Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Alvast een fijn weekend Bridgette !
Renaissance_ schreef:
15-06-2017 07:37
Als een meeschrijver in het stamcafé wil ik hier toch even op reageren. Ik weet niet wat er tussen jou en andere mensen allemaal speelt en waar deze heisa vandaan komt. Maar ik moet zeggen dat ik het heel naar vind dat je op deze vage manier aantijgingen op het forum zet over "bepaalde forummers die schrijven in het stamcafé". Met dit soort vage insinuaties maak je iedereen "verdacht" en het leidt er alleen maar toe dat mensen zich gaan afvragen wie dat dan zijn, die mensen die in het echt helemaal zo leuk niet zijn.
En dat verdienen de mensen die daar regelmatig schrijven, die jou ook telkens gesteund hebben, niet.
Het is heel jammer dat je blijkbaar onmin hebt met mensen waarmee je buiten dit forum contact hebt, maar vecht dat dan daar uit en laat mensen die er niets mee te maken hebben er buiten.
Dat verdienen die mensen die ze met name genoemd heeft ook niet denk ik zo.
Wat zijn de mods hysterisch aan het doen over medisch advies. Het ene na het andere topic moet dicht. Ik reageerde in het modtopic, dat topics over AD altijd hebben gemogen en dat ik daar -en velen met mij - in de loop der jaren juist enorm veel van geleerd heb. De vraag of ze niks beters te doen hebben, slikte ik nog in.
Reactie gegumd en nóg meer topics verwijderd. o_o
.
Pretzel fijne dag, puss werk ze (en tussendoor lekker genieten).
Ik ga straks naar Ikea O_O voor de tweede keer in mijn leven. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik "oeps sorry, trapte ik tegen je schenen, dat ging per ongeluk :hamer: " neigingen krijg. :-D
-Puss-in-Bootz- schreef:
15-06-2017 09:27
Ja weekend vrij inderdaad. En ik werk vandaag thuis met kat in de vensterbank en raam open. Dus zo heel erg is het ook niet :)
Lijkt me zo fijn als dat kan. Aan de andere kant denk ik dat ik van alles zou doen, behalve werken.
impala schreef:
15-06-2017 09:37
Wat zijn de mods hysterisch aan het doen over medisch advies. Het ene na het andere topic moet dicht. Ik reageerde in het modtopic, dat topics over AD altijd hebben gemogen en dat ik daar -en velen met mij - in de loop der jaren juist enorm veel van geleerd heb. De vraag of ze niks beters te doen hebben, slikte ik nog in.
Eens hoor. Dit was gewoon een topic met de vraag op welke tijd mensen hun AD slikken.
Voor zover ik het gelezen had werden er geen medische adviezen gegeven.
FiIee schreef:
15-06-2017 08:04
Maar zoekt het maar uit. Ik ben het zat om hier (net zoals op het andere forum) bekritiseerd te worden op huidige en oude berichten.

Nee ik ga niet op anoniem Puss-in-Bootz, maar ik ga wel de negeerknop gebruiken.
Ik zeg het niet snel, vind het vaak overdreven Nav 'forumgedrag' of iets dergelijks.
Maar zoek hulp ofzo...
De negeerknop werkt trouwens té goed. Mobiel kan ik niet meer 'spieken'. Ik kan ook slecht tegen fitties die ik niet snap, maar van deze krijg ik dus de helft niet mee. Misschien maar beter ook ;-)
Snap kritiek op Filee wel. Zij is recent onder de knop beland.
.
impala schreef:
15-06-2017 09:37
Het is verschrikkelijk inderdaad. Als ze het woord paracetamol zien schieten ze al in de kramp.
impala schreef:
15-06-2017 09:48
De negeerknop werkt trouwens té goed. Mobiel kan ik niet meer 'spieken'. Ik kan ook slecht tegen fitties die ik niet snap, maar van deze krijg ik dus de helft niet mee. Misschien maar beter ook ;-)
Ik lees geen kritiek.
Ik lees alleen mensen die helemaal niks snappen van het gedrag en de uitspraken.
impala schreef:
Als je die helft wel meekrijgt is het nog steeds een onbegrijpelijke fittie hoor, als dat je tot troost kan zijn.
Het is vooral een eenzijdige fittie.
Amaqanda schreef:
15-06-2017 09:54
Het is vooral een eenzijdige fittie.
En een hele vermoeiende.
impala schreef:
Bij mij ook stervens irritant gewoon.
MoirenPhae schreef:
15-06-2017 09:46
Eens hoor. Dit was gewoon een topic met de vraag op welke tijd mensen hun AD slikken.
Voor zover ik het gelezen had werden er geen medische adviezen gegeven.

