Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 15 februari 2016 @ 22:24:

[...]

Arme Brie....Ook al uit de groepsapp verwijderd ja?
quote:Amaqanda schreef op 15 februari 2016 @ 22:25:

[...]

Echt verspilde moeite, maar dat weet jij ook wel natuurlijk Allicht *zucht*
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 februari 2016 @ 22:24:

Doen jullie de M details even in de groepsapp? Tmi voor een zware maandag.Welke groepsapp?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 februari 2016 @ 22:27:

[...]

Ook al uit de groepsapp verwijderd ja?Jah.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 februari 2016 @ 22:27:

[...]

Ook al uit de groepsapp verwijderd ja?Zo flauw dus.
quote:yasmijn schreef op 15 februari 2016 @ 22:23:

[...]

Lieve kind. Je wordt zo vaak gequote dat ik alles zie en de negeer absoluut geen zin heeft. En FYI, dit is een openbaar forum en dan mag men reageren.

Zolang ik niet tegen je scheld of hoe men dat tegenwoordig ook noemt, is er verder niets aan de hand.

Wellicht moet je eens bij jezelf te rade gaan. Dat je je postgedrag aanpast.

De meesten die hier posten zijn hier al jaren en jaren en we kennen elkaar, weten wat we aan elkaar hebben. Als je nou eens gewoon leuk mee post ipv al dat agressieve en negatieve. Kan echt helpen. Heb het zo vaak gezien hier. Mij maak je echt niets meer wijs.

Ik heb vaak gezellig mee gedaan en geprobeerd hier. Ik ben een mens en ergens heb ik ook mijn grenzen. Het klopt niet echt wat je zegt. Ik forum voor mijn plezier heb een leuk samen afval groepje als iemand bestek zegels nodig bied en stuur ik het op. Niemand heeft verder last van mij verder behalve de mensen die nu klagen en de schuld bij mij neer leggen. Terwijl het actie reactie isz net zo goed van mijn kant als die van jullie. Maar ik hou gelijk op en dan gaat het tig pagina's over mij. Daar zeg ik wat van dat heet voor jezelf opkomen.

Jij leest wat je wil lezen. Het intereseert mij geen reet dat jullie kennen elkaar lig ik niet wakker van. En als ik jou negatief op val dat moet je die balk voor je neus weghalen.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 februari 2016 @ 22:28:

[...]

Zo flauw dus.Kom maar in mijn groepje. Ik heb die groepsapp ook niet :-)
quote:Peacy schreef op 15 februari 2016 @ 22:27:

[...]

Welke groepsapp?Misschien kun jij er in nu Brie eruit is
Dat wordt kiezen Peac!
quote:Ttass28 schreef op 15 februari 2016 @ 22:29:

[...]

Ik heb vaak gezellig mee gedaan en geprobeerd hier. Ik ben een mens en ergens heb ik ook mijn grenzen. Het klopt niet echt wat je zegt. Ik forum voor mijn plezier heb een leuk samen afval groepje als iemand bestek zegels nodig bied en stuur ik het op. Niemand heeft verder last van mij verder behalve de mensen die nu klagen en de schuld bij mij neer leggen. Terwijl het actie reactie isz net zo goed van mijn kant als die van jullie. Maar ik hou gelijk op en dan gaat het tig pagina's over mij. Daar zeg ik wat van dat heet voor jezelf opkomen.

Jij leest wat je wil lezen. Het intereseert mij geen reet dat jullie kennen elkaar lig ik niet wakker van. En als ik jou negatief op val dat moet je die balk voor je neus weghalen.Leg de negatieve reacties naast je neer Ttass. Je hebt het momenteel moeilijk, veel sterkte.
Beide, waarom niet?! :-D
quote:Moemoe64 schreef op 15 februari 2016 @ 22:36:

[...]

Leg de negatieve reacties naast je neer Ttass. Je hebt het momenteel moeilijk, veel sterkte. "Het moeilijk hebben" is geen excuus om je op een bepaalde manier te gedragen.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 februari 2016 @ 22:37:

[...]

"Het moeilijk hebben" is geen excuus om je op een bepaalde manier te gedragen.

"Op een bepaalde manier reageren" op iemand die het moeilijk heeft ook niet.

Daarmee wordt die persoon echt niet geholpen.
quote:Moemoe64 schreef op 15 februari 2016 @ 22:41:

[...]

"Op een bepaalde manier reageren" op iemand die het moeilijk heeft ook niet.

Daarmee wordt die persoon echt niet geholpen.Ik ben er niet om die persoon te helpen. Daar hebben we psychiaters etc voor.
We zijn geen maatschappelijk werkers toch?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 februari 2016 @ 22:43:

We zijn geen maatschappelijk werkers toch?

Heb ik dat dan beweerd?

Een heel klein beetje inlevingsvermogen in een ander kan wel veel uitmaken. Of niet?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 februari 2016 @ 22:43:

We zijn geen maatschappelijk werkers toch?Zeker niet op een openbaar forum. Veel mensen hebben issues.
quote:Moemoe64 schreef op 15 februari 2016 @ 22:46:

[...]

Heb ik dat dan beweerd?

Een heel klein beetje inlevingsvermogen in een ander kan wel veel uitmaken. Of niet?Andersom kan dat kennelijk niet.
quote:Moemoe64 schreef op 15 februari 2016 @ 22:46:

[...]

Heb ik dat dan beweerd?

Een heel klein beetje inlevingsvermogen in een ander kan wel veel uitmaken. Of niet?

Op zich wel ja. En dat is hier ook altijd.

Maar bij tas is dat vergaan toen ze zichzelf op nr 1 plaatste en het roken van pa niet accepteerde. Tsja. Die discussie beginnen we maar niet opnieuw. Maar daar heb ik weinig inlevingsvermogen voor,hoor.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 februari 2016 @ 22:41:

[...]

Ik ben er niet om die persoon te helpen. Daar hebben we psychiaters etc voor.

Laag dit!

Je durft hier rechtuit zeggen dat "die persoon" rijp is voor de psychiatrie. Bravo!
quote:Moemoe64 schreef op 15 februari 2016 @ 22:48:

[...]

Laag dit!

Je durft hier rechtuit zeggen dat "die persoon" rijp is voor de psychiatrie. Bravo!

Doe eens even gewoon zeg.

Daarnaast vind ik het nogal denigrerend dat je zo negatief denkt over mensen die professionele hulp nodig hebben, alsof dat erg is...

[...]

Laag dit!

Je durft hier rechtuit zeggen dat "die persoon" rijp is voor de psychiatrie. Bravo!En dan ben ik negatief begrijp jij het? Ik vind mezelf nog hartstikke beleefd maar bridget moet je met een korreltje zout nemen.

[...]

Laag dit!

Je durft hier rechtuit zeggen dat "die persoon" rijp is voor de psychiatrie. Bravo!Welnee joh. Jij begon over "die persoon" en ik had.mijn etc kunnen vervangen door; psychologen, mwd'ers, of weet ik t wat.

[...]

Laag dit!

Je durft hier rechtuit zeggen dat "die persoon" rijp is voor de psychiatrie. Bravo!Ik vraag me de laatste tijd echt af of sommigen hier wel kunnen lezen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Ttass28 schreef op 15 februari 2016 @ 22:50:

[...]

En dan ben ik negatief begrijp jij het? Ik vind mezelf nog hartstikke beleefd maar bridget moet je met een korreltje zout nemen.1 korreltje maar? Sjonge.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven