Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 10:38:

[...]

Maar van alleen online hier blijven roepen dat er toch niks mee gedaan wordt en dat we er geen fiducie in hebben, gaat het sowieso niet verbeteren.

Ik denk dat we als gebruikers dan ook bereid moeten zijn om enerzijds onszelf van goede wil te tonen, maar anderzijds ook van Viva te eisen dat die zich ook van goede wil tonen. Een standaardaangifte zoals destijds ook voor Wilders is gebruikt is zo gemaakt. Dan doen we gewoon met zijn allen aangifte bij justitie, niet bij het meldpunt. Maar dan moeten we dat ook echt een keer doen, niet alleen erover jeremiëren maar vervolgens zelf ook niet bereid zijn om B te zeggen.Ik denk dat de bal ook niet (meer) bij ons ligt. Staffen, mensen onder de negeerknop, hele pijlers blokkeren, niet meer reageren als je weet dat je emoties hoog op gaan lopen, meldingen maken bij het Meldpunt, de CM mailen (met meerdere mensen); me dunkt dat we genoeg gedaan hebben. Laatste stap is dan inderdaad aangifte; dat is naar mijn weten nooit gedaan.
Ik ook wel.
quote:Renaissance schreef op 03 mei 2017 @ 10:39:

[...]

Dat is best snel. Ze is er pas heel kort immers.

2015 ofzo.Echt he
quote:MaryCrawley schreef op 03 mei 2017 @ 10:26:

Staffen kan zelf ook een vorm van zuigen zijn.

Ik heb tot gisteren volgens mij nog nooit gestaft maar ik ben het maar gaan doen. Omdat ik ook het idee krijg dat er door sommige hysterisch staffers bij de mods een heel eenzijdig beeld h eerst.

Dit ja.

En partijdigheid.

LV geeft iets aan, wat ze meegemaakt heeft, en hoe ze dat ervaren heeft, waarbij ik me overigens aansluit, want ook ik werd een tijd steeds gequote en op het blauwe matje geroepen en ook ik vond dat heel vervelend en ook ik vond het stalkerig gedrag. LV wordt (aangekondigd) gestafd en pats, een ban.

Prima hoor dat LV een ban krijgt, als ze die verdient heeft, dat bepaalt de mod verder maar dat inconsequente vind ik ruk.

Ik weet van een aantal forummers dat ze een paar dagen terug allemaal een aantal postings van een engerd die creepy misogyne uitspraken deed hebben gestafd en daar gebeurt dan niks mee.

Bijzonder.
quote:Star schreef op 03 mei 2017 @ 10:42:

[...]

Ik denk dat de bal ook niet (meer) bij ons ligt. Staffen, mensen onder de negeerknop, hele pijlers blokkeren, niet meer reageren als je weet dat je emoties hoog op gaan lopen, meldingen maken bij het Meldpunt, de CM mailen (met meerdere mensen); me dunkt dat we genoeg gedaan hebben. Laatste stap is dan inderdaad aangifte; dat is naar mijn weten nooit gedaan.Jawel toch?
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 10:19:

[...]

Zet dit nog even in het suggesties topic, ik ga zo ook wat suggesties doen. Ik vond trouwens sowieso dat je hele goede en rake observaties en suggesties hebt gedaan.Dank je.
quote:Renaissance schreef op 03 mei 2017 @ 10:40:

[...]

Dat wil ik wel doen.Ik ook, en ik wil hem ook wel maken op een manier dat het niet al te veel moeite is.
Am Yisrael Chai!
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2017 @ 10:46:

[...]

Jawel toch?Volgens mij ook niet. Volgens mij is er alleen meermaals melding bij het meldpunt discriminatie internet gedaan. En ik vraag me al jaren af of daar überhaupt mensen werken, want anders dan een ontvangstbevestiging krijg je verder nooit een reactie als je daar iets meldt.
Am Yisrael Chai!
Het suggestie topic is overgenomen door de aktueelkern. Hopelijk heeft iemand nog wat zinnigs te suggesteren daar.
En ja, ik wil ook aangifte doen hoor bij racistische rottigheid via zo'n standaardformulier, goed idee.
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2017 @ 10:36:

Orkenflow, het kwartje valt bij mij nu pas wie jij bent

Serieus? En ik maar posten in de veronderstelling dat iedereen dat meteen ziet.

(Toch een te groot ego...)
quote:Fee-de-Goede schreef op 03 mei 2017 @ 10:49:

Het suggestie topic is overgenomen door de aktueelkern. Hopelijk heeft iemand nog wat zinnigs te suggesteren daar.Ik hou me er ver buiten nu, ik heb mijn suggesties op de eerste pagina's al gedaan.
quote:orkenflow schreef op 03 mei 2017 @ 10:50:

[...]

(Toch een te groot ego...)Hoe dom van mij of niet?
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 10:48:

[...]

