Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 juni 2017 om 23:57
En daarna laat je je drooglikken ofzo?
vrijdag 9 juni 2017 om 23:57
Ik heb het maar 1 keer gemeld, waarschijnlijk vakerderder.
zaterdag 10 juni 2017 om 00:04
Gebeurt wel vaker. Of na verversen staat er ineens een bericht tussen het bericht dat voor jou stond en het jouwe.lrishCassidy schreef: ↑10-06-2017 00:03De volgorde klopt niet, jouw quote staat voor mijn originele bericht. Grappig![]()
zaterdag 10 juni 2017 om 00:05
Ja inderdaad ik dacht al dat t aan mijn telefoon lag. Ik zie steeds berichten verschijnen die ik eerder niet zag. Echt raar.lrishCassidy schreef: ↑10-06-2017 00:03De volgorde klopt niet, jouw quote staat voor mijn originele bericht. Grappig![]()
zaterdag 10 juni 2017 om 00:05
Ah, dit dus.MoirenPhae schreef: ↑10-06-2017 00:04Gebeurt wel vaker. Of na verversen staat er ineens een bericht tussen het bericht dat voor jou stond en het jouwe.
zaterdag 10 juni 2017 om 00:15
Ik vind als een van de weinige al dit getest wel leuk geloof ik.
Maar goed, ik test dan ook veel games, waar vaak de helft niet werkt.
Ik speel atm een WoW private server, en dan heb je ineens geen portals, dus stuck at the place .. óf je zoekt een workaround om toch te komen waar je moet zijn.
Ik hou er van
Uitdaging
Maar goed, ik test dan ook veel games, waar vaak de helft niet werkt.
Ik speel atm een WoW private server, en dan heb je ineens geen portals, dus stuck at the place .. óf je zoekt een workaround om toch te komen waar je moet zijn.
Ik hou er van
Uitdaging
zaterdag 10 juni 2017 om 00:16
Ga toch es plassen!
zaterdag 10 juni 2017 om 00:18
Dat weten we hier toch ook?MoirenPhae schreef: ↑10-06-2017 00:16Het verschil is dat je dan weet dat je je in iets begeeft met bugs.
En weet je, wat bugs vind ik niet boeien, maar alle functionaliteiten zijn er uitgesloopt. Ik scroll me de klere, vooral op mijn telefoon en ik kan niet doen wat ik al 15 jaar wel kon doen.
Kijk er gewoon anders tegen aan. testen is best leuk.
Zie er de humor van in
zaterdag 10 juni 2017 om 00:18
Heb je een pc?MoirenPhae schreef: ↑10-06-2017 00:16Het verschil is dat je dan weet dat je je in iets begeeft met bugs.
En weet je, wat bugs vind ik niet boeien, maar alle functionaliteiten zijn er uitgesloopt. Ik scroll me de klere, vooral op mijn telefoon en ik kan niet doen wat ik al 15 jaar wel kon doen.
zaterdag 10 juni 2017 om 00:20
Ik vind er geen kut aan, maar maak me er ook niet druk om.lrishCassidy schreef: ↑10-06-2017 00:18Dat weten we hier toch ook?
Zie er de humor van in
De slapeloze nachten hebben een andere oorzaak.
Ik verbaas me wel dat je dit als forumbouwer mag afleveren.
zaterdag 10 juni 2017 om 00:20
Geheel eensch.MoirenPhae schreef: ↑10-06-2017 00:16Het verschil is dat je dan weet dat je je in iets begeeft met bugs.
zaterdag 10 juni 2017 om 00:21
Humor? Jij bent hier alleen maar op vrijdagavond, wij zijn er vaker. Dan is het écht geen humor meer.lrishCassidy schreef: ↑10-06-2017 00:18Dat weten we hier toch ook?
Zie er de humor van in
zaterdag 10 juni 2017 om 00:21
Wat is die andere oorzaak dan?MoirenPhae schreef: ↑10-06-2017 00:20Ik vind er geen kut aan, maar maak me er ook niet druk om.
De slapeloze nachten hebben een andere oorzaak.
Ik verbaas me wel dat je dit als forumbouwer mag afleveren.