Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 juli 2017 om 00:13
Bij mij met een nieuw draadje nog niet gelukt. Onhandig dat het niet werkt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 6 juli 2017 om 00:20
Azijnblauw?
Afijn, mijn postvakkie doet het helemaal niet.
Heb ook geen enorme lijsten van voorheen gestuurde berichten.
Wel wat waarschuwingen van mods, denk niet dat zij het op prijs stellen dat ik even gezellig PB.
Afijn, mijn postvakkie doet het helemaal niet.
Heb ook geen enorme lijsten van voorheen gestuurde berichten.
Wel wat waarschuwingen van mods, denk niet dat zij het op prijs stellen dat ik even gezellig PB.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 6 juli 2017 om 00:39
Geen idee, maar het is gelukt.
donderdag 6 juli 2017 om 00:48
Wij kunnen dat gewoon
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 6 juli 2017 om 01:05
donderdag 6 juli 2017 om 07:53
Ik stoorde me in dat topic vooral aan het gedeelte over "zijn" kinderen._Marana_ schreef: ↑05-07-2017 22:48Ja zelfde heb ik dus ook. Het topic 'reizen zonder vriend' kwam op mij dan ook een tikje vreemd over, toen bleek dat het om een strandvakantie op de Antillen gaat. En dan post iemand ook nog over 'ik zou geen herinneringen willen maken zonder mijn vriend'. Ik voelde mezelf een tikje wereldvreemd.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
donderdag 6 juli 2017 om 08:09
Dat is te zacht uitgedrukt. Ik vind deze post way beyond. Maar kennelijk vinden jullie het allemaal acceptabel als er gezegd wordt dat een mede-forummer 'naar pis stinkt'. Want dat is wat er staat he. En de mods vinden het ook allemaal prima, want het staat er nog steeds. Dit is het niveau tot waarop dit forum inmiddels afgezakt is.
.