Volgens mij ook niet. Volgens mij is er alleen meermaals melding bij het meldpunt discriminatie internet gedaan. En ik vraag me al jaren af of daar überhaupt mensen werken, want anders dan een ontvangstbevestiging krijg je verder nooit een reactie als je daar iets meldt.Klopt, ik heb nooit een verdere reactie gehad.

[...]

(Toch een te groot ego...)Haha, ik zag het ook niet meteen, maar wel kort nadat je in de metamorfose was gegaan. Ik vond het toen nog zo typisch voor jou, moest er om lachen.
Am Yisrael Chai!
quote:Star schreef op 03 mei 2017 @ 10:42:

[...]

Ik denk dat de bal ook niet (meer) bij ons ligt. Staffen, mensen onder de negeerknop, hele pijlers blokkeren, niet meer reageren als je weet dat je emoties hoog op gaan lopen, meldingen maken bij het Meldpunt, de CM mailen (met meerdere mensen); me dunkt dat we genoeg gedaan hebben. Laatste stap is dan inderdaad aangifte; dat is naar mijn weten nooit gedaan.Laat de CM nu maar eens reageren op het suggestiestopic met in haar achterhoofd wat ze dan nu weet. Hoe gaat Viva cq Sanoma hier vanaf nu mee om? Er is zo vaak aangegeven, ook aan deze CM, dat het niet kan. Laat hen nu eerst maar eens duidelijk stelling nemen en dan kunnen we weer verder staffen, mailen, aangifte doen, melden etc. Want als men uiteindelijk niet het beleid gaat veranderen, kunnen wij blijven doen wat we deden tot we een ons wegen, dan gaat het niks helpen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 10:47:

[...]

Ik ook, en ik wil hem ook wel maken op een manier dat het niet al te veel moeite is.Misschien even een paar weken afwachten wat de mods gaan doen? En als er echt niets verandert, dan graag!
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 10:38:

[...]

Ik denk dat we als gebruikers dan ook bereid moeten zijn om enerzijds onszelf van goede wil te tonen, maar anderzijds ook van Viva te eisen dat die zich ook van goede wil tonen. Een standaardaangifte zoals destijds ook voor Wilders is gebruikt is zo gemaakt. Dan doen we gewoon met zijn allen aangifte bij justitie, niet bij het meldpunt. Maar dan moeten we dat ook echt een keer doen, niet alleen erover jeremiëren maar vervolgens zelf ook niet bereid zijn om B te zeggen.

Eens.

Maar aangifte betekent, dat we veel screenshots moeten gaan maken en het allemaal bijhouden. Wie heeft daar zin in en tijd voor? Dat moeten we nu dan al organiseren.

Het andere B zeggen, is dat we dan eens echt opstappen, allemaal tegelijk, en niet meer terugkomen.

[...]

(Toch een te groot ego...)Volgens mij had ik het ook heel snel door. gevalletje anagram.
quote:Renaissance schreef op 03 mei 2017 @ 10:53:

[...]

Misschien even een paar weken afwachten wat de mods gaan doen? En als er echt niets verandert, dan graag!De CM mag nu wel een statement maken dacht ik zo, in het openbaar.
quote:orkenflow schreef op 03 mei 2017 @ 10:54:

[...]

Eens.

Maar aangifte betekent, dat we veel screenshots moeten gaan maken en het allemaal bijhouden. Wie heeft daar zin in en tijd voor? Dat moeten we nu dan al organiseren.

Het andere B zeggen, is dat we dan eens echt opstappen, allemaal tegelijk, en niet meer terugkomen.Ik zou het wel vervelend vinden om hier weg te gaan. Zou het forum echt wel gaan missen.
quote:Fee-de-Goede schreef op 03 mei 2017 @ 10:49:

Het suggestie topic is overgenomen door de aktueelkern. Hopelijk heeft iemand nog wat zinnigs te suggesteren daar.Ja stel je voor zeg dat er ook nog andere meningen dan die jij wenselijk acht voorbij komen,dat moeten we toch niet willen.

[...]

Eens.

Het andere B zeggen, is dat we dan eens echt opstappen, allemaal tegelijk, en niet meer terugkomen.Ja, daar heb je gelijk in. Ook tot dat andere B zeggen ben ik bereid. Ik kom hier voor jullie, tenslotte.
Am Yisrael Chai!
quote:Renaissance schreef op 03 mei 2017 @ 10:55:

[...]

Ik zou het wel vervelend vinden om hier weg te gaan. Zou het forum echt wel gaan missen.Was ik geenzins van plan.

[...]

Eens.

Het andere B zeggen, is dat we dan eens echt opstappen, allemaal tegelijk, en niet meer terugkomen.Daar is de groep vermoed ik te klein voor om ze echt te doen schrikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven