Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 21:04
Ja daar ben ik 2x geweest maar vond heel agressieve sfeer daar. Niet relax. Veel diefstal ook. Terwijl heel erg leuk is qua opzet. Erm moie aankleding en locatie.

Ja boeren, dan krijg je dat :proud:
Star schreef:
03-06-2017 21:05
Meer de bontkraagjes... boeren bontkraagjes dan. :proud:
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 21:06
Meer de bontkraagjes... boeren bontkraagjes dan. :proud:

:rofl:
Jezus wat veel festivalletjes. :jump:
ziggo 222 zend momenteel Pinkpop uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Evenementen kanaal ook of is dat dezelfde zender?
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 21:13
1.01% gewijzigd
AmyFarrahFowler schreef:
03-06-2017 20:57
Hahahah weer overal dat zure commentaar dat Bieber op Pinkpop is X-D
Oh, dat was in 1983 al toen Doe Maar er kwam spelen. Gingen al die stoere punkerTs met harde vruchten lopen gooien, want dat kon natuurlijk niet dat er een populair bandje kwam spelen :facepalm: . En twee jaar later stonden ze weer klaar met de tomaten, voor de Stranglers want die weigerden Golden Brown te spelen en dat kon natuurlijk ook niet. Bluch.
Star schreef:
03-06-2017 21:03
Alleen ook weer die fucking Kensington.
Kensingstom.
222 is npo cultura
999 en 128 geven wel aan dat ze pinkpop uitzenden, maar zie nu alleen videoclips
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik hou van Radio2 en ik hou niet van Kensington.
En vaders die verslaafd zijn, vind ik ook wat ongelukkig.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 21:13
Kensingstom.
Ja :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 21:13
Kensingstom.

Precies dat.
vrouwjagersma schreef:
03-06-2017 21:15
Ik hou van Radio2 en ik hou niet van Kensington.
En vaders die verslaafd zijn, vind ik ook wat ongelukkig.
Driewerf eens.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 21:12
Oh, dat was in 1983 al toen Doe Maar er kwam spelen. Gingen al die stoere punkerTs met harde vruchten lopen gooien, want dat kon natuurlijk niet dat er een populair bandje kwam spelen :facepalm: . En twee jaar later stonden ze weer klaar met de tomaten, voor de Stranglers want die weigerden Golden Brown te spelen en dat kon natuurlijk ook niet. Bluch.

Het rare is dat het nooit een echt alto festival geweest, dus blijft raar gezeur en gedoe.

Ik vind het ook geen leuke festival mede door het publiek. Maar ga niet zeiken om zulke namen. Ik ga gewoon niet meer. :-D
Star schreef:
03-06-2017 21:05
Het ligt gewoon aan de zeewind. De boeren hier zijn haske gezellig.

(en laat ik het weten, ik heb jaren op spuugafstand van BoL gewoond)
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 21:18
Het rare is dat het nooit een echt alto festival geweest, dus blijft raar gezeur en gedoe.

Ik vind het ook geen leuke festival mede door het publiek. Maar ga niet zeiken om zulke namen. Ik ga gewoon niet meer. :-D
Zwarte Cross lijkt me wel heel leuk. Iemand daar ervaring mee?
Oke, er is een hek te zien op de pinkpopstream...

Nee LV, daar ben ik nog nooit geweest maar mijn familie uit het oosten gaat altijd heen. Moet echt leuk zijn. Maar wel heel heel veel dronken mensen met bijbehorend gedrag. Ik kan er wel tegen maar sommige mensen vinden dat vervelend.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 21:21
Zwarte Cross lijkt me wel heel leuk. Iemand daar ervaring mee?
Is geweldig!
Ik zag net de reclame van Jumbo weer voor bijkomen over de Share a perfect Day actie. Een festival met topartiesten word er gezegd. En wie treden er oa op Kensingstom en Jan Shit :facepalm:. Dat zijn toch geen topartiesten? Ik onderga nog liever een wortelkanaalbehandeling alles is beter dan luisteren naar Kensingstom en Jan Shit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oh, dronken mensen had je op Dauwpop ook hoor. Maar de meesten bleven wel gezellig dronken. Mijn dochter gaf er eentje haar overgebleven muntjes omdat ze vermoedde dat hij nog wel dorst zou hebben :proud: , en toen wilde hij haar er met alle geweld voor betalen en toen hij nog maar vijftig cent in zijn portemonnee bleek te hebben moest en zou hij haar een kus geven, op haar wang :rofl: . Nou, als het niet erger wordt...
Radiohead op Best Kept Secret. Maar man heeft storingsdienst en dat kan hij nooit meer zo snel ruilen denk ik. Is al over 2 weken.

Ik bedenk echt altijd zulke dingen te laat. :shame:
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 21:30
Oh, dronken mensen had je op Dauwpop ook hoor. Maar de meesten bleven wel gezellig dronken. Mijn dochter gaf er eentje haar overgebleven muntjes omdat ze vermoedde dat hij nog wel dorst zou hebben :proud: , en toen wilde hij haar er met alle geweld voor betalen en toen hij nog maar vijftig cent in zijn portemonnee bleek te hebben moest en zou hij haar een kus geven, op haar wang :rofl: . Nou, als het niet erger wordt...
Dat is lief.

Ik hoor echt hele rare verhalen van mijn neefjes. ;)
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 21:33
1.33% gewijzigd
charlottew88 schreef:
Ik zag net de reclame van Jumbo weer voor bijkomen over de Share a perfect Day actie. Een festival met topartiesten word er gezegd. En wie treden er oa op Kensingstom en Jan Shit :facepalm:. Dat zijn toch geen topartiesten? Ik onderga nog liever een wortelkanaalbehandeling alles is beter dan luisteren naar Kensingstom en Jan Shit.
Sowieso, een tandartsboor klinkt ook een stuk beter, muzikaal gezien.
charlottew88 schreef:
Ze moeten mij eerst afschieten voor ik naar zoiets ga.
Nu houd ik wel van Julio Iglesias, dus wat dat betreft moet ik wellicht niet zeiken over Kensington.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven