Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:05
Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 21:04Ja daar ben ik 2x geweest maar vond heel agressieve sfeer daar. Niet relax. Veel diefstal ook. Terwijl heel erg leuk is qua opzet. Erm moie aankleding en locatie.
Ja boeren, dan krijg je dat
zaterdag 3 juni 2017 om 21:06
zaterdag 3 juni 2017 om 21:12
Oh, dat was in 1983 al toen Doe Maar er kwam spelen. Gingen al die stoere punkerTs met harde vruchten lopen gooien, want dat kon natuurlijk niet dat er een populair bandje kwam spelenAmyFarrahFowler schreef: ↑03-06-2017 20:57Hahahah weer overal dat zure commentaar dat Bieber op Pinkpop is X-D
zaterdag 3 juni 2017 om 21:16
Ja
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:18
Driewerf eens.vrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 21:15Ik hou van Radio2 en ik hou niet van Kensington.
En vaders die verslaafd zijn, vind ik ook wat ongelukkig.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:18
Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:12Oh, dat was in 1983 al toen Doe Maar er kwam spelen. Gingen al die stoere punkerTs met harde vruchten lopen gooien, want dat kon natuurlijk niet dat er een populair bandje kwam spelen. En twee jaar later stonden ze weer klaar met de tomaten, voor de Stranglers want die weigerden Golden Brown te spelen en dat kon natuurlijk ook niet. Bluch.
Het rare is dat het nooit een echt alto festival geweest, dus blijft raar gezeur en gedoe.
Ik vind het ook geen leuke festival mede door het publiek. Maar ga niet zeiken om zulke namen. Ik ga gewoon niet meer.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:21
Zwarte Cross lijkt me wel heel leuk. Iemand daar ervaring mee?Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 21:18Het rare is dat het nooit een echt alto festival geweest, dus blijft raar gezeur en gedoe.
Ik vind het ook geen leuke festival mede door het publiek. Maar ga niet zeiken om zulke namen. Ik ga gewoon niet meer.![]()
zaterdag 3 juni 2017 om 21:24
zaterdag 3 juni 2017 om 21:27
Is geweldig!Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:21Zwarte Cross lijkt me wel heel leuk. Iemand daar ervaring mee?
zaterdag 3 juni 2017 om 21:30
Ik zag net de reclame van Jumbo weer voor bijkomen over de Share a perfect Day actie. Een festival met topartiesten word er gezegd. En wie treden er oa op Kensingstom en Jan Shit
. Dat zijn toch geen topartiesten? Ik onderga nog liever een wortelkanaalbehandeling alles is beter dan luisteren naar Kensingstom en Jan Shit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 21:30
Oh, dronken mensen had je op Dauwpop ook hoor. Maar de meesten bleven wel gezellig dronken. Mijn dochter gaf er eentje haar overgebleven muntjes omdat ze vermoedde dat hij nog wel dorst zou hebben
, en toen wilde hij haar er met alle geweld voor betalen en toen hij nog maar vijftig cent in zijn portemonnee bleek te hebben moest en zou hij haar een kus geven, op haar wang
. Nou, als het niet erger wordt...
zaterdag 3 juni 2017 om 21:32
Dat is lief.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 21:30Oh, dronken mensen had je op Dauwpop ook hoor. Maar de meesten bleven wel gezellig dronken. Mijn dochter gaf er eentje haar overgebleven muntjes omdat ze vermoedde dat hij nog wel dorst zou hebben, en toen wilde hij haar er met alle geweld voor betalen en toen hij nog maar vijftig cent in zijn portemonnee bleek te hebben moest en zou hij haar een kus geven, op haar wang
. Nou, als het niet erger wordt...
Ik hoor echt hele rare verhalen van mijn neefjes.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 21:33
1.33% gewijzigd
Sowieso, een tandartsboor klinkt ook een stuk beter, muzikaal gezien.charlottew88 schreef: ↑03-06-2017 21:30Ik zag net de reclame van Jumbo weer voor bijkomen over de Share a perfect Day actie. Een festival met topartiesten word er gezegd. En wie treden er oa op Kensingstom en Jan Shit. Dat zijn toch geen topartiesten? Ik onderga nog liever een wortelkanaalbehandeling alles is beter dan luisteren naar Kensingstom en Jan Shit.
Ze moeten mij eerst afschieten voor ik naar zoiets ga.charlottew88 schreef: ↑03-06-2017 21:30Ik zag net de reclame van Jumbo weer voor bijkomen over de Share a perfect Day actie. Een festival met topartiesten word er gezegd. En wie treden er oa op Kensingstom en Jan Shit. Dat zijn toch geen topartiesten? Ik onderga nog liever een wortelkanaalbehandeling alles is beter dan luisteren naar Kensingstom en Jan Shit.