Is ook wel een heel ernstig advies; om 8.00 neem ik mijn pillen.
Star schreef:
15-06-2017 10:00
Ja dat.
Soms kan het echt uitmaken wanneer je iets slikt en dat weten gebruikers vaak net wat beter dan artsen.
Star schreef:
15-06-2017 10:00
Zie je, zo kreeg ik dus bijna niet mee dat Moiren het een keer met me eens is :biggrin:
.
FiIee schreef:
15-06-2017 08:04
Maar zoekt het maar uit. Ik ben het zat om hier (net zoals op het andere forum) bekritiseerd te worden op huidige en oude berichten.

Nee ik ga niet op anoniem Puss-in-Bootz, maar ik ga wel de negeerknop gebruiken.

Als je en hier op het forum en daar op het forum en op huidige en op oude berichten bekritiseerd wordt, dan moet het wel aan 'Het groepje' liggen denk ik?

(Daarmee bedoel ik natuurlijk niet Het groepje want Het groepje is natuurlijk niet hetzelfde als 'Het groepje' aangezien Het groepje niet een groepje is en al helemaal niet 'Het groepje' kan zijn, waarbij de hoofdletter van 'Het groepje' verwijst naar het unieke van dat groepje en niet naar de unieke persoon Het Groepje).
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 10:08
0.26% gewijzigd
impala schreef:
15-06-2017 10:04
Zie je, zo kreeg ik dus bijna niet mee dat Moiren het een keer met me eens is :biggrin:
Tsja, dat is je straf als je mij blokkeert. Pas maar op voor mijn zwarte kant.
shifty schreef:
15-06-2017 10:05
Als je en hier op het forum en Daar op het forum en op huidige en op oude berichten bekritiseerd wordt, dan moet het wel aan Het groepje liggen denk ik?

(Daarmee bedoel ik natuurlijk niet Het groepje want Het groepje is natuurlijk niet hetzelfde als 'Het groepje' aangezien Het groepje niet een groepje is en al helemaal niet 'Het groepje' kan zijn, waarbij de hoofdletter van 'Het groepje' verwijst naar het unieke van dat groepje en niet naar de unieke persoon Het Groepje).
wtf. Ik heb pas 2 koffie op.
impala schreef:
15-06-2017 10:04

Toch maar weer ontblokken ;-)
shifty schreef:
Als je en hier op het forum en daar op het forum en op huidige en op oude berichten bekritiseerd wordt, dan moet het wel aan Het groepje liggen denk ik?

Wie zegt dat dat bekritiseren sowieso aan de orde is/was?

Soms zou het kunnen dat het zo voelt... dan kan je vragen of dat zo is en waarom en uitleg krijgen, of je doet het minder constructief
MoirenPhae schreef:
15-06-2017 10:07
wtf. Ik heb pas 2 koffie op.
Ik lust geen koffie :cry:
shifty schreef:
Als je en hier op het forum en daar op het forum en op huidige en op oude berichten bekritiseerd wordt, dan moet het wel aan 'Het groepje' liggen denk ik?

Dude :rofl:
Amaqanda schreef:
15-06-2017 10:09
Ik lust geen koffie :cry:
Ik heb het mezelf leren drinken. Gezonder dan Redbull.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven