Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 mei 2017 om 17:36
Ja.Mother_Earth schreef: ↑28-05-2017 17:35Ik merkte laatst wel toen ik bij mijn geschiedenis/instellingen alles verwijderde (op mobiel ) dat ik opeens weer meer kon hier op het forum.
Dat er dan dus weer bugs zijn opgeheven ofzo.
Hebben jullie zoiets al geprobeerd ?
zondag 28 mei 2017 om 17:39
Nee joh.AmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 17:36Denken jullie nu echt dat je alle forummers meekrijgt in n twitter actie of massaal vertrek?
zondag 28 mei 2017 om 17:40
zondag 28 mei 2017 om 17:41
Welnee. De meesten wil ik niet eens mee hebben. Alleen "het groepje". Wie daar ook in mogen zittenAmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 17:36Denken jullie nu echt dat je alle forummers meekrijgt in n twitter actie of massaal vertrek?
zondag 28 mei 2017 om 17:42
Ja. Heb zelfs cookies weggegooid na een hoop gedonder.
zondag 28 mei 2017 om 17:44
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 28 mei 2017 om 17:46
Welnee, maar het zou wél een mooi statement zijnAmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 17:36Denken jullie nu echt dat je alle forummers meekrijgt in n twitter actie of massaal vertrek?
Nogmaals, dat het forum ruk is vind ik vervelend, maar niet meer dan dat.
Ik erger me echter wild aan het gummen van ieder kritisch geluid, geen update van de stand van zaken geven en de vragen van je users structureel negeren.
zondag 28 mei 2017 om 17:48
Lekker!
Je had vroeger bij holendrecht een zaakje, die verkocht gevulde Barra's. Deed hij er ook nog goddelijk gekruide kipfilet in en zelfgemaakte soort sambal, heel mild en zoet. Je kon er 3 dagen van eten maar ik vind het nog steeds een drama dat die zaak weg is.
NeeAmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 17:36Denken jullie nu echt dat je alle forummers meekrijgt in n twitter actie of massaal vertrek?
zondag 28 mei 2017 om 17:49
Zo verdomde lastig dat je als je zit te tikken door het reactieveld wordt geslingerd
In het topic lees ik dat Himalaya zegt dat er 143 bugs zijn waarvan er 13 zijn opgelost. We zijn 3 weken verder
Fossielen, we hebben altijd geklaagd met een overgang naar een nieuwe site maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.
In het topic lees ik dat Himalaya zegt dat er 143 bugs zijn waarvan er 13 zijn opgelost. We zijn 3 weken verder
Fossielen, we hebben altijd geklaagd met een overgang naar een nieuwe site maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.
zondag 28 mei 2017 om 17:50
Ik ben altijd bang dat ik dingen weggooi die de telefoon nodig heeft.Mother_Earth schreef: ↑28-05-2017 17:48ik dacht eerst ook alleen met cookies weggooien klaar te zijn.
Maar toen ik daarna nog meer weggooide zoals onthouden wachtwoorden enz werd er nog beter.
tja ik weet het ook niet dacht laat het even weten .
zondag 28 mei 2017 om 17:53
Ik wíl helemaal niet weg!AmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 17:36Denken jullie nu echt dat je alle forummers meekrijgt in n twitter actie of massaal vertrek?
Ik wil gewoon een simpel forum wat het doet, met de forummers waar ik om geef.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 28 mei 2017 om 17:58
Drie weken geleden vond ik het nog wel aandoenlijk, die excuses van de mods en dat zij het zo ook helemaal niet hadden gewild en zo. Maar inmiddels begint dat ook wel te vervelen. Laat ze dan in ieder geval uitleggen waarom er geen enkele progressie is. Ik bedoel: als Jan en Bert vorige week per ongeluk zijn opgezogen in een glory hole snap ik tenminste waarom ze even niet zo opschieten.
zondag 28 mei 2017 om 18:00
Ja precies. Maar ik hou het op Rashesh en Sayeed die in Mumbai aan het knutselen zijn. Cheap Cheap!Lady_Voldemort schreef: ↑28-05-2017 17:58Drie weken geleden vond ik het nog wel aandoenlijk, die excuses van de mods en dat zij het zo ook helemaal niet hadden gewild en zo. Maar inmiddels begint dat ook wel te vervelen. Laat ze dan in ieder geval uitleggen waarom er geen enkele progressie is. Ik bedoel: als Jan en Bert vorige week per ongeluk zijn opgezogen in een glory hole snap ik tenminste waarom ze even niet zo opschieten.
zondag 28 mei 2017 om 18:01
Lady_Voldemort schreef: ↑28-05-2017 17:58Ik bedoel: als Jan en Bert vorige week per ongeluk zijn opgezogen in een glory hole snap ik tenminste waarom ze even niet zo opschieten.