Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
_Marana_ schreef:
05-07-2017 22:41
Als je week naar de Antillen gaat om op het strand te liggen, noemen jullie dat dan reizen? Ben ik de enige die een onderscheid maakt tussen reizen en vakantie vieren?
Nee, dat is vakantie. Reizen vind ik (langere tijd) rondtrekken en dingen zien en bezichtigen. En dat kan in Europa of waar dan ook in de wereld.
_Marana_ schreef:
Als je week naar de Antillen gaat om op het strand te liggen, noemen jullie dat dan reizen? Ben ik de enige die een onderscheid maakt tussen reizen en vakantie vieren?
Dat is devaluatie vh woord en kan tegenwoordig. Hetzelfde geldt voor studeren, vroeger was dat een studie volgen aan de universiteit, tegenwoordig alles na een middelbare school.
Je bent zelf een theepot
Ja zelfde heb ik dus ook. Het topic 'reizen zonder vriend' kwam op mij dan ook een tikje vreemd over, toen bleek dat het om een strandvakantie op de Antillen gaat. En dan post iemand ook nog over 'ik zou geen herinneringen willen maken zonder mijn vriend'. Ik voelde mezelf een tikje wereldvreemd.
_Marana_ schreef:
05-07-2017 22:48
Ja zelfde heb ik dus ook. Het topic 'reizen zonder vriend' kwam op mij dan ook een tikje vreemd over, toen bleek dat het om een strandvakantie op de Antillen gaat. En dan post iemand ook nog over 'ik zou geen herinneringen willen maken zonder mijn vriend'. Ik voelde mezelf een tikje wereldvreemd.
:rofl:
_Marana_ schreef:
05-07-2017 22:48
Geen herinneringen zonder vriend. Ik voel me ook wereldvreemd. :rofl:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ja dat dus. Op mijn replay dat ik ook op mijn werk en zo herinneringen maak zonder mijn vriend werd niet gereageerd :|

:P
_Marana_ schreef:
Ik noem 't heerlijk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
_Marana_ schreef:
05-07-2017 22:50
Ja dat dus. Op mijn replay dat ik ook op mijn werk en zo herinneringen maak zonder mijn vriend werd niet gereageerd :|

:P
:sigh: Wat onaardig zeg.
Voor een vakantie, zeker naar de Antillen moet je wel even reizen. Maar ik vind zo iemand geen reiziger.
Het reizen vind ik het nadeel van op vakantie gaan.

Lekker duidelijk toch :P
_Marana_ schreef:
Nou ja, ik vind het al een hele reis van hier naar Brummen. Dus ik kan me TO's gevoelens hieromtrent wel voorstellen.
Dat is trouwens ook een hele mooie typering vind ik: De reiziger en de trekker.
De reiziger staat dan voor het type dat z'n reizen zorgvuldig plant en voorbereid.
De trekker staat dan voor het type dat zo maar op pad gaat en wel ziet hoe het gaat.

Ik ben benieuwd of de vakantie nemer of de vakantie vierder ook een type is?
dolfje schreef:
05-07-2017 22:53
Voor een vakantie, zeker naar de Antillen moet je wel even reizen. Maar ik vind zo iemand geen reiziger.
Het reizen vind ik het nadeel van op vakantie gaan.

Lekker duidelijk toch :P
Haha ja ik begrijp het helemaal! Net als de reis naar Brummen ;-D
shifty schreef:
05-07-2017 22:56
Dat is trouwens ook een hele mooie typering vind ik: De reiziger en de trekker.
De reiziger staat dan voor het type dat z'n reizen zorgvuldig plant en voorbereid.
De trekker staat dan voor het type dat zo maar op pad gaat en wel ziet hoe het gaat.

Ik ben benieuwd of de vakantie nemer of de vakantie vierder ook een type is?
Mijn voorkeur is de thuisblijver.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Mijn voorkeur is heen reizen (ja met treinen enz) en terug vliegen :proud:
Solomio schreef:
05-07-2017 22:58
:worship:
Solomio schreef:
Ja, daar neig ik ook naar. Met af en toe een rare uitspatting, zoals kamperen op Vlieland of een weekendje Londen. Of een middagje Brummen dus.
Solomio schreef:

Hmmm .. dan moeten we wel minimaal een 2-deling hebben eigenlijk.
De thuisblijver en de stapper
Of de thuisblijver en de vakantieganger
Of de thuisblijver en de dakloze
of zo iets
shifty schreef:
05-07-2017 23:01
Hmmm .. dan moeten we wel minimaal een 2-deling hebben eigenlijk.
De thuisblijver en de stapper
Of de thuisblijver en de vakantieganger
Of de thuisblijver en de dakloze
of zo iets
In alle gevallen gaat mijn voorkeur uit naar de thuisblijver.
Lady_Voldemort schreef:
05-07-2017 23:00
Ja, daar neig ik ook naar. Met af en toe een rare uitspatting, zoals kamperen op Vlieland of een weekendje Londen. Of een middagje Brummen dus.
Ik vind jou een globetrotter hoor. Brummen.........
Solomio schreef:
05-07-2017 23:08
Ik vind jou een globetrotter hoor. Brummen.........
Ja he? Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Brummen bent geweest, en een heleboel forummers met jou. Het is echt iets speciaals.
....
Ik ga graag weg, heerlijk naar een tropisch eiland of verre stad oid maar ik vermaak me ook prima en kom dan ook tot rust op Texel. Misschien nog wel meer.
Lady_Voldemort schreef:
05-07-2017 23:10
Ja he? Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Brummen bent geweest, en een heleboel forummers met jou. Het is echt iets speciaals.
Het is er fantastisch, nog zo'n onontdekt stukje schoonheid. Niet teveel over vertellen, wordt het veel te toeristisch.
Lady_Voldemort schreef:
Ik gok dat Londen van mij af makkelijker bereikbaar is.

De kans dat ik ooit in Brummen ben geweest is redelijk groot, maar je weet: mijn geheugen is niet al te best. :proud:
solomio wijzigde dit bericht op 05-07-2017 23:15
0.26% gewijzigd
Lady_Voldemort schreef:

Ik ben er wel eens geweest .. het is echt iets speciaals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven