Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:33
Nou, ik ben benieuwd. Volgend jaar toch maar eens heen, dus.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:34
JaLady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:32Sowieso, een tandartsboor klinkt ook een stuk beter, muzikaal gezien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:35
Goelio in zijn regenjas vind ik ook wel fijn hoor. Niet om nou de hele avond naar te luisteren, maar een stuk beter dan Kensingstom.vrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 21:33Nu houd ik wel van Julio Iglesias, dus wat dat betreft moet ik wellicht niet zeiken over Kensington.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:35
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:39
Speciale gast: Fee-de-Geest
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:40
Ik heb de Venga Boys gezien, in hun beginjaren, in een discotheek in Oost-Groningen. Ze hadden twee liedjes en die waren allebei niet erg goed, maar omdat ze voor 30 minuten betaald waren, moesten we ze meerdere malen aanhoren.
Dán George Baker. Ook zonder zijn Selection echt een aanwinst voor het plattelandse schnabbelcircuit.
Dán George Baker. Ook zonder zijn Selection echt een aanwinst voor het plattelandse schnabbelcircuit.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:41
Gérard JolingLady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:37Ik ben heel, heel vroeger eens naar Gerard Joling geweest. Geen idee waarom eigenlijk.
Here i'am shitting and its getting Coldplay
zaterdag 3 juni 2017 om 21:42
Zou ik ook gewoon doen.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:33Nou, ik ben benieuwd. Volgend jaar toch maar eens heen, dus.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:45
zaterdag 3 juni 2017 om 21:48
George Baker heeft best wel leuke liedjes gemaakt.vrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 21:40Ik heb de Venga Boys gezien, in hun beginjaren, in een discotheek in Oost-Groningen. Ze hadden twee liedjes en die waren allebei niet erg goed, maar omdat ze voor 30 minuten betaald waren, moesten we ze meerdere malen aanhoren.
https://www.youtube.com/watch?v=0L1hD5OlPtw
Una paloma blanca vind ik ook oprecht leuk.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:50
Ik ben mijn tienerjaren opgegroeid in een dorp met een westfriese kermis waar elk jaar Corrie Konings optreed.
George Baker, Sugar Lee Hooper en Jan Smit en al zijn vrienden heb ik daar ook allemaal gehoord. Nooit gezien hoor, ik maak altijd dat ik de biertent uit kom voor die optredens.
Maar het klinkt qua publiek altijd heel gezellig. Alleen mijn oren gaan bloeden als ik echt erin ga staan. En meestal heb ik mijn portie bierdouches dan ook wel gehad.
George Baker, Sugar Lee Hooper en Jan Smit en al zijn vrienden heb ik daar ook allemaal gehoord. Nooit gezien hoor, ik maak altijd dat ik de biertent uit kom voor die optredens.
Maar het klinkt qua publiek altijd heel gezellig. Alleen mijn oren gaan bloeden als ik echt erin ga staan. En meestal heb ik mijn portie bierdouches dan ook wel gehad.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 21:55
7.48% gewijzigd
zaterdag 3 juni 2017 om 21:51
Ik vind una paloma blanca ook leuk.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:48George Baker heeft best wel leuke liedjes gemaakt.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:55
Oost-Groningen lijkt wel wat op West-Friesland. Alleen in West-Friesland heb je een soort dreiging van een stad achter een dijk en dat heb je bij ons niet.
Dorpsfeesten zijn vergelijkbaar, bierconsumptie ook.
George Baker is gewoon een vrij redelijke zanger en hij had een warme band met de disco-eigenaar, die nog zo'n ouderwetse was die vroeger allerlei onbekend talent liet optreden. Dus zongen ze samen Vaya con Dios en dan moest iedereen een traantje wegpinken.
Kom daar maar eens om bij Kensington.
George Baker is gewoon een vrij redelijke zanger en hij had een warme band met de disco-eigenaar, die nog zo'n ouderwetse was die vroeger allerlei onbekend talent liet optreden. Dus zongen ze samen Vaya con Dios en dan moest iedereen een traantje wegpinken.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:55
Corrie Konings heb ik ook wel eens gezien, in haar hoedanigheid van homomoeder. Was echt een feestje manFee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 21:50Ik ben mijn tienerjaren opgegroeid in een dorp met een westfriese kermis waar ek jaar Corrie Konings optreed.
Maar het klinkt qua publiek altijd heel gezellig. Alleen mijn oren gaan bloeden als ik echt erin ga staan. En meestal heb ik mijn portie bierdouches dan ook wel gehad.![]()
zaterdag 3 juni 2017 om 21:56
Ik ook.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:48George Baker heeft best wel leuke liedjes gemaakt.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:57
Haha, ja precies.vrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 21:55Oost-Groningen lijkt wel wat op West-Friesland. Alleen in West-Friesland heb je een soort dreiging van een stad achter een dijk en dat heb je bij ons niet.
Ik heb Hazes ook 2x in zo'n westfriese disco gezien, zelfde soort verhaal. Lekker bier drinken met publiek en eigenaar daarna.
Dat kon ik wel hebben qua oren. Raar is dat.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:58
Ha leuk!Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:55Corrie Konings heb ik ook wel eens gezien, in haar hoedanigheid van homomoeder. Was echt een feestje man. En Mai Tai een keer, tijdens een (gay) zwembadparty ten bate van het aidsfonds. Die zijn toen nog in het water beland. Liesbeth List kwam daar ook, maar die durfden ze niet in het water te gooien
.
zaterdag 3 juni 2017 om 22:02
Wel een leuk festival. Heel relaxed.Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 21:31Radiohead op Best Kept Secret. Maar man heeft storingsdienst en dat kan hij nooit meer zo snel ruilen denk ik. Is al over 2 weken.
Ik bedenk echt altijd zulke dingen te laat.![]()
zaterdag 3 juni 2017 om 22:04
Oh die vind ik humor. Ik heb er zelfs een extra tabje voor geopend.