Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
-Kia-Ora- schreef:
25-07-2017 22:56
Die mafkees heeft een perma.
Ik heb om 20.00 uur gestaft, daar zijn ze dan drie uur druk mee geweest.
Knuffelheks schreef:
25-07-2017 22:59
Ik heb om 20.00 uur gestaft, daar zijn ze dan drie uur druk mee geweest.
Wordt er een keertje naar de context gekeken is het weer niet goed...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
25-07-2017 23:04

Heb jij aandelen of zo?
Lady_Voldemort schreef:
25-07-2017 23:06
Heb jij aandelen of zo?
Uiteraard, ik bezit zo'n 90% van de aandelen van Viva.
-Kia-Ora- schreef:
25-07-2017 23:04
Uhh er werd gewoon een forummer bij naam genoemd. Daar hoef je geen 3 uur over na te denken toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Echt Kia, je HRS voor het mod team wordt/is een beetje irritant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is hrs?
Nouschi schreef:
25-07-2017 23:21
Uhh er werd gewoon een forummer bij naam genoemd. Daar hoef je geen 3 uur over na te denken toch?
Dit dus.
En drie bladzijden lezen doe ik in 3 minuten. In zijn tweede post begon ie al met namen te strooien, zo moeilijk was het niet.
Zo wat gaf Jinek Dionne een sneer onder water.
Nouschi schreef:
25-07-2017 23:21
Wil je dat ik hier nog op reageer of vind je dat ook irritant? Ik vind dat gezeik op de mods trouwens ook irritant.

Dat topic heeft 9 pagina's, als je dan de context wilt weten ben je wel even aan het lezen. Als ik uitga van hoe snel (langzaam) ik lees zou ik ook best lang bezig zijn voordat ik zou kunnen gaan wissen.
-Kia-Ora- schreef:
25-07-2017 23:26
Wil je dat ik hier nog op reageer of vind je dat ook irritant? Ik vind dat gezeik op de mods trouwens ook irritant.

Dat topic heeft 9 pagina's, als je dan de context wilt weten ben je wel even aan het lezen. Als ik uitga van hoe snel (langzaam) ik lees zou ik ook best lang bezig zijn voordat ik zou kunnen gaan wissen.
Dan haal je het offline om de context eens fijn te bekijken.
Saga_Röversdotter schreef:
25-07-2017 23:24
Wat is hrs?
Huilie Rescue Squad.
-Kia-Ora- schreef:
25-07-2017 23:29
Huilie Rescue Squad.
Is dat viva-taal?
Ttass30 schreef:
25-07-2017 23:26
Zo wat gaf Jinek Dionne een sneer onder water.
Het is òf een sneer (zonder water) óf een steek onder water.
Een sneer onderwater is geen uitdrukking.
Saga_Röversdotter schreef:
25-07-2017 23:30
Is dat viva-taal?
Ja.
Knuffelheks schreef:
25-07-2017 23:30
Het is òf een sneer (zonder water) óf een steek onder water.
Een sneer onderwater is geen uitdrukking.
Steek
Ttass30 schreef:
25-07-2017 23:31
Steek
Ik vond 'm wel grappig :D
Knuffelheks schreef:
25-07-2017 23:33
Ik vond 'm wel grappig :D
Ja, zat je ook te kijken? Het ging over Princes Diana dat ze last had van paparazzi en toen zei Jinek, jij hebt er ook last van gehad de afgelopen maanden. Was onnodig wat mij betreft.
Ttass30 schreef:
25-07-2017 23:34
Ja, zat je ook te kijken? Het ging over Princes Diana dat ze last had van paparazzi en toen zei Jinek, jij hebt er ook last van gehad de afgelopen maanden. Was onnodig wat mij betreft.
Nee, jouw uitdrukking.
Ttass30 schreef:
Ik heb het niet gezien, maar waarom mag dat niet benoemd worden?
Maar eh? Wat mis ik?
Waarom dat hysterische gedoe op het modtopic.
Een mafkees verwart een forummers anonieme Nick met iemand die hij denkt te kennen.
Gelijk is aangegeven dat het om iemand anders moet gaan en voor iedereen duidelijk behalve die sukkel.

Het is toch niet dat daardoor de privé gegevens van de verkeerd aangewezen forumster op straat ligt.
Ze was dat toch niet?!

Ik snap het niet meer.
Ttass30 schreef:

Niks meer dan een constatering van Jinek.

Je maakt nu van een mus een pony.
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-07-2017 23:40
Niks meer dan een constatering van Jinek.

Je maakt nu van een mus een pony.
Ik vond het goedkoop scoren. (Mijn mening) niemand ligt er verder wakker van. No biggie. :)
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 23:44
3.08% gewijzigd
Moi of wie het ook was, ik weet niet meer waar het stond, maar ik ben het met je eens dat schoonmaken met chloor en/of Dasty niet bepaald milieuvriendelijk (en zwaar tegen mijn persoonlijke principes) is. En ik voel me daarom nog geroepen om mezelf te 'verdedigen' ook. :facepalm: Dasty gebruik ik alleen als mijn hoogbejaarde huisdier 's nachts een ongelukje heeft gehad op de vloerbedekking - als iemand een andere manier weet om vlekken en stank van poep of urine razendsnel te verwijderen dan hoor ik het graag!

De nietjesmix maak ik hooguit 1 keer per jaar, als het schoonmaken van de badkamer echt ernstig achterstallig is geraakt. Ik doe ook al zo'n 10 jaar met 1 fles bleek, gebruik het nooit voor iets anders, en dat kan ik voor mijn geweten nog net een soort van verantwoorden. Zij het met moeite, het is natuurlijk niet voor niks dat ik hier nog andijvie-uitleg zit te geven ook. ;-))
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ttass30 schreef:
25-07-2017 23:42
Ik vond het goedkoop scoren. (Mijn mening) niemand ligt er verder wakker van. No biggie.
Maar hoezo is het goedkoop scoren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven