?v=kt0g4dWxEBoJa.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 28 januari 2016 om 23:01
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 22:59:
[...]
Ik ook. En rock, hardrock, metal, punk, grunge, rap, disco, soul, country, opera, house, trance, techno, smartlappen.Ik denk dat mijn ouders vinden dat ze gefaald hebben wat betreft mijn muzikale opvoeding. En mijn alwetende broers ook
[...]
Ik ook. En rock, hardrock, metal, punk, grunge, rap, disco, soul, country, opera, house, trance, techno, smartlappen.Ik denk dat mijn ouders vinden dat ze gefaald hebben wat betreft mijn muzikale opvoeding. En mijn alwetende broers ook
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 22:57:
[...]
Welke klassieke muziek zoal?
Opera. Dan beeldt ie zich in dat ie Anthony Hopkins is, denk ik
Nee, ik heb het hem leren waarderen. Niks gedwongen, gewoon opgezet en dan zag je hem opkijken van zijn spel. Als ie het niet had getrokken had ik het afgezet.
In de luier brulde hij al om Cash en Clapton. Kon net staan en dan straalde hij en blèrde hij op zijn manier mee. Ik moet zowat huilenbals ik eraan terugdenk . Zo mooi!
[...]
Welke klassieke muziek zoal?
Opera. Dan beeldt ie zich in dat ie Anthony Hopkins is, denk ik
Nee, ik heb het hem leren waarderen. Niks gedwongen, gewoon opgezet en dan zag je hem opkijken van zijn spel. Als ie het niet had getrokken had ik het afgezet.
In de luier brulde hij al om Cash en Clapton. Kon net staan en dan straalde hij en blèrde hij op zijn manier mee. Ik moet zowat huilenbals ik eraan terugdenk . Zo mooi!
donderdag 28 januari 2016 om 23:03
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 23:02:
Ach als we t over muziek voorkeuren hebben word ik vierkant uitgelachen.
Maakt me niks uit, maar kanye en dat soort gedoe komt er bij mij niet in....Geen kinderen zeker?
Maakt me niks uit, maar kanye en dat soort gedoe komt er bij mij niet in....Geen kinderen zeker?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 28 januari 2016 om 23:04
quote:Solomio schreef op 28 januari 2016 @ 22:54:
Mijn kind luistert klassieke muziek. Kinderen (pubers) zeggen vaak 'automatisch'nee tegen klassieke muziek. Horen ze een stukje origineel klassiek vinden ze dat maar niks. Krijgen ze vervolgens een gepimpte versie te horen is het wel gaaf.
Mijn kind luistert klassieke muziek. Kinderen (pubers) zeggen vaak 'automatisch'nee tegen klassieke muziek. Horen ze een stukje origineel klassiek vinden ze dat maar niks. Krijgen ze vervolgens een gepimpte versie te horen is het wel gaaf.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 28 januari 2016 om 23:04
donderdag 28 januari 2016 om 23:05
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 23:02:
Maakt me niks uit, maar kanye en dat soort gedoe komt er bij mij niet in....Nee hoor, ik houd ook wel van klassieke muziek.
Maakt me niks uit, maar kanye en dat soort gedoe komt er bij mij niet in....Nee hoor, ik houd ook wel van klassieke muziek.
donderdag 28 januari 2016 om 23:07
Mijn kinderen zijn helemaal niet opgegroeid met muziek, omdat ik de stilte prefereer.
Dat oudste nu klassieke muziek luistert is dus helemaal zijn eigen verdienste. Hij zoekt muziek en filmpjes op op internet en heeft zo de klassieke muziek ontdekt.
Dat oudste nu klassieke muziek luistert is dus helemaal zijn eigen verdienste. Hij zoekt muziek en filmpjes op op internet en heeft zo de klassieke muziek ontdekt.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar