Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 30 juni 2017 om 22:01
impala schreef: ↑30-06-2017 20:58Nee niet perse. Maar het Harrie concept gaat er wel vanuit dat je dat dus als eerste moet onderzoeken en er in eerste instantie van moet uitgaan dat zij de weg naar verbetering wijzen. Omdat Harries vaak wél goede ideeën hebben over hoe het beter kan en er te vaak niet naar ze wordt geluisterd. En ze bovendien vaak meer medestanders hebben dan het lijkt, waardoor hun ideeën ook makkelijker geaccepteerd worden. Het zijn ook vaak betere ideeën dan buitenstaanders hebben, omdat Harrie al jaren in het bedrijf werkt en de pijnpunten precies kent. En ook betere ideeën dan zij die tevreden zijn met de oude/ huidige patronen en werkwijze.
Mee eens. Mensen met nieuwe ideeën moet je koesteren. Vaak komen goeie ideeën voort uit een klein deel positieve-excentriekelingen, worden ze opgepakt door vernieuwers, gedragen door doeners en gefrustreerd door negatieve-excentriekelingen
Ik heb ook wel de volgende verdeling gezien die ik wel aardig vond:
- bedenkers
- meedenkers
- meedoeners
- doendenkers.
Bedenkers bedenken nieuwe dingen, meedenkers staan open voor die vernieuwingen, meedoeners brengen de vernieuwingen in praktijk als de meedenkers de kinderziekten er uit hebben en doendenkers denken dat ze ook wat doen maar zitten feitelijk alleen maar te zeiken over de bestaande situatie en vernieuwingen. De eerste categorie stuwt en de vierde categorie remt. De tweede categorie accelereert en de derde categorie consolideert.
vrijdag 30 juni 2017 om 22:03
erg was het niet, maar het was vooral eh.... apart
maar niet Harrie apart
Meer tante Bep apart
Vrij vertaald:
Jij: waarom horen WE niks over de zaak savannah
Ik: omdat jij niet in het onderzoeksteam zit
jij: oh daar gaan we weer, ik ga die discussie niet aan
vrijdag 30 juni 2017 om 22:04
Wel als ik daar zelf toestemming voor geef. Dus go ahead.
.
vrijdag 30 juni 2017 om 22:08
Dat mag niet.
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 30 juni 2017 om 22:09
Weet je, als je zo'n toon aanslaat sla je alle mogelijkheden tot een normale discussie dood. Je weet zelf hoop ik nog wel wat je het afgelopen uur geschreven hebt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 30 juni 2017 om 22:09
Mods doen niet aan context. Die bekijken een post en beslissen op basis van hun PMS, de stand van de maan, hun horoscoop of de theeblaadjes onderin hun kopje. Je hebt zelfs kans als iemand jouw " parel voor de zwijnen " staft en als commentaar schrijft dat je scheldt met " zwijnen " naar Kia en mij, dat ze dat stafje dan in al hun wijsheid honoreren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 30 juni 2017 om 22:11
vrijdag 30 juni 2017 om 22:13
vrijdag 30 juni 2017 om 22:16
CHRONOLOGIEBUG!!!!!