Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 25 juli 2017 om 17:29
Hoewel ik wat mensen negeer, heb ik niemand op de negeer staan. Ik vind actief negeren zo'n lekker statement- dingetje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 25 juli 2017 om 17:31
Vanwaar je vraag dan? Denk je dat iemand een topic van jou niet kan zien omdat hij niet reageert?blijfgewoonbianca schreef: ↑25-07-2017 17:29Hoewel ik wat mensen negeer, heb ik niemand op de negeer staan. Ik vind actief negeren zo'n lekker statement- dingetje.
.
dinsdag 25 juli 2017 om 17:47
Dan kun je de OP niet lezen hoor.blijfgewoonbianca schreef: ↑25-07-2017 17:07Wat gebeurt er als je iemand op de negeer hebt en diegene opent een topic? Kun je dan dat topic helemaal niet zien? Of kun je de openingspost dan niet lezen?
Tenminste, dat was zo.
Of het nu nog zo is weet ik niet maar ik ben vrij consequent als het om negeren gaat, ik lees zo'n topic dan ook niet.
dinsdag 25 juli 2017 om 17:50
Ik vind het juist zo fijn dat ik niks meer hóef te lezen.blijfgewoonbianca schreef: ↑25-07-2017 17:29Hoewel ik wat mensen negeer, heb ik niemand op de negeer staan. Ik vind actief negeren zo'n lekker statement- dingetje.
Forumt zo veel prettiger.
dinsdag 25 juli 2017 om 18:31
Ja is lekker hèblijfgewoonbianca schreef: ↑25-07-2017 17:29Hoewel ik wat mensen negeer, heb ik niemand op de negeer staan. Ik vind actief negeren zo'n lekker statement- dingetje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 25 juli 2017 om 18:34
Vind ik ook.Eleonora-2 schreef: ↑25-07-2017 17:50Ik vind het juist zo fijn dat ik niks meer hóef te lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 25 juli 2017 om 20:21
Ja volgens die paleo fans wel, geen brood, geen aardappelen maar wel veel vlees, noten, zaden en groente en fruit. Voor een veganist zoals ik is het dieet niet weggelegd
Geef mij maar een volkorenboterham met appelstroop als ontbijt ipv koffie met een hompje vet erin
dinsdag 25 juli 2017 om 20:25
Ik heb zelf niemand onder de negeer staan maar soms vraag ik me idd af of het niet veel prettiger is diegene waar ik me aan irriteer niet meer hoef te lezen. Nu probeer ik het gewoon zo te negeren wat blijkbaar erg moeilijk is want op de één of andere manier wordt ik er juist door aangetrokkenEleonora-2 schreef: ↑25-07-2017 17:50Ik vind het juist zo fijn dat ik niks meer hóef te lezen.
dinsdag 25 juli 2017 om 20:55
Daarom.Ginerva schreef: ↑25-07-2017 20:25Ik heb zelf niemand onder de negeer staan maar soms vraag ik me idd af of het niet veel prettiger is diegene waar ik me aan irriteer niet meer hoef te lezen. Nu probeer ik het gewoon zo te negeren wat blijkbaar erg moeilijk is want op de één of andere manier wordt ik er juist door aangetrokken![]()
En omdat ik voor mijn lol forum....
dinsdag 25 juli 2017 om 21:02
Ik ook, ik forum voor de gezelligheid en om mijn avond een beetje in te vullen (en soms ook een middag of ochtend
dinsdag 25 juli 2017 om 21:09
Vrij bizar... wat een mafklappers lopen er toch rond en verder geen idee wie dat in dit geval zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 25 juli 2017 om 21:38
Snap niet dat die berichten niet gestaft zijn althans ik kon ze nog staffen of is vaker staffen weer mogelijk ? Wat een gek !
anoniem_171074 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 21:52
0.45% gewijzigd
dinsdag 25 juli 2017 om 21:51
Oh autocorrect vrees ik bedoelde echt staffenLady_Voldemort schreef: ↑25-07-2017 21:45Ik vind het altijd zo grappig, die verwarring tussen staffen en straffen.