Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kersen! Lekker!
impala schreef:
17-06-2017 14:47
Geen medisch advies aub.
Dit is een waarschuwing !
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star schreef:
17-06-2017 14:54
Kersen! Lekker!
Ligt eraan, met wie je ze eet ;-D
.
Star schreef:
17-06-2017 14:54
Kersen! Lekker!
Ja heerlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
17-06-2017 15:00
Ligt eraan, met wie je ze eet ;-D

Met mijn monchoutaart natuurlijk :proud:
-Kittens- schreef:
17-06-2017 14:50

Maar ik vind het oprecht jammer dat het café gemeden wordt. Ik hou ook van humor, slap geouwehoer, ongein enz.

Ik post hier niet heel vaak(Lees wel regelmatig) maar in het stamcafe wel en ik vind dat ook jammer.
Star schreef:
17-06-2017 15:02
.
Oh bah, MonChou. Kersen eet ik het liefst gewoon zo, van het steeltje. En anders verwerkt in Amarenenijs.
dolfje schreef:
17-06-2017 15:03
Ik post hier niet heel vaak(Lees wel regelmatig) maar in het stamcafe wel en ik vind dat ook jammer.
Ik ook.

Het is wel iets wat vaak gebeurt met kletsgroepjes.
Er komen geen nieuwe schrijvers meer bij op een gegeven moment, geen nieuwe impulsen.
Dat was in het geval van het café wel de bedoeling maar dat gaat niet op commando.

:)
Kersen moet je in de fik steken met drank en dan over roomijs gooien.

Mijn supermarkt heeft geen kersenyoghurt of -kwark meer. Wel dertig soorten aarbeismaak. Stom !!
.
Napraat komt niet in mijn lijst van topics waarop ik gereageerd heb. Heel raar, hebben jullie dat ook?

Nu heb ik hem toegevoegd aan mijn favorieten maar ook daar verschijnt hij niet in de lijst.

Kan Napraat alleen maar vinden door de Googelen op Napraat Viva.
Misschien moet ik ook wat vaker hier komen als het hier zo gezellig is, als dat mag tenminste :P
Ja leuk Dolfje, wordt er alleen maar gezelliger op !
Maar je moet wel af en toe een beetje zuigen en zeuren, dat hoort er ook bij ;-D
.
impala schreef:
17-06-2017 15:44
Kersen moet je in de fik steken met drank en dan over roomijs gooien.

Mijn supermarkt heeft geen kersenyoghurt of -kwark meer. Wel dertig soorten aarbeismaak. Stom !!

Dit vind ik ook altijd een aangenaam plan :proud:
impala schreef:
17-06-2017 15:48
Ja leuk Dolfje, wordt er alleen maar gezelliger op !
Maar je moet wel af en toe een beetje zuigen en zeuren, dat hoort er ook bij ;-D
Ah ik zal mijn best doen :)
dolfje schreef:
17-06-2017 15:45
Misschien moet ik ook wat vaker hier komen als het hier zo gezellig is, als dat mag tenminste :P
Lieve Dolfje.

Ik zou ook graag lekker kletsen in het café maar het voelt nu een beetje als inbreuk plegen. En dat bedoel ik niet verwijtend, want dat ligt aan mij, dat is puur míjn gevoel. Ik vind de stammers nog even lief en het café een supertopic. Gelukkig zie ik iedereen hier of elders.

Ik dacht dat we er nooit ook maar één vol zouden krijgen eerst en moet je nu zien!

En ik hoop dat je een grapje maakte met dat 'of het mag'.
Al snap ik dus je gevoel.

:smooch:
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 15:52
Lieve Dolfje.

Ik zou ook graag lekker kletsen in het café maar het voelt nu een beetje als inbreuk plegen. En dat bedoel ik niet verwijtend, want dat ligt aan mij, dat is puur míjn gevoel. Ik vind de stammers nog even lief en het café een supertopic. Gelukkig zie ik iedereen hier of elders.

