Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 juni 2017 om 17:15
Op Viva pagina staan, linkermuisknop 'inspecteren' en daarna Elements en Console. Pagina verversen.
Klikte her er der wat aan (mediation.js ) en ontdekte dat in Console dus echt volledig te lezen is hoe ter plekke met javascript allerlei bugs getracht werd aan te pakken. Echt heel grappig en ook heel interessant zelfs. Ze waren bezig met een knop, met 'yes or no' waarop die ICT-figuur nog zegt/typt: 'in their language ofcourse'
donderdag 29 juni 2017 om 17:16
Dat zal best, maar ga dan niet hier hypocriet doen over achterkamertjes en informatie die daar gedeeld wordt en dan hier in het topic weer genoemd wordt. Ik las toch echt dat madam dat van de week zelf aan het doen was. Maar ja, zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten is duidelijk een spreekwoord dat voor haar is uitgevonden. Alles waar ze hier dan holier than thou over zit te klagen maakt ze zichzelf veelvuldig schuldig aan.doornroosje9 schreef: ↑29-06-2017 17:09Iemand had een PB naar Impala gestuurd, niet andersom, dacht ik. Wat ook niet kan, wat mij betreft, maar het was dus niet Impala die die naam had verspreid.
Am Yisrael Chai!
Welke?Renaissance_ schreef: ↑29-06-2017 17:14Zullen we een rondje avondeten doen?
Ik eet quiche, van die voorgefabriceerde van de appie.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wraps met pulled chicken, tomaatjes, paprika, maïs, sla, augurk, rode ui, witte kool, tzatziki/fajita saus.Renaissance_ schreef: ↑29-06-2017 17:14Zullen we een rondje avondeten doen?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 29 juni 2017 om 17:17
Ik eet krieltjes met broccoli, Parijse worteltjes en kip-chipolata worstjes. Een peutermenu dusRenaissance_ schreef: ↑29-06-2017 17:14Zullen we een rondje avondeten doen?
Am Yisrael Chai!
donderdag 29 juni 2017 om 17:17
En die persoon vertelde mij ook niks nieuws natuurlijk. Ik had toch net gezegd dat ik die fb pagina zélf bezocht heb. Notabene op uitnodiging van die forummer zelf, die uitnodiging stond op dit forum en was gericht aan iedereen, met link en al. Ik zal die post niet quoten en er zelfs niet naar linken - ook al is dat volgens de regels toegestaan-, maar ik heb natuurlijk gezocht en hij staat er nog steeds.doornroosje9 schreef: ↑29-06-2017 17:09Iemand had een PB naar Impala gestuurd, niet andersom, dacht ik. Wat ook niet kan, wat mij betreft, maar het was dus niet Impala die die naam had verspreid.
impala wijzigde dit bericht op 29-06-2017 17:19
6.18% gewijzigd
.
donderdag 29 juni 2017 om 17:18
In de categorie flauwe moppen:
In het gemeentehuis aan de balie van Burgerzaken zegt een man tegen een knappe ambtenares: “Hallo, ik zou graag willen trouwen.” Zegt die dame: “Dat kan en welke datum had u in gedachten?”. Antwoordt de man: “Doet er niet toe. Ik ben al lang blij dat je wilt!”
In het gemeentehuis aan de balie van Burgerzaken zegt een man tegen een knappe ambtenares: “Hallo, ik zou graag willen trouwen.” Zegt die dame: “Dat kan en welke datum had u in gedachten?”. Antwoordt de man: “Doet er niet toe. Ik ben al lang blij dat je wilt!”
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 29 juni 2017 om 17:19
Net een overheerlijk Ramen op !Renaissance_ schreef: ↑29-06-2017 17:14Zullen we een rondje avondeten doen?
donderdag 29 juni 2017 om 17:19
Oh, ik kom bij jou eten, dat red ik nog net, als ik nu op de fiets stap!doornroosje9 schreef: ↑29-06-2017 17:16Wraps met pulled chicken, tomaatjes, paprika, maïs, sla, augurk, rode ui, witte kool, tzatziki/fajita saus.
donderdag 29 juni 2017 om 17:20
Kom je even vertellen hoe ze smaken? Ik had er laatst eentje en die vond ik heel chemisch smaken. Daarna nooit meer een quiche gekocht.Renaissance_ schreef: ↑29-06-2017 17:17Ham/prei. Ze waren in de aanbieding, 2 voor 4 euro. Dus morgen eet ik spinazie / blauwschimmelkaas. Ben benieuwd of die ook anders smaakt.![]()
donderdag 29 juni 2017 om 17:20
We zullen een half uurtje wachten met eten. Ik zet alvast een bord bij!Renaissance_ schreef: ↑29-06-2017 17:19Oh, ik kom bij jou eten, dat red ik nog net, als ik nu op de fiets stap!
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 29 juni 2017 om 17:22
simbalabimba schreef: ↑29-06-2017 17:18In de categorie flauwe moppen:
donderdag 29 juni 2017 om 17:23
Oh god, we zijn dus echt aan Rasjeed overgeleverd-bambi- schreef: ↑29-06-2017 17:15Op Viva pagina staan, linkermuisknop 'inspecteren' en daarna Elements en Console. Pagina verversen.
Klikte her er der wat aan (mediation.js ) en ontdekte dat in Console dus echt volledig te lezen is hoe ter plekke met javascript allerlei bugs getracht werd aan te pakken. Echt heel grappig en ook heel interessant zelfs. Ze waren bezig met een knop, met 'yes or no' waarop die ICT-figuur nog zegt/typt: 'in their language ofcourse'![]()
donderdag 29 juni 2017 om 17:25
Valsspeler! Ik ben het helemaal zelf aan het maken.
donderdag 29 juni 2017 om 17:26
Smaakt nauwelijks ergens naar. Slap en zacht en een beetje zoutig.
Echt geen aanrader.
anoniem_348026 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 17:28
3.64% gewijzigd
donderdag 29 juni 2017 om 17:26
doornroosje9 schreef: ↑29-06-2017 17:20We zullen een half uurtje wachten met eten. Ik zet alvast een bord bij!