Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:00
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑17-06-2017 13:36In het café is veel kommer en kwel. Ook nuttig maar niet altijd even lollig of kletsuitnodigend.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:05
Ana_Isabel_ schreef: ↑17-06-2017 12:49Dat is niet helemaal waar. Star en ik reageerden, maar er kwam geen verdere uitleg, behalve de pedofiel opmerking van Fee dan. Wat het allemaal nog onduidelijker maakte.
Dit dus.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:07
zaterdag 17 juni 2017 om 14:20
Ana_Isabel_ schreef: ↑17-06-2017 14:19Dan rijst bij mij toch echt de vraag wanneer iets afgedaan wordt als "kletsen" en wanneer niet. Letterlijk iedereen hier post hier weleens wat wat niet topic gerelateerd is. En soms trekt zo'n onderwerp mij ook niet, dus scroll ik weer even door. Het blijft persoonlijk waar je aansluiting bij vindt, maar je kunt niet zeggen dat het hier niet zou moeten mogen als je het zelf ook doet.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:21
Ik vind het verder niet erg hoor, voor rampen, ziekte en ellende moet ook ruimte zijn op het forum. Maar ik wil ook wel eens gewoon wat slap ouwehoeren over niks en dat gaat daar eigenlijk niet meer. Dus dan maar hier he.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:28
Hihi.Fee-de-Goede schreef: ↑17-06-2017 14:21Ik vind dat gezeur elke keer weer over niet mogen kletsen hier echt irritant.
Helemaal als de persoon in kwestie wel soms ook mee lult en amper tot niets napraat over topics.
En we eten kipschnitzels, aardappeltjes en boontjes vanavond.![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 juni 2017 om 14:30
Het gaat ook niet om erg vinden. Natuurlijk niet.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 14:21
Ik vind het verder niet erg hoor, voor rampen, ziekte en ellende moet ook ruimte zijn op het forum. Maar ik wil ook wel eens gewoon wat slap ouwehoeren over niks en dat gaat daar eigenlijk niet meer. Dus dan maar hier he.
Het gaat inderdaad om dat ik voor mij ook lekker luchtig en vluchtig wil forummen
Op een gegeven moment was ik voor mijn gevoel vooral aan het informeren naar mens gezondheid. En ik heb behoefte aan humor. Veel humor. En me niet steeds zorgen maken of wat ik zeg wel gepast is vanwege gemoedstoestanden en fysiek welzijn van door mij overigens zeer gewaardeerden.
Dus ben ik verhuisd.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:32
Dan was het ook geen probleemEleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 14:30Het gaat ook niet om erg vinden. Natuurlijk niet.
Het gaat inderdaad om dat ik voor mij ook lekker luchtig en vluchtig wil forummen
Op een gegeven moment was ik voor mijn gevoel vooral aan het informeren naar mens gezondheid. En ik heb behoefte aan humor. Veel humor. En me niet steeds zorgen maken of wat ik zeg wel gepast is vanwege gemoedstoestanden en fysiek welzijn van door mij overigens zeer gewaardeerden.
Dus ben ik verhuisd.
nouschi wijzigde dit bericht op 17-06-2017 14:38
0.81% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 juni 2017 om 14:39
Ik heb net een half pondje kersen g er gegeten en nu ben ik een beetje misselijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:41
zaterdag 17 juni 2017 om 14:42
Glas cola, even flink boeren en je voelt je weer wat beter.charlottew88 schreef: ↑17-06-2017 14:39Ik heb net een half pondje kersen g er gegeten en nu ben ik een beetje misselijk.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:43
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:47
Geen medisch advies aub.
Dit is een waarschuwing !
.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:50
Ook al ben je anti lope, ik zou maar rennen, want deze kitten verandert in een cheetah.
Mij een ban aan proberen aannaaien omdat ik verkouden ben...
Maar ik vind het oprecht jammer dat het café gemeden wordt. Ik hou ook van humor, slap geouwehoer, ongein enz.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:53
Eleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 14:30Het gaat ook niet om erg vinden. Natuurlijk niet.
Dus ben ik verhuisd.
Precies dit.