Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 juni 2017 om 17:26
Bambi tnx, nu voel ik me echt dom-bambi- schreef: ↑29-06-2017 17:15Op Viva pagina staan, linkermuisknop 'inspecteren' en daarna Elements en Console. Pagina verversen.
Klikte her er der wat aan (mediation.js ) en ontdekte dat in Console dus echt volledig te lezen is hoe ter plekke met javascript allerlei bugs getracht werd aan te pakken. Echt heel grappig en ook heel interessant zelfs. Ze waren bezig met een knop, met 'yes or no' waarop die ICT-figuur nog zegt/typt: 'in their language ofcourse'![]()
Ik vind het leuk om te lezen, je leest echt jouw plezier erin, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
Maar je hebt er vertrouwen in dat het goed komt met het forum?
En als je daar toch bent, kun je dan ook stiekem dingen veranderen? Bijvoorbeeld dat als er iemand gestaft wordt, dat dan een groot alarm afgaat, en als iemand geband wordt dat je dan een celdeur dicht hoort knallen en bij een perma ban een wc doortrekken of zo?
donderdag 29 juni 2017 om 17:27
En kun je ook even wat naar hun mailen? Ofzo? Dan kun je ze aansporen om een beetje op te schieten!-bambi- schreef: ↑29-06-2017 17:15Op Viva pagina staan, linkermuisknop 'inspecteren' en daarna Elements en Console. Pagina verversen.
Klikte her er der wat aan (mediation.js ) en ontdekte dat in Console dus echt volledig te lezen is hoe ter plekke met javascript allerlei bugs getracht werd aan te pakken. Echt heel grappig en ook heel interessant zelfs. Ze waren bezig met een knop, met 'yes or no' waarop die ICT-figuur nog zegt/typt: 'in their language ofcourse'![]()
donderdag 29 juni 2017 om 17:28
Lasagna hier ook, nou ja lasagnette. Uit een pak, met zelf nog tomaten en prei toegevoegd ( gehakt uiteraard ook).
+ gemengde salade.
+ gemengde salade.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 29-06-2017 17:29
10.20% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 29 juni 2017 om 17:31
Lasagnette met verse bladspinazie, lekker. Hier vandaag maaltijdsalades!
Roosje, jij woont toch in dat andere landje met al die lekkere chocolade toch??
Ik heb een ietsiepietsieprobleempje... ik heb een verslaving, een Belgische verslaving. En nu leveren de Belgen niet meer aan Nederland...
In welke winkel (en daar rij ik graag voor om, heel ver voor om) is de kans het grootst om duo-penotti hagelslag te kunnen kopen? De Lidl en Aldi vallen al af!
Onze buurtsuper heeft heel veel besteld, maar helaas...
Ik heb een ietsiepietsieprobleempje... ik heb een verslaving, een Belgische verslaving. En nu leveren de Belgen niet meer aan Nederland...
In welke winkel (en daar rij ik graag voor om, heel ver voor om) is de kans het grootst om duo-penotti hagelslag te kunnen kopen? De Lidl en Aldi vallen al af!
donderdag 29 juni 2017 om 17:32
Fijn dat jij er ook zo over denkt, ga ik het niet nog een keertje proberen.Renaissance_ schreef: ↑29-06-2017 17:26Smaakt nauwelijks ergens naar. Slap en zacht en een beetje zoutig.
Echt geen aanrader.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 29 juni 2017 om 17:32
Whaha ja!
Ik ben zwanger en de laatste paar dagen wil ik alleen maar tosti's en melk, ik droom er zelfs over
anoniem_318595 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 17:45
0.00% gewijzigd
donderdag 29 juni 2017 om 17:35
Meh, balen zeg. En nu? Eet je het op of ga je een boterham klaarmaken?Renaissance_ schreef: ↑29-06-2017 17:34Nee, zou ik ook niet doen. Echt zo'n fabrieksmengsel in slap deeg.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 29 juni 2017 om 17:37
Zo, ik zit ff heerlijk in m'n achterkamertje te dineren! Moest het jammergenoeg deze avond wel zelf bereiden. Gelukkig vertoef ik vanaf morgen twee avonden in andere achterkamers en wordt er gekookt
Gezelligheid ten top en reken maar dat er menig forummer over de tong gaat. Sja, zo gaat dat nu éénmaal aan die tafels. Of ze nu A, B of IQ heten
Gezelligheid ten top en reken maar dat er menig forummer over de tong gaat. Sja, zo gaat dat nu éénmaal aan die tafels. Of ze nu A, B of IQ heten
donderdag 29 juni 2017 om 17:41
Wow, ik wist niet eens dat dat bestond! Dat is hier niet in de winkels verkrijgbaar, vrees ik. Heb net een rondje google gedaan en het enige dat ik vond was dit:GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 17:31Lasagnette met verse bladspinazie, lekker. Hier vandaag maaltijdsalades!
https://www.worldwideholland.com/eten/o ... o-penotti/
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 29 juni 2017 om 17:42
Presentbroekrok schreef: ↑29-06-2017 17:37Zo, ik zit ff heerlijk in m'n achterkamertje te dineren! Moest het jammergenoeg deze avond wel zelf bereiden. Gelukkig vertoef ik vanaf morgen twee avonden in andere achterkamers en wordt er gekookt![]()
Gezelligheid ten top en reken maar dat er menig forummer over de tong gaat. Sja, zo gaat dat nu éénmaal aan die tafels. Of ze nu A, B of IQ heten![]()
donderdag 29 juni 2017 om 17:46
Tnx & jammer!doornroosje9 schreef: ↑29-06-2017 17:41Wow, ik wist niet eens dat dat bestond! Dat is hier niet in de winkels verkrijgbaar, vrees ik. Heb net een rondje google gedaan en het enige dat ik vond was dit:
https://www.worldwideholland.com/eten/o ... o-penotti/
Ik heb bij onze super een reservering voor een hele doos staan. Ik ga morgen eens een mooie brief aan duo-penotti sturen. Dat ze me maar gewoon een pak van 10 kilo puur en 10 kilo witte hagelslag brengen of zo, dan ben ik wel een maandje zoet
donderdag 29 juni 2017 om 17:50
Hebben ze dat niet gewoon in Duitsland?GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 17:46Tnx & jammer!
Ik heb bij onze super een reservering voor een hele doos staan. Ik ga morgen eens een mooie brief aan duo-penotti sturen. Dat ze me maar gewoon een pak van 10 kilo puur en 10 kilo witte hagelslag brengen of zo, dan ben ik wel een maandje zoet![]()
donderdag 29 juni 2017 om 17:52
Ha, dat heb ik ook eens gedaan en toen kreeg ik idd een doos van dat product toegestuurd. Je had mij eens moeten zien toen ik die doos opende, compleet verrast!GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 17:46Tnx & jammer!
Ik heb bij onze super een reservering voor een hele doos staan. Ik ga morgen eens een mooie brief aan duo-penotti sturen. Dat ze me maar gewoon een pak van 10 kilo puur en 10 kilo witte hagelslag brengen of zo, dan ben ik wel een maandje zoet![]()
Life is short. Eat dessert first.