Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
07-07-2017 10:40
Zeg Mir, niet alleen ben jij iets sociaal aangepaster maar heb jij ook "enig" inlevingsvermogen!! ;-) :lips:
Dan word ik nu even heel cru: de manier waarop hier op Impala gereageerd wordt getuigt ook niet echt van inlevingsvermogen.
Ik vind haar post ongepast in het Tijn-topic, maar ik vind de reacties hier minstens zo ongepast.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
07-07-2017 11:09
Dan word ik nu even heel cru: de manier waarop hier op Impala gereageerd wordt getuigt ook niet echt van inlevingsvermogen.
Ik vind haar post ongepast in het Tijn-topic, maar ik vind de reacties hier minstens zo ongepast.
Heel cru. Impala is niet 6 en heeft wat goeds gedaan. En zij/hij is ook niet overleden.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 11:04
Ze moeten het helemaal verwijderen, niet gummen.
Ik heb alle posts gestaf en verzocht ze helemaal te verwijderen. Het zou zo maar kunnen dat ik daardoor verwijderd word, maar goed, mijn lampje kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken.

Kunnen we geen waarschuwingen en bannen krijgen voor slachtoffergedrag (net als negatief forummen zeg maar)?
TVP.
Solomio schreef:
Ik vraag me af wat voor een ongepaste reactie ik gegeven heb over Impala
Solomio schreef:

Dit. De timing is ruk en tactloos, maar ik vind deze hetze om te janken.
Solomio schreef:
Dat mag je vinden. Waarom moeten we inlevingsvermogen hebben? Als je gewoon zo bot bent als een hork?
En dat al wekenlang? Nee, ik heb dan geen inlevingsvermogen meer, nog niet misschien.

Het was al klaar na die vorige acties van haar maar dit slaat echt alles.
Star* schreef:
07-07-2017 11:14
Timing?

Ik vind de hele gedachtengang om te janken. Ook over een week hoor.
Ook als iemand anders dat zou tikken.
Fee-de-Goede schreef:
Timing?

Ik ook
Falathiel schreef:
07-07-2017 11:17
Je bent ook vrij om die te staffen als je wil.

Mocht je een post van mij ongepast vinden - ik was even heel boos. Maakte niet uit welk lid het er had neergezet, het was verschrikkelijk ongepast en op de eerste pagina al. Dan heb ik op dat moment even weinig goeds over je te zeggen.
Ik staf nooit. Ik zeg hier wat ik ervan denk.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Star* schreef:
Stoom afblazen mag hier he.
Solomio schreef:
De manier waarop hier op Impala gereageerd wordt, is verbonden met de manier waarop zij laat zien helemaal niets te doen met de kritiek die zij krijgt. Niets aan zelfreflectie, niets aan nog eens nadenken over wat zij schreef, nietsnietsniets. Zij voert alleen maar oorlog voor zichzelf en verder niets. En de laatste dagen blijkt ook nog eens, dat zij ook eigenlijk alleen maar tegen zichzelf oorlog voert. Er zijn hier mensen geweest die ook nog geprobeerd hebben haar dat op een vriendelijke manier duidelijk te maken. Maar ja, als het bord echt van beton is.....
Jammer maar dat is zoals het gaat.
Eens met Yasmijn.
Solomio schreef:
Je bent ook vrij om die te staffen als je wil.

Mocht je een post van mij ongepast vinden - ik was even heel boos. Maakte niet uit welk lid het er had neergezet, het was verschrikkelijk ongepast en op de eerste pagina al. Dan heb ik op dat moment even weinig goeds over je te zeggen.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 11:16
Ja, gelukkig anders moet ik buiten argeloze voetgangers in elkaar slaan. Dat moet je niet willen.
:nope:
anoniem_318595 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 11:34
Reden: Beter niet typen als ik boos ben.
98.43% gewijzigd
Lady_Voldemort schreef:
:swear: sorry, ik breek ook even in. Ik maak me noooooooit boos op internet, maar ik had nu toch wel even een kop als een fluitketel
Star* schreef:
07-07-2017 11:23
De gedachtegang dat er over de rug van een ziek kind winst wordt gemaakt? Net als bij de Postcodeloterij bijvoorbeeld? Wat is daar raar aan? Toch wel redelijk publiek geheim dat er bij grote organisaties vrij veel aan de strijkstok blijft hangen, dus ik snap de stap naar deze actie wel.

Vandaar dat ik zeg dat de timing nu ruk is en het niet ok is om het in dat topic te plaatsen, maar de discussie an sich snap ik.
Eens, maar dan had ze gewoon daar een algemeen topic over kunnen openen ipv zo respectloos van leer te trekken
Fee-de-Goede schreef:
Timing?

De gedachtegang dat er over de rug van een ziek kind winst wordt gemaakt? Net als bij de Postcodeloterij bijvoorbeeld? Wat is daar raar aan? Toch wel redelijk publiek geheim dat er bij grote organisaties vrij veel aan de strijkstok blijft hangen, dus ik snap de stap naar deze actie wel.

Vandaar dat ik zeg dat de timing nu ruk is en het niet ok is om het in dat topic te plaatsen, maar de discussie an sich snap ik.
yasmijn schreef:
07-07-2017 11:17
Ja, gelukkig anders moet ik buiten argeloze voetgangers in elkaar slaan. Dat moet je niet willen.
:rofl:
Beeld in mijn hoofd: een dame, mantelpakje aan, hoge hakjes, kapsel in het stijfsel met een handtas achter een argeloze voetganger aan :proud:
Het is dat je nog net geen kroontje op hebt ;-D
GenieInABottle schreef:
07-07-2017 11:24
Steeds als ik jou tegen kom in een topic moet ik aan een oud klasgenootje denken. In mijn hoofd zou jij dat zo maar kunnen zijn. Gewoon door de combi van je ava en je nick. Leuk!!!
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig :A:
Lady_Voldemort schreef:

En daar mag ik vervolgens iets van vinden ;-) Cirkel rond.
Soms is het beter gewoon niets te zeggen, maar wanneer mensen oprecht verontwaardigd zijn, is dat soms lastig.

Aangezien ik labeldeler ben met Solo en wellicht ook met meer forummers hier, al kan ik niet diagnosticeren wie dan wel, heb ik zelf ook de neiging heel zakelijk en rechtlijnig te denken. Meestal weet ik me in te houden in mijn pitbullmentaliteit op het moment dat ik ongelooflijk onterecht beschuldigd word, maar soms is dat onmogelijk. Dat kan ik me bij Impala ook voorstellen. Waar mensen wellicht over vallen, is dat er bij heel duidelijke aanwijzingen ("hee, dit moet niet op dit topic joh") vervallen wordt in een soort "ik heb recht hier te posten en ik heb gelijk"-carrousel. Deze reactie is verklaarbaar, maar zorgt niet voor een toename in begrip.
mama_lin schreef:
07-07-2017 11:18
:swear: sorry, ik breek ook even in. Ik maak me noooooooit boos op internet, maar ik had nu toch wel even een kop als een fluitketel
Steeds als ik jou tegen kom in een topic moet ik aan een oud klasgenootje denken. In mijn hoofd zou jij dat zo maar kunnen zijn. Gewoon door de combi van je ava en je nick. Leuk!!!
yasmijn schreef:
07-07-2017 11:25
Daar kun je indien gewenst een topic over openen.

Dat zeg ik toch ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven