Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik begrijp vooral het pedogeroep en het ga naar de politie gedoe niet daar.
En zulke duidelijke trolltopics hebben we niet vaak.
_Marana_ schreef:
12-06-2017 13:56
Ik begrijp vooral het pedogeroep en het ga naar de politie gedoe niet daar.
En zulke duidelijke trolltopics hebben we niet vaak.

Trolhunten is gewoon niet toegestaan, bij verdenking kan er toch gestaft worden
Je bent zelf een theepot
Ja dat weet ik, ik begrijp niet zo goed waarom je dat tegen me zegt? Ik vind het vrij dom van yasmijn en jane-ice (en een paar anderen die er blijkbaar met een waarschuwing vanaf komen) dat ze daar gingen hinten ipv hier
Precies, gewoon hier hinten dan is er niks aan het handje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
_Marana_ schreef:
12-06-2017 15:17
Ja dat weet ik, ik begrijp niet zo goed waarom je dat tegen me zegt? Ik vind het vrij dom van yasmijn en jane-ice (en een paar anderen die er blijkbaar met een waarschuwing vanaf komen) dat ze daar gingen hinten ipv hier
Niet tegen jou, ik nam je post mee zeg maar. Trolhunten in het desbetreffende topic is gewoon not done toch? Dat zouden deze oudgedienden toch moeten weten?
Je bent zelf een theepot
Nouschi schreef:
12-06-2017 15:29
Precies, gewoon hier hinten dan is er niks aan het handje.
Inderdaad :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dus ik mag hier gewoon zeggen jee een nieuwe die wel meeleest heeft een lange OP geopend op de pijler Geld en recht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
SuzanneSuus schreef:
12-06-2017 15:33
Niet tegen jou, ik nam je post mee zeg maar. Trolhunten in het desbetreffende topic is gewoon not done toch? Dat zouden deze oudgedienden toch moeten weten?
ah ja precies wat ik ook vind dus inderdaad

:couple:
charlottew88 schreef:
12-06-2017 15:40
Dus ik mag hier gewoon zeggen jee een nieuwe die wel meeleest heeft een lange OP geopend op de pijler Geld en recht.

Yup
Je bent zelf een theepot
Wat zijn er de laatste tijd toch veel nieuwkomers op het forum. En vaak met aparte namen.
charlottew88 schreef:
12-06-2017 16:15
Wat zijn er de laatste tijd toch veel nieuwkomers op het forum. En vaak met aparte namen.
Ah joh
Dat is altijd al zo geweest
Je bent zelf een theepot
Eleonora-1 schreef:
12-06-2017 09:05
Is het niet 'met een rinse smaak'?
Dacht ik?
Ja! Je hebt gelijk! Ga ik al gelijk de mist in :rofl:
charlottew88 schreef:
12-06-2017 16:15

Zijn ook strontvervelende studentjes allemaal.
charlottew88 schreef:
12-06-2017 13:18
Ja dat of Yas kan 7 dagen lang haar man verblijden :P
Man was het vast zat, heeft nick aangemaakt en alles gestaft wat Yas ook maar gepost heeft. :lightbulb: Eindelijk quality time!
( Zo sneaky zou die van mij wel zijn :proud: )
Star schreef:
12-06-2017 18:19
Ja vooral als ze vrij zijn is het raak.
Ana_Isabel_ schreef:
12-06-2017 18:21
Man was het vast zat, heeft nick aangemaakt en alles gestaft wat Yas ook maar gepost heeft. :lightbulb: Eindelijk quality time!
( Zo sneaky zou die van mij wel zijn :proud: )
:proud:
Te domme discussie op het CM-topic over het wel of niet mogen hinten/hunten hier. :euro:
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 18:46
Reden: Te
2.82% gewijzigd
Had ik zo'n mooi idee voor weer zo'n onderzoekjestopic, wordt dat hele topic gewist. :swear:

Dan doe ik hem hier maar even:

Word je een Libellevrouw als je lacht tegen je salade?
Hier heb je de eerste slachtoffers:

Afbeelding
anoniem_337753 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 18:58
0.15% gewijzigd
Hugh-Jazz schreef:
12-06-2017 18:40
Had ik zo'n mooi idee voor weer zo'n onderzoekjestopic, wordt dat hele topic gewist. :swear:

Wordt je een Libellevrouw als je lacht tegen je salade?

Afbeelding
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hugh-Jazz schreef:
12-06-2017 18:40

Wordt je een Libellevrouw als je lacht tegen je salade?

Afbeelding
Vreselijk...net als die foto'svan vrouwen die blijkbaar geen thee kunnen drinken zonder het vast te houden met 2 handen die half uit een overzised trui steken inclusief opgetrokken been en mijmerende blik.
Star schreef:
12-06-2017 18:19
Dit ja.

En lachen tegen een salade? Volgens mij zijn het meer grimnassen zo van, oooooo wat vies. Denk ik.
Let op de spelling Hugh!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik bedacht net iets:

Als je nou getrolhint hebt, op iemands man hebt gespeeld, staf dan je eigen post met " te veel spelfouten om niet misselijk van te worden " of een andere lulsmoes en je bent safe. Er kan maar 1 keer gestaft worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
12-06-2017 18:45
Ik bedacht net iets:

Als je nou getrolhint hebt, op iemands man hebt gespeeld, staf dan je eigen post met " te veel spelfouten om niet misselijk van te worden " of een andere lulsmoes en je bent safe. Er kan maar 1 keer gestaft worden.
Je kunt altijd gaan zeiken in het modtopic natuurlijk, maar ik vind de tip briljant!
blijfgewoonbianca schreef:
12-06-2017 18:45
Ik bedacht net iets:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven