Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:57
zaterdag 17 juni 2017 om 15:03
zaterdag 17 juni 2017 om 15:43
Ik ook.
Het is wel iets wat vaak gebeurt met kletsgroepjes.
Er komen geen nieuwe schrijvers meer bij op een gegeven moment, geen nieuwe impulsen.
Dat was in het geval van het café wel de bedoeling maar dat gaat niet op commando.
zaterdag 17 juni 2017 om 15:52
Lieve Dolfje.
Ik zou ook graag lekker kletsen in het café maar het voelt nu een beetje als inbreuk plegen. En dat bedoel ik niet verwijtend, want dat ligt aan mij, dat is puur míjn gevoel. Ik vind de stammers nog even lief en het café een supertopic. Gelukkig zie ik iedereen hier of elders.
Ik dacht dat we er nooit ook maar één vol zouden krijgen eerst en moet je nu zien!
En ik hoop dat je een grapje maakte met dat 'of het mag'.
Al snap ik dus je gevoel.
zaterdag 17 juni 2017 om 15:53
Maar waarom gaan we dan niet terug en gaan we niet gewoon kletsen?Eleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 15:52Lieve Dolfje.
Ik zou ook graag lekker kletsen in het café maar het voelt nu een beetje als inbreuk plegen. En dat bedoel ik niet verwijtend, want dat ligt aan mij, dat is puur míjn gevoel. Ik vind de stammers nog even lief en het café een supertopic. Gelukkig zie ik iedereen hier of elders.
Ik dacht dat we er nooit ook maar één vol zouden krijgen eerst en moet je nu zien!
![]()
zaterdag 17 juni 2017 om 15:55
Tijdens een vorige forumupdate met veel crashes ( gele helmen) is er een schaduwforum opgezet, niet de violen.. Heel veel groot en klein leed dat gedeeld werd en waar ik voor mijn gevoel niet anders kon doen dan medeleven tonen ipv gezellig kletsen. Ik lees af en toe, nee las, het Stamcafe en zag hetzelfde als wat Leo schrijft en wat ik ervaardde op dat andere forum.Eleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 14:30Het gaat ook niet om erg vinden. Natuurlijk niet.
Het gaat inderdaad om dat ik voor mij ook lekker luchtig en vluchtig wil forummen
Op een gegeven moment was ik voor mijn gevoel vooral aan het informeren naar mens gezondheid. En ik heb behoefte aan humor. Veel humor. En me niet steeds zorgen maken of wat ik zeg wel gepast is vanwege gemoedstoestanden en fysiek welzijn van door mij overigens zeer gewaardeerden.
Dus ben ik verhuisd.
Ik zit deels in kamp Nous, deels. Ik heb geen probleem met wat geneuzel maar dat mag wat mij betreft tot een minimum beperkt blijven.
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 16:07
0.05% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
zaterdag 17 juni 2017 om 15:55
Ondanks Firefox en dat daar bijna niks op werkt, heb ik dit niet.
zaterdag 17 juni 2017 om 15:58
Heb je het ooit verwijderd uit je favorieten? Dan kan je het idd niet meer opnieuw erin zetten. Komt ook niet meer in je gereageerd topics.
Even wachten op een nieuwe napraat, dan kan het weer!
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:01
SuzanneSuus schreef: ↑17-06-2017 15:55Tijdens een vorige forumupdate met veel crashes ( gele helmen) is er een schaduwforum opgezet, niet de violen.. Heel veel groot en klein leed dat gedeeld werd en waar ik voor mijn gevoel niet anders kon doen dan medeleven tonen ipv gezellig kletsen. Ik lees af en toe, nee las, het Stamcafe en zag hetzelfde als wat Leo schrijft en wat ik ervaarde op dat andere forum.
Ik zit deels in kamp Nous, deels. Ik heb geen probleem met wat geneuzel maar dat mag wat mij betreft tot een minimum beperkt blijven.
Zorg dan voor wat rellen ofzo
zaterdag 17 juni 2017 om 16:01
.doornroosje9 schreef: ↑17-06-2017 15:58Heb je het ooit verwijderd uit je favorieten? Dan kan je het idd niet meer opnieuw erin zetten. Komt ook niet meer in je gereageerd topics.
Even wachten op een nieuwe napraat, dan kan het weer!
Dat zou kunnen, ik heb een en ander verwijderd, een weet nog dat ik fout had geklikt want wat ik wilde verwijderen stond er nog wel.
Deze is bijna vol dus de nieuwe pak ik dan weer mee, als ik die kan vinden.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:02
Het was inderdaad een grapjeEleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 15:52Lieve Dolfje.
![]()