Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eens met Nous.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
MoirenPhae schreef:
14-09-2017 21:31
Waarom zou het over iedereen mogen, maar niet over Hans?
Precies. Beetje hypocriet hoor.
Nouschi schreef:
14-09-2017 21:30
Deze wordt ook een beetje afgezaagd.

Hij komt hier al heel lang en ik vind het niet netjes om zo over hem te praten hier op napraat.
Dat ie hier al heel lang komt maakt hem niet minder eng. En we hebben hier wel vaker nagepraat over mensen die hier al heel lang kwamen. Die ene zuiplap die mij en een paar andere forummers bedreigde op FB kwam hier ook al heel lang, als dat al een criterium moet wezen...
MoirenPhae schreef:
Ik vind niet dat het over iedereen mag, en jij had het niet alleen over zijn 'kutkarakter'.

Verder houd ik erover op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MoirenPhae schreef:
Omdat ie onze knuffelautist is denk ik.
Lady*Voldemort schreef:
14-09-2017 21:34
Dat ie hier al heel lang komt maakt hem niet minder eng. En we hebben hier wel vaker nagepraat over mensen die hier al heel lang kwamen. Die ene zuiplap die mij en een paar andere forummers bedreigde op FB kwam hier ook al heel lang, als dat al een criterium moet wezen...
Nee uiteraard niet. Ik ga het niet uitspellen. Het viel mij op, ik vind het niet netjes, klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zijn uiterlijk, of van wie dan ook, hoeft hier niet besproken te worden.
Nouschi schreef:
14-09-2017 21:36
Nee uiteraard niet. Ik ga het niet uitspellen. Het viel mij op, ik vind het niet netjes, klaar.
Heb ik al voor je gedaan.
Nouschi schreef:
14-09-2017 21:34
Ik vind niet dat het over iedereen mag, en jij had het niet alleen over zijn 'kutkarakter'.

Verder houd ik erover op.
Klopt. Ik zei wat over zijn afwijkend zelfbeeld tov wat anderen vonden. En wat over zijn nare visie en houding tov vrouwen en seks.

Dat eerste is hier op Viva al veel vaker besproken trouwens.
Misschien kan die ene meid weer een fototopic openen.
Lady*Voldemort schreef:
14-09-2017 21:35
Omdat ie onze knuffelautist is denk ik.
Nee hoor, dat is Solo. ;-)

Persoonlijk vind ik het niet netjes omdat Hans hier op het forum m.i. eens nogal massaal en onheus gepest is, ten tijde van een gate die zelfs zijn naam droeg, maar ik wil dat nu niet hier allemaal weer oprakelen.

Ik weet ook niet wat hij tegenwoordig allemaal post, maar zoals ik hem ken valt er met hem best te praten (nou ja, schrijven). Dat hij er soms een andere mening op nahoudt dan de goegemeente hