Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Katalina schreef:
07-07-2017 11:36
Heb het toch maar weggehaald, voelt een beetje als een zwaktebod maar als ik het nu zo teruglees is het inderdaad een beetje to much.
dat vind ik niet zwak hoor, als je het nu teveel van het goede of kwade vindt is dat een hele goede reden om het weg te halen.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 11:37
Nou dan hoef je toch verder ook niks met Solo's post?
Nou ik had het gevoel dat ze het ook tegen mij had, maar goed nee nu hoef ik niets meer met haar post.
yasmijn schreef:
Ik heb even teruggelezen om te kijken of ik 'ongepast' was. Ik vond dit nog, Solo en Broekrok:

moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-07-2017 11:15
Reden: verwijzing naar naam verwijderd
1.00% gewijzigd

BR, jij noemde Solo bij haar eerste nick. Dat mag niet kennelijk :lol:
Terwijl de Bardames dat al jaren doen en ik dat prima vind.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Ginerva schreef:
07-07-2017 11:38
Welnee, geen zwaktebod. Je hebt iets te vlug getyped en er nu spijt van. Het siert je dat je het weggehaald hebt.
Dit. Begrijp het heel goed hoor, dat je kwaad bent en dan zulke dingen schrijft. Je wilt niet weten wat ik er soms uitkraam als ik boos ben. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Oh gelukkig! Zat ik me daar alweer serieus druk over te maken :)
Misschien moet ik hier gewoon niet meer komen tot m'n hormonenstorm gaat liggen :D
yasmijn schreef:
Ik heb even teruggelezen om te kijken of ik 'ongepast' was. Ik vond dit nog, Solo en Broekrok:

moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-07-2017 11:15
Reden: verwijzing naar naam verwijderd
1.00% gewijzigd

BR, jij noemde Solo bij haar eerste nick. Dat mag niet kennelijk :lol:
Mir, kun jij hier even over mailen?
Wat een waanzin, zeg! Al honderd jaar is dit ok en vanaf vandaag vindt een moderator dit ineens naamnoemen??
Ik heb net ook mijn post weggehaald uit het tijn-topic. Aangezien haar post is gegumd, had ik mijn quote al gewijzigd (hadden de mods niet gedaan, beetje slordig) en nu ook mijn bericht maar weggehaald. Is niet nodig in dat topic. Ook hier nog teruggekeken, maar volgens mij heb ik hier geen hele rare dingen gezegd.

Ben namelijk weer afgekoeld en dan is het inderdaad slim om posts na te kijken of ze niet te snel zijn gepost, dus bedankt dat jullie mij daar even aan helpen herinneren. Goede om te onthouden voor een eventuele volgende keer. En misschien eerst tot 10 tellen ;-D
Solomio schreef:
07-07-2017 11:40
Maar hoe weet de mod dat ze jou met een oude nick aanspreekt. Je zou denken dat iemand dat dan gestaft heeft.
Staft iemand dat dan?? Of is de moderator echt letter voor letter aan het spellen?
Solomio schreef:
07-07-2017 11:40
Ja, daarom, dat weet ik :lol:
Ik moest lachen.
GenieInABottle schreef:
07-07-2017 11:29
Heb je lang, heel lang geleden in Maastricht een HBO opleiding gedaan?
Mijn klasgenote heet Lin, ze was toen al bezig met een adoptieprocedure. Alleen al daardoor is zij me altijd bij gebleven. Het was sowieso een hele leuke klasgenote. En je ava doet me aan haar denken. :P
Maastricht...jeetje nee, ik woon compleet de andere kant op. Nog noordelijker en ik sta tot aan mijn kin in zee :biggrin:
broekrok schreef:
07-07-2017 11:44
Staft iemand dat dan?? Of is de moderator echt letter voor letter aan het spellen?
Geen idee :proud:
broekrok schreef:
Ik gok dat iemand staft. Ik denk niet dat ze overal meelezen.
Life is short. Eat dessert first.
broekrok schreef:
:high5:

PLAATS EEN REACTIE

Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.

Ik heb 9 keer op verstuur moeten klikken.
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 11:44
7.78% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
07-07-2017 11:41
Dit. Begrijp het heel goed hoor, dat je kwaad bent en dan zulke dingen schrijft. Je wilt niet weten wat ik er soms uitkraam als ik boos ben. ;-D
Nou ja, daarom. Even lekker schelden kan heel therapeutisch werken :proud: . Of het verstandig is om het in het openbaar te doen is dan weer een andere kwestie.
Natuurlijk zit er iemand te staffen. Alsof ze dat uit zichzelf bedenken.
_Inkie_ schreef:
Maar hoe weet de mod dat ze jou met een oude nick aanspreekt. Je zou denken dat iemand dat dan gestaft heeft.
Sterker nog, het is niet eens een oude nick!! Mir heeft nog nooit de nick Mir gehad :rofl:
Fee-de-Goede schreef:
07-07-2017 11:47
Natuurlijk zit er iemand te staffen. Alsof ze dat uit zichzelf bedenken.
O hahahahahaha. Ik zit hardop te lachen :lol:
Katalina schreef:
07-07-2017 11:42
Oh gelukkig! Zat ik me daar alweer serieus druk over te maken :)
Misschien moet ik hier gewoon niet meer komen tot m'n hormonenstorm gaat liggen :D
Nee joh, blijf gezellig. :D
broekrok schreef:
Sterker nog, het is niet eens een oude nick!! Mir heeft nog nooit de nick Mir gehad :rofl:
:rofl:
Ik heb geprobeerd om de post te staffen en dat lukte nog. Normaal als een post al is gestaft kan dat niet meer.

Dus neen, niemand heeft gestaft :lol:
Maar goed. Deel 88 heeft wel een lekkere vliegende start gekregen zo :D
mama_lin schreef:
07-07-2017 11:45
Maastricht...jeetje nee, ik woon compleet de andere kant op. Nog noordelijker en ik sta tot aan mijn kin in zee :biggrin:
Vast ook gezellig :P
:cheer2:
broekrok schreef:
O welles toch? Vroeg in de Bar. Heel vroeger.
broekrok schreef:
Tis de timewarp: mijn volgende nick wordt Mir.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven