Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 september 2017 om 12:28
ThunderassMan schreef: ↑07-09-2017 12:25Nee. Ik realiseerde me dat pas toen ik op zo'n waterscooter vrij ver uit de kust was.
Een lichte (ahum) vorm van paniek sloeg toe en ik ben met dat ding zowat in volle vaart de lobby van het hotel binnengevaren.![]()
donderdag 7 september 2017 om 12:31
ThunderassMan schreef: ↑07-09-2017 12:25Nee. Ik realiseerde me dat pas toen ik op zo'n waterscooter vrij ver uit de kust was.
Een lichte (ahum) vorm van paniek sloeg toe en ik ben met dat ding zowat in volle vaart de lobby van het hotel binnengevaren.![]()
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 7 september 2017 om 13:35
donderdag 7 september 2017 om 14:00
donderdag 7 september 2017 om 14:01
Loepen dan maar
donderdag 7 september 2017 om 14:22
HahahaThunderassMan schreef: ↑07-09-2017 14:20*Gaat alvast klaarzitten voor respectvolle discussie tussen Star*Star en de twee ss-en hier op napraat.*
donderdag 7 september 2017 om 14:22
Zo'n tekst is veel te lang, ik heb daar helemaal geen geduld voor en scan het altijd maar een beetje.ThunderassMan schreef: ↑07-09-2017 14:14Ah, bijgelezen: Starkwadraat, je wordt inderdaad onnodig beticht van vanalles. Ik vond het een normale neutrale vraag.
En de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik die 2 keer 'haar' ook niet had gelezen. #teamNouschi
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 7 september 2017 om 14:28
ThunderassMan schreef: ↑07-09-2017 14:14Ah, bijgelezen: Starkwadraat, je wordt inderdaad onnodig beticht van vanalles. Ik vond het een normale neutrale vraag.
En de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik die 2 keer 'haar' ook niet had gelezen. #teamNouschi
Hoeveel krijg je van me?
donderdag 7 september 2017 om 14:53
Wat is er mis met 'toendertijd'?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... entertijd/
Loop je een beetje achter, Nous?