Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 23:21
woensdag 5 juli 2017 om 23:22
Ik lees hier regelmatig commentaar op de reclames op het forum. Die ik altijd negeer, dus meestal heb ik dan geen idee waar het over gaat.
Maar nu zag ik een reclame voor babyvoeding van geitenmelk.
Really?
Dus koeienmelk is onnatuurlijk, want dat is voor kalfjes, dus nu moeten we (ze, de baby's) aan de geitenmelk?
Really?
Dus koeienmelk is onnatuurlijk, want dat is voor kalfjes, dus nu moeten we (ze, de baby's) aan de geitenmelk?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 5 juli 2017 om 23:24
Misschien iets met KMA of zo. Of de mensen die daarin mee gaan zijn zelf geiten, dan klopt het ook weer.Solomio schreef: ↑05-07-2017 23:22Ik lees hier regelmatig commentaar op de reclames op het forum. Die ik altijd negeer, dus meestal heb ik dan geen idee waar het over gaat.
Really?
![]()
woensdag 5 juli 2017 om 23:24
Wees er maar trots op. Je bent uniek!.Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 23:22Ha! Zie je wel? Ik ben een globetrotter! Een ontdekker van onbekende verten!
woensdag 5 juli 2017 om 23:30
Ik heb helemaal geen reclames. Heerlijk rustig.
Had voor mij trouwens niet meteen gehoeven hoor, die rigoureuze maatregel, maar Sanoma dreef me tot waanzin met zijn agressieve advertenties. Van die stinkdingen die je niet weg kan klikken en zo. Ja dan ben ik er gauw klaar mee, dan moeten de goeien maar onder de kwaaien lijden.
Had voor mij trouwens niet meteen gehoeven hoor, die rigoureuze maatregel, maar Sanoma dreef me tot waanzin met zijn agressieve advertenties. Van die stinkdingen die je niet weg kan klikken en zo. Ja dan ben ik er gauw klaar mee, dan moeten de goeien maar onder de kwaaien lijden.
woensdag 5 juli 2017 om 23:32
Heb jij een geur pc? Wow! Cool.Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 23:30Ik heb helemaal geen reclames. Heerlijk rustig.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 5 juli 2017 om 23:35
Kwantiteit is niet altijd kwaliteit!Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 23:31Nee natuurlijk niet, gekkie
Er zijn meer mensen in Londen geweest dan in Brummen, dus.
woensdag 5 juli 2017 om 23:36
Ik regel het.fashionvictim schreef: ↑05-07-2017 23:26Eleonora,
Is er een manier om met elkaar in contact te komen? Ik kan geen pb-tjes ontvangen of versturen maar ik wil je graag een bericht sturen.
Moet even via via.
woensdag 5 juli 2017 om 23:47
donderdag 6 juli 2017 om 00:04
Ik vind het ook 1 van de vervelendste dingen op dit moment dat PB niet goed werkt.
Ik heb echt geen idee of iemand me een PB stuurt of niet en ik zou het echt vervelend vinden als iemand het idee heeft dat ik dat niet zou beantwoorden of zo. Maar ik kan er echt geen peil op trekken. Soms komt een PB wel aan en soms niet.
Iemand al een patroon ontdekt hierin?
Ik heb echt geen idee of iemand me een PB stuurt of niet en ik zou het echt vervelend vinden als iemand het idee heeft dat ik dat niet zou beantwoorden of zo. Maar ik kan er echt geen peil op trekken. Soms komt een PB wel aan en soms niet.
donderdag 6 juli 2017 om 00:05
In oude lijntjes schijnt het wel te lukken.shifty schreef: ↑06-07-2017 00:04Ik vind het ook 1 van de vervelendste dingen op dit moment dat PB niet goed werkt.
Het is wel lekker stil zo, zonder scheldpb's.
donderdag 6 juli 2017 om 00:05
Als je al met elkaar hebt gepbt kun je op dat draadje verder kletsen. Een nieuw draadje starten werkt nog niet.shifty schreef: ↑06-07-2017 00:04Ik vind het ook 1 van de vervelendste dingen op dit moment dat PB niet goed werkt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 6 juli 2017 om 00:08
Een nieuw draadje werkt soms wel soms niet. Soms wel met iemand waarmee je nog nooit ge-PB-t hebt en soms niet met iemand waarmee je al een ander draadje hebt lopen.