Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:02
Wel. Mijn monchoutaart is belangrijk en heeft dus de status wie.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:02
Yep, ik heb hetzelfde aan de hand gehad. Dan ben je het kwijt.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:05
zaterdag 17 juni 2017 om 16:05
Ik zou het melden als,bug en maak niet eens een grapje.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 17 juni 2017 om 16:06
Ik krijg pedojagers op mijn/mijn ex' dak.
En een beschadigd stempel, want normaal kun je niet zijn als je er niet met Walging en Weerzin op terugkijkt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:06
Ben ik dan zo ongevoelig dat ik vind dat grapjes en ongein daar nog steeds mag, zonder dat ik het gevoel heb dat dat ongepast zou zijn?Eleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 15:52Lieve Dolfje.
Ik zou ook graag lekker kletsen in het café maar het voelt nu een beetje als inbreuk plegen. En dat bedoel ik niet verwijtend, want dat ligt aan mij, dat is puur míjn gevoel. Ik vind de stammers nog even lief en het café een supertopic. Gelukkig zie ik iedereen hier of elders.
Ik dacht dat we er nooit ook maar één vol zouden krijgen eerst en moet je nu zien!
En ik hoop dat je een grapje maakte met dat 'of het mag'.
Al snap ik dus je gevoel.
![]()
Oudgedienden, nieuwkomers, alle input is welkom.
Graag zelfs, want het inderdaad 'veel van hetzelfde'. Jammer dat dat het voor jou voelt als inbreuk plegen.
En jammer dat de anderen die 'last' hebben van de misére de boel niet wat komen opvrolijken.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:10
-Kittens- schreef: ↑17-06-2017 16:06Ben ik dan zo ongevoelig dat ik vind dat grapjes en ongein daar nog steeds mag, zonder dat ik het gevoel heb dat dat ongepast zou zijn?
Graag zelfs, want het inderdaad 'veel van hetzelfde'. Jammer dat dat het voor jou voelt als inbreuk plegen.
En jammer dat de anderen die 'last' hebben van de misére de boel niet wat komen opvrolijken.
Ik heb er geen last van, ik voel me dan net als Leo verplicht om te beterschappen en vragen hoe het gaat, terwijl ik dat eigenlijk niet wil weten
zaterdag 17 juni 2017 om 16:23
Ik dacht dat het stamcafé was ontstaan uit onvrede over wat hier soms?/vaak? gebeurt(de): heftige onenigheid, veel negativiteit e.d. ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 17 juni 2017 om 16:27
Die is er daar dan ook niet.simbalabimba schreef: ↑17-06-2017 16:23Ik dacht dat het stamcafé was ontstaan uit onvrede over wat hier soms?/vaak? gebeurt(de): heftige onenigheid, veel negativiteit e.d. ?
Het gaat niet altijd even lekker in het leven van sommige stammers, maar dat is niet de negativiteit die bedoelt werd.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:30
Ik laat niet mijn topic kapen.
Het was namelijk niet míjn topic.
Alleen omdat ik de eerste opende en we zogenaamd cafébazen waren met z'n vieren behoort het me niet toe.
Leuk juist dat het gewoon doorgaat.
Ik ben een forumnomade.
Ik ben niet zo'n vaste kletsgroepforummer. Alleen hier kom ik standaard. Verder nergens.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:35
.-Kittens- schreef: ↑17-06-2017 16:06Ben ik dan zo ongevoelig dat ik vind dat grapjes en ongein daar nog steeds mag, zonder dat ik het gevoel heb dat dat ongepast zou zijn?
Het voelt soms zo gek om binnen te vallen als er net een bak erkende is gepost over oude ouders, vreselijke ziektes etc.
zaterdag 17 juni 2017 om 16:37
Nee, dat heb je verkeerd begrepensimbalabimba schreef: ↑17-06-2017 16:23Ik dacht dat het stamcafé was ontstaan uit onvrede over wat hier soms?/vaak? gebeurt(de): heftige onenigheid, veel negativiteit e.d. ?
Je bent zelf een theepot
zaterdag 17 juni 2017 om 16:40
Ik denk dat hoe vaker vaste posters over persoonlijke dingen praten (en de meesten dan ook van alles van elkaar weten), hoe groter de kans is dat de indruk ontstaat dat een willekeurige forummer niet zomaar even kan binnen wapperen met een losse opmerking.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 17 juni 2017 om 16:41
simbalabimba schreef: ↑17-06-2017 16:40Ik denk dat hoe vaker vaste posters over persoonlijke dingen praten (en de meesten dan ook van alles van elkaar weten), hoe groter de kans is dat de indruk ontstaat dat een willekeurige forummer niet zomaar even kan binnen wapperen met een losse opmerking.
Daar heb je gelijk in, al hadden we het in de eerste stamcafé's wel in de OP staan.