Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 12 juni 2017 om 19:03
Goed planblijfgewoonbianca schreef: ↑12-06-2017 18:45Ik bedacht net iets:
Als je nou getrolhint hebt, op iemands man hebt gespeeld, staf dan je eigen post met " te veel spelfouten om niet misselijk van te worden " of een andere lulsmoes en je bent safe. Er kan maar 1 keer gestaft worden.
maandag 12 juni 2017 om 19:10
Ik ga dan terug zitten roepen : " dat zie je toch schele, dat ik dat kan. En nou plaatsen gdvdegdvr "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 12 juni 2017 om 19:42
Toptip!blijfgewoonbianca schreef: ↑12-06-2017 18:45Ik bedacht net iets:
Als je nou getrolhint hebt, op iemands man hebt gespeeld, staf dan je eigen post met " te veel spelfouten om niet misselijk van te worden " of een andere lulsmoes en je bent safe. Er kan maar 1 keer gestaft worden.
maandag 12 juni 2017 om 19:57
blijfgewoonbianca schreef: ↑12-06-2017 18:45Ik bedacht net iets:
maandag 12 juni 2017 om 19:59
blijfgewoonbianca schreef: ↑12-06-2017 19:10Ik ga dan terug zitten roepen : " dat zie je toch schele, dat ik dat kan. En nou plaatsen gdvdegdvr "
Precies dat!
maandag 12 juni 2017 om 20:05
Over 11 seconden komt er een wachtrij hij Schiphol.blijfgewoonbianca schreef: ↑12-06-2017 20:03Ik zoket oude vrouw 50/60
In Seks - over 6 seconden
Dat is pas knap; dat het forum weet dat er over 6 seconden een nieuwe post komt.
maandag 12 juni 2017 om 20:08
Mijn glazen bolletje had zojuist iemand die over 32 seconden gaat plaatsen.
En anderen piepen met terugwerkende kracht eerder de discussie binnen. Dat je eerst de draad nog kon volgen en ineens er een broddelwerkje tussenschiet.
Als cadeautje voor je scrolleelt. Toch aardig.
En anderen piepen met terugwerkende kracht eerder de discussie binnen. Dat je eerst de draad nog kon volgen en ineens er een broddelwerkje tussenschiet.
Als cadeautje voor je scrolleelt. Toch aardig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 12 juni 2017 om 20:14
Say that.
maandag 12 juni 2017 om 20:15
maandag 12 juni 2017 om 20:16
Nou zeg, en die valse paspoorten diploma's etc mochten vanmorgen uren blijven staan.