Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 22:37
Nee zeg stel je voor, weer een ding op de lijst. Afstrepen willen ze, niet toevoegen.
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 22:39
0.18% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 22:38
Voor je het weet staat dat door de chronologiebug ineens als tweede melding op de lijst, en dan lijkt het zo'n blamage dat het nóg niet verholpen is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 juni 2017 om 22:40
Mailen naar forum@viva.nl
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 26 juni 2017 om 22:40
Geen moeite hoor, noem het het soort van toevalligheid waarin je verstrikt raakt en van het een in het ander geraakt omdat het je boeit op dat moment.
War voor de een interessant is boeit een ander totaal niet en andersom.
Als we allemaal hetzelfde waren was de wereld ook maar saai.
maandag 26 juni 2017 om 22:41
maandag 26 juni 2017 om 22:46
Wow. Dit antwoord is zo vaag dat het niet bij je naam past.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 22:40Geen moeite hoor, noem het het soort van toevalligheid waarin je verstrikt raakt en van het een in het ander geraakt omdat het je boeit op dat moment.
War voor de een interessant is boeit een ander totaal niet en andersom.
Als we allemaal hetzelfde waren was de wereld ook maar saai.
maandag 26 juni 2017 om 22:47
maandag 26 juni 2017 om 22:48
Als we allemaal hetzelfde waren begrepen we elkaar allemaal en was er geen oorlog en hoef je niet te zoeken maar de juiste kledingmaat en best passende partner en geschikt onderwijs en kon de supermarkt leger en dat is weer goed voor het milieu.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 22:40Als we allemaal hetzelfde waren was de wereld ook maar saai.
Dit is verdikkeme de zesde keer vandaag dat ik denk dat een psychosepijler een goed idee zou zijn!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 juni 2017 om 22:49
Ik denk dat ik ga solliciteren. Het aantal mails dat niet aankomt bij viva is gigantisch.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑26-06-2017 22:41Mailen naar forum@viva.nl
Alleen niet verwachten dat je mail aankomt of dat je antwoord krijgt.
maandag 26 juni 2017 om 22:49
Doet ze ook niet. Alles kan nu compleet uit verband worden gerukt op dit moment. Dat blijkt wel.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 22:51
5.84% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 22:52
Wellicht ook een chronologie bug in de mail?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 26 juni 2017 om 22:56
Als altijd heb je gelijk, maar ik vind het lullig als onschuldige forummers hier de dupe van worden.Ana_Isabel_ schreef: ↑26-06-2017 22:49Doet ze ook niet. Alles kan nu compleet uit verband worden gerukt op dit moment. Dat blijkt wel.
Je stelt een onbenullige vraag en voor je 't weet wordt je in een hoekje gedrukt waarin je je alleen nog maar kan verdedigen, jammer.
What have we done....
maandag 26 juni 2017 om 22:59
Ik vind je antwoord vooral heel lollig, meningsloos dus, geen woorden voor maar bedankt voor je reactie-Puss-in-Bootz- schreef: ↑26-06-2017 22:31Geen eerlijk antwoord. Please... Dramadoos.
Het hele leven is niet eerlijk. Stomme bannen voor zo'n suf CM topic waar niets gepost mag worden zijn niet eerlijk.
En verder is je al een paar keer gezegd dat je vragen stelt die alleen de geanonimiseerden kunnen beantwoorden.
De batterijen in mijn glazen bol zijn bijna leeg
![]()
maandag 26 juni 2017 om 23:01
Ik ga slapen en dromen van de aardappeltjes van Vrouwjagersma. Hmmm..
Zal wel een teleurstelling zijn als die er niet staan voor het ontbijt. Dan doe ik het maar met de boter die van hoofden afgesmolten is en het restje pasta dat hier in de koelkast staat.
Zal wel een teleurstelling zijn als die er niet staan voor het ontbijt. Dan doe ik het maar met de boter die van hoofden afgesmolten is en het restje pasta dat hier in de koelkast staat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 26 juni 2017 om 23:01
Over de redenen van mensen die zichzelf dus niet meer kunnen verdedigen. Onbenullig? Het kan maar zo.
Dan nog heeft het geen enkele zin om mensen hier uit te nodigen om te gaan praten over de redenen waarom mensen zich hebben geanonimiseerd. Lees terug, trek je eigen conclusies maar het 'erover'hebben omdat je een mening hierover hebt, slaat nergens op als die geanonimiseerde mensen hier niet eens meer willen zijn.
maandag 26 juni 2017 om 23:04
Een paar weken geleden werd hier of in de vorige Napraat nog verzucht dat het zo'n dooie boel was op het forum en dat er maar weer eens een lekkere rel moest komen.
Nou, die rel is er gekomen en ik hoop dat de sensatiezoekers er blij mee zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen hol meer aan vind. Het sterft hier van de bugs, er wordt gezogen bij het leven, gekkies nemen de gezondheidspijler over, de Mods gummen zich een RSI-polsje en het regent aantijgingen, anonimiseringen en bannen.
Wat een plista-forum zo.
Nou, die rel is er gekomen en ik hoop dat de sensatiezoekers er blij mee zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen hol meer aan vind. Het sterft hier van de bugs, er wordt gezogen bij het leven, gekkies nemen de gezondheidspijler over, de Mods gummen zich een RSI-polsje en het regent aantijgingen, anonimiseringen en bannen.
Wat een plista-forum zo.
maandag 26 juni 2017 om 23:06
Zo gaat het inderdaad. Er ontstaat een complete massahysterie nav iets wat gebeurd is en je hoeft maar net de verkeerde vraag op het verkeerde moment te stellen of de menigte duikt daar weer bovenop.Zie daar dan nog maar ongeschonden uit te komen.ME is in deze absoluut geen relschopper.(sowieso lees ik nooit iets rellerigs van haar.)
maandag 26 juni 2017 om 23:12
Maar Enn, dat wordt over anderen die anoniem zijn gegaan, ook volop gedaan.Enn schreef: ↑26-06-2017 23:01Over de redenen van mensen die zichzelf dus niet meer kunnen verdedigen. Onbenullig? Het kan maar zo.
Dan nog heeft het geen enkele zin om mensen hier uit te nodigen om te gaan praten over de redenen waarom mensen zich hebben geanonimiseerd. Lees terug, trek je eigen conclusies maar het 'erover'hebben omdat je een mening hierover hebt, slaat nergens op als die geanonimiseerde mensen hier niet eens meer willen zijn.
En regelmatig met " zelfbedachte " ( want 100% zeker weten doe he nooit) redenen.
Als een vaste forummer die je graag leest ( of niet) op anoniem gaat, dan is het heel normaal dat er hier om de reden wordt gevraagd. Natuurlijk kan het zijn dat jij dat nooit doet, maar hier wordt dat regelmatig besproken en niet altijd in positieve zin.