Ik dacht dat we er nooit ook maar één vol zouden krijgen eerst en moet je nu zien!

Maar waarom gaan we dan niet terug en gaan we niet gewoon kletsen?
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 14:30
Het gaat ook niet om erg vinden. Natuurlijk niet.
Het gaat inderdaad om dat ik voor mij ook lekker luchtig en vluchtig wil forummen
Op een gegeven moment was ik voor mijn gevoel vooral aan het informeren naar mens gezondheid. En ik heb behoefte aan humor. Veel humor. En me niet steeds zorgen maken of wat ik zeg wel gepast is vanwege gemoedstoestanden en fysiek welzijn van door mij overigens zeer gewaardeerden.

Dus ben ik verhuisd.
Tijdens een vorige forumupdate met veel crashes ( gele helmen) is er een schaduwforum opgezet, niet de violen.. Heel veel groot en klein leed dat gedeeld werd en waar ik voor mijn gevoel niet anders kon doen dan medeleven tonen ipv gezellig kletsen. Ik lees af en toe, nee las, het Stamcafe en zag hetzelfde als wat Leo schrijft en wat ik ervaardde op dat andere forum.

Ik zit deels in kamp Nous, deels. Ik heb geen probleem met wat geneuzel maar dat mag wat mij betreft tot een minimum beperkt blijven.
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 16:07
0.05% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
sssssst schreef:
Napraat komt niet in mijn lijst van topics waarop ik gereageerd heb. Heel raar, hebben jullie dat ook?

Nu heb ik hem toegevoegd aan mijn favorieten maar ook daar verschijnt hij niet in de lijst.

Ondanks Firefox en dat daar bijna niks op werkt, heb ik dit niet.
Ja Leo je laat je eigen topic toch niet zomaar kapen? Doe dr wat aan! En als je geen zin hebt om steeds meelevend te informeren naar kommer en kwel, doe dat dan ook lekker niet!
.
sssssst schreef:

Heb je het ooit verwijderd uit je favorieten? Dan kan je het idd niet meer opnieuw erin zetten. Komt ook niet meer in je gereageerd topics.
Even wachten op een nieuwe napraat, dan kan het weer!
Life is short. Eat dessert first.
Star schreef:
17-06-2017 15:02

Dat is een wat, niet een wie Star
Je bent zelf een theepot
Nou on topic maar. Ik zie weer een aantal voetvegen op Relaties.
De een heeft geen tijd voor haar en de ander eist zelfbevrediging tijdens sex. En dan nog de ' ik maak graag zelf drama maar dat is niet mijn schuld'.
SuzanneSuus schreef:
17-06-2017 15:55
Tijdens een vorige forumupdate met veel crashes ( gele helmen) is er een schaduwforum opgezet, niet de violen.. Heel veel groot en klein leed dat gedeeld werd en waar ik voor mijn gevoel niet anders kon doen dan medeleven tonen ipv gezellig kletsen. Ik lees af en toe, nee las, het Stamcafe en zag hetzelfde als wat Leo schrijft en wat ik ervaarde op dat andere forum.

Ik zit deels in kamp Nous, deels. Ik heb geen probleem met wat geneuzel maar dat mag wat mij betreft tot een minimum beperkt blijven.

Zorg dan voor wat rellen ofzo :proud:
doornroosje9 schreef:
17-06-2017 15:58
Heb je het ooit verwijderd uit je favorieten? Dan kan je het idd niet meer opnieuw erin zetten. Komt ook niet meer in je gereageerd topics.
Even wachten op een nieuwe napraat, dan kan het weer!
.
Dat zou kunnen, ik heb een en ander verwijderd, een weet nog dat ik fout had geklikt want wat ik wilde verwijderen stond er nog wel.

Deze is bijna vol dus de nieuwe pak ik dan weer mee, als ik die kan vinden.
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 15:52
Lieve Dolfje.

Het was inderdaad een grapje :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven