Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 3 juni 2017 om 20:38
Jawel, heel graag en zoon ook.Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 20:35Er staan nog wat 'nog niet bekend' op spoorboekje, dus ik hoop dat ze wat voor je uitzenden.
Wilde je niet heen?
Ik vond alleen de rest van de line up niet zo en het dus ontzettend veel geld voor 2 uur Green Day.
zaterdag 3 juni 2017 om 20:40
Ja het regent heel vaak tijdens Pinkpop. Terwijl het met Luilak altijd mooi weer is. Gelukkig heb ik al jaren geen last meer van de overlast van Luilak maar dat was vroeger niet zo.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 20:27Het zal eens een keer niet.
Maar jij kunt Pinkpop toch gewoon horen vanuit je achtertuin? Paraplu erbij en gaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 20:42
Geen idee eigenlijk. Moet nu geld in mijn zak houden voor Katy Perry
zaterdag 3 juni 2017 om 20:42
Oh ja, Luilak. Dat was ik haast vergeten. Vroegah toen ik klein was woonde ik in een echt Luilakgebied, lachen was dat.charlottew88 schreef: ↑03-06-2017 20:40Ja het regent heel vaak tijdens Pinkpop. Terwijl het met Luilak altijd mooi weer is. Gelukkig heb ik al jaren geen last meer van de overlast van Luilak maar dat was vroeger niet zo.
zaterdag 3 juni 2017 om 20:45
Ik ben aan het balen dat we besloten hadden om eens een jaar niet naar Lowlands te gaan. Vakantie ook geboekt tijdens Lowlands.
En nu zie ik Pinkpop en ook al wil ik daar echt niet heen qua festival, begint het toch te kriebelen. Heb een beetje spijt. Had toch graag naar Lowlands gegaan.
Maar eens op zoek naar wat anders leuks qua festival...
En nu zie ik Pinkpop en ook al wil ik daar echt niet heen qua festival, begint het toch te kriebelen. Heb een beetje spijt. Had toch graag naar Lowlands gegaan.
Maar eens op zoek naar wat anders leuks qua festival...
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 20:46
0.28% gewijzigd
zaterdag 3 juni 2017 om 20:45
Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 20:43Ach het regent sowieso heel vaak tijdens een meerdaags festival.![]()
zaterdag 3 juni 2017 om 20:46
Het is een complot van de weergodenFee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 20:43Ach het regent sowieso heel vaak tijdens een meerdaags festival.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 20:46
Partytent mee en goede laarzen en gaan.charlottew88 schreef: ↑03-06-2017 20:46Het is een complot van de weergoden. En een lol dat ze hebben daarboven.
Modderglijden is ook altijd leuk. .... Om naar te kijken.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 20:49
Reden: Missende letters.
Reden: Missende letters.
2.33% gewijzigd
zaterdag 3 juni 2017 om 20:50
Ik vond Dauwpop vorige week echt leuk. Niet alleen vanwege Doe Maar hoorFee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 20:45Ik ben aan het balen dat we besloten hadden om eens een jaar niet naar Lowlands te gaan. Vakantie ook geboekt tijdens Lowlands.
Maar eens op zoek naar wat anders leuks qua festival...![]()
zaterdag 3 juni 2017 om 20:50
Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 20:45Ik ben aan het balen dat we besloten hadden om eens een jaar niet naar Lowlands te gaan. Vakantie ook geboekt tijdens Lowlands.
Maar eens op zoek naar wat anders leuks qua festival...![]()
Down the rabbit hole schijnt gaaf te zijn.
zaterdag 3 juni 2017 om 20:58
zaterdag 3 juni 2017 om 20:59
Hele Pinkpop is al jaren een beetje zuur.AmyFarrahFowler schreef: ↑03-06-2017 20:57Hahahah weer overal dat zure commentaar dat Bieber op Pinkpop is X-D
zaterdag 3 juni 2017 om 21:00
Haha, Doe maar. Dat is wel gaaf ja.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 20:50Ik vond Dauwpop vorige week echt leuk. Niet alleen vanwege Doe Maar hoor, het was gewoon echt gezellig en gemoedelijk. Leuke bandjes ook, die ik vooral liggend in de zon beluisterd heb want het was prachtig weer. White Lies was echt goed! En prima organisatie ook, je hoefde nergens lang te wachten. Zelfs niet voor de wc's.
Douwpop onthouden voor gemoedelijke sfeer dus.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:00
Dat klopt. Het is toch allemaal een beetje dat zurige 'kijk ons eens de enige juiste smaak muziek hebben-Radio 2' publiek.
Joors troelie
zaterdag 3 juni 2017 om 21:01
Nah, is niks voor mij. Vroegah, ben ik wel eens geweest. Meer voor het bier de sfeer dan voor de bands trouwens.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 20:27Het zal eens een keer niet.
Maar jij kunt Pinkpop toch gewoon horen vanuit je achtertuin? Paraplu erbij en gaan.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:01
Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 20:46Partytent mee en goede laarzen en gaan.
Modderglijden is ook altijd leuk. .... Om naar te kijken.![]()
zaterdag 3 juni 2017 om 21:02
Nee radio 1 publiek. Radio 2 is tegenwoordig te hip.AmyFarrahFowler schreef: ↑03-06-2017 21:00Dat klopt. Het is toch allemaal een beetje dat zurige 'kijk ons eens de enige juiste smaak muziek hebben-Radio 2' publiek.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:02
Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 20:58Klopt. Ben ik 1x geweest. En ook veel regen toen.![]()
Where the wild things moet ook leuk zijn.
Ik ga eens google. Wat kleiners is sowieso leuk.
Is er ook nog eentje in Broek op Langedijk. Indian Summer ofzo?
zaterdag 3 juni 2017 om 21:04
Ja daar ben ik 2x geweest maar vond heel agressieve sfeer daar. Niet relax. Veel diefstal ook. Terwijl heel erg leuk is qua opzet. Erg mooie aankleding en locatie.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 21:05
0.50% gewijzigd