Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 juni 2017 om 09:37
Dat verdienen die mensen die ze met name genoemd heeft ook niet denk ik zo.Renaissance_ schreef: ↑15-06-2017 07:37Als een meeschrijver in het stamcafé wil ik hier toch even op reageren. Ik weet niet wat er tussen jou en andere mensen allemaal speelt en waar deze heisa vandaan komt. Maar ik moet zeggen dat ik het heel naar vind dat je op deze vage manier aantijgingen op het forum zet over "bepaalde forummers die schrijven in het stamcafé". Met dit soort vage insinuaties maak je iedereen "verdacht" en het leidt er alleen maar toe dat mensen zich gaan afvragen wie dat dan zijn, die mensen die in het echt helemaal zo leuk niet zijn.
En dat verdienen de mensen die daar regelmatig schrijven, die jou ook telkens gesteund hebben, niet.
Het is heel jammer dat je blijkbaar onmin hebt met mensen waarmee je buiten dit forum contact hebt, maar vecht dat dan daar uit en laat mensen die er niets mee te maken hebben er buiten.
donderdag 15 juni 2017 om 09:37
Wat zijn de mods hysterisch aan het doen over medisch advies. Het ene na het andere topic moet dicht. Ik reageerde in het modtopic, dat topics over AD altijd hebben gemogen en dat ik daar -en velen met mij - in de loop der jaren juist enorm veel van geleerd heb. De vraag of ze niks beters te doen hebben, slikte ik nog in.
Reactie gegumd en nóg meer topics verwijderd.
Reactie gegumd en nóg meer topics verwijderd.
.
donderdag 15 juni 2017 om 09:45
Lijkt me zo fijn als dat kan. Aan de andere kant denk ik dat ik van alles zou doen, behalve werken.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑15-06-2017 09:27Ja weekend vrij inderdaad. En ik werk vandaag thuis met kat in de vensterbank en raam open. Dus zo heel erg is het ook niet![]()
donderdag 15 juni 2017 om 09:46
Eens hoor. Dit was gewoon een topic met de vraag op welke tijd mensen hun AD slikken.impala schreef: ↑15-06-2017 09:37Wat zijn de mods hysterisch aan het doen over medisch advies. Het ene na het andere topic moet dicht. Ik reageerde in het modtopic, dat topics over AD altijd hebben gemogen en dat ik daar -en velen met mij - in de loop der jaren juist enorm veel van geleerd heb. De vraag of ze niks beters te doen hebben, slikte ik nog in.
Reactie gegumd en nóg meer topics verwijderd.![]()
Voor zover ik het gelezen had werden er geen medische adviezen gegeven.
donderdag 15 juni 2017 om 09:47
Ik zeg het niet snel, vind het vaak overdreven Nav 'forumgedrag' of iets dergelijks.
Maar zoek hulp ofzo...
donderdag 15 juni 2017 om 09:48
donderdag 15 juni 2017 om 09:50
Het is verschrikkelijk inderdaad. Als ze het woord paracetamol zien schieten ze al in de kramp.impala schreef: ↑15-06-2017 09:37Wat zijn de mods hysterisch aan het doen over medisch advies. Het ene na het andere topic moet dicht. Ik reageerde in het modtopic, dat topics over AD altijd hebben gemogen en dat ik daar -en velen met mij - in de loop der jaren juist enorm veel van geleerd heb. De vraag of ze niks beters te doen hebben, slikte ik nog in.
Reactie gegumd en nóg meer topics verwijderd.![]()
donderdag 15 juni 2017 om 09:52
Ik lees geen kritiek.
Ik lees alleen mensen die helemaal niks snappen van het gedrag en de uitspraken.
donderdag 15 juni 2017 om 09:53
Als je die helft wel meekrijgt is het nog steeds een onbegrijpelijke fittie hoor, als dat je tot troost kan zijn.
donderdag 15 juni 2017 om 09:55
Bij mij ook stervens irritant gewoon.
donderdag 15 juni 2017 om 10:00
MoirenPhae schreef: ↑15-06-2017 09:46Eens hoor. Dit was gewoon een topic met de vraag op welke tijd mensen hun AD slikken.
Voor zover ik het gelezen had werden er geen medische adviezen gegeven.
Is ook wel een heel ernstig advies; om 8.00 neem ik mijn pillen.
donderdag 15 juni 2017 om 10:05
Als je en hier op het forum en daar op het forum en op huidige en op oude berichten bekritiseerd wordt, dan moet het wel aan 'Het groepje' liggen denk ik?
(Daarmee bedoel ik natuurlijk niet Het groepje want Het groepje is natuurlijk niet hetzelfde als 'Het groepje' aangezien Het groepje niet een groepje is en al helemaal niet 'Het groepje' kan zijn, waarbij de hoofdletter van 'Het groepje' verwijst naar het unieke van dat groepje en niet naar de unieke persoon Het Groepje).
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 10:08
0.26% gewijzigd
donderdag 15 juni 2017 om 10:07
wtf. Ik heb pas 2 koffie op.shifty schreef: ↑15-06-2017 10:05Als je en hier op het forum en Daar op het forum en op huidige en op oude berichten bekritiseerd wordt, dan moet het wel aan Het groepje liggen denk ik?
(Daarmee bedoel ik natuurlijk niet Het groepje want Het groepje is natuurlijk niet hetzelfde als 'Het groepje' aangezien Het groepje niet een groepje is en al helemaal niet 'Het groepje' kan zijn, waarbij de hoofdletter van 'Het groepje' verwijst naar het unieke van dat groepje en niet naar de unieke persoon Het Groepje).
donderdag 15 juni 2017 om 10:08
Wie zegt dat dat bekritiseren sowieso aan de orde is/was?shifty schreef: ↑15-06-2017 10:05Als je en hier op het forum en daar op het forum en op huidige en op oude berichten bekritiseerd wordt, dan moet het wel aan Het groepje liggen denk ik?
Soms zou het kunnen dat het zo voelt... dan kan je vragen of dat zo is en waarom en uitleg krijgen, of je doet het minder constructief
donderdag 15 juni 2017 om 10:09
donderdag 15 juni 2017 om 10:10
shifty schreef: ↑15-06-2017 10:05Als je en hier op het forum en daar op het forum en op huidige en op oude berichten bekritiseerd wordt, dan moet het wel aan 'Het groepje' liggen denk ik?
Dude