Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 mei 2017 om 17:14
zondag 28 mei 2017 om 17:15
Dat is op laptop ook zo. En ze hebben er nog niks aan ook, aan al dat geklik van mij want ik gebruik AdblockMoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 17:06Het forum is bereikbaar en posten lukt. Navigeren is gewoon nagenoeg onmogelijk. Ik klik en scroll me gek.
Aah das wel kutMoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 17:12Vanuit mijn berichten kom ik niet bij het laatste bericht. En aangezien due kutzakken ook nog eens de functie eerste boven hebben weggehaald klik ik me wezenloos.
Precies. Ik kom op pagina 7 ofzo terecht als ik op laatste klik. Op de iPad is het het allerslechtst. Begin ik niet eens meer aan.MoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 17:06Het forum is bereikbaar en posten lukt. Navigeren is gewoon nagenoeg onmogelijk. Ik klik en scroll me gek.
Ik heb de minste last met pc op werk. Daar heb ik nog iets van een overzicht. Ook niet optimaal maar ja ik word ook niet geacht om te forummen in de tijd van De Baas
Ik wil me vandaag verder ook niet ergeren. Ik zit buiten, de ijsblokjes tinkelen in de rosé en straks de bbq aan.
Maar ik erger me toch
Ik ben te dom voor Twitter.AmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 16:50Als je n beetje wilt kun je #vivaforumfail trending maken. Kwestie van alle forummers organiseren.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 28 mei 2017 om 17:18
Ik heb het ooit gehad, maar ik snapte er ook niks van.
zondag 28 mei 2017 om 17:19
MoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 17:16Ik forum ook nog alleen vanaf mijn laptop. Heel soms wat losse berichten vanaf mijn telefoon.
Het is alsof je met een tank uit de koude oorlog de formule 1 moet winnen. Kansloos.
Ik heb precies hetzelfde als jij. Met iPhone kom ik alleen op overig. Op laptop kan ik nog enigszins navigeren maar wie gaat er nou nog ouderwets binnen zitten met dit weer. Überhaupt het is 2017, alles is mobiel.
zondag 28 mei 2017 om 17:20
We kunnen ze gaan facebooken.
zondag 28 mei 2017 om 17:22
Ha gelukkig ben ik niet de enige
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 28 mei 2017 om 17:23
Mijn lappie heeft een batterij, dus die kan gewoon mee naar buiten
Ik forum sowieso niet graag mobiel, veel te veel gepriegel. Alleen in de trein vind ik het wel leuk om in ieder geval een beetje bij te kunnen lezen (hoewel dat ook al niet zo feest meer is met al die kapotte knoppen tegenweurdig).
zondag 28 mei 2017 om 17:27
Dat kan. Mijn zus is daar modKnuffelheks schreef: ↑28-05-2017 17:25We kunnen natuurlijk ook gewoon asiel gaan vragen bij FOK!
Of ze niet voor ons een Vivahoekje willen maken![]()
zondag 28 mei 2017 om 17:29
Nou wat let ons! Maar als ik begin kennen jullie mijn identiteitKnuffelheks schreef: ↑28-05-2017 17:23Het principe is hetzelfde, dus waarom niet.
Ik denk niet dat er hard op gemodereerd wordt![]()
zondag 28 mei 2017 om 17:31
Ik ga dat lijntje uitgooien!Knuffelheks schreef: ↑28-05-2017 17:30Nou, gooi eens een lijntje uit!
Massaal vertrek van de users is best wel een statement en Danny is niet vies van een goeie rel volgens mij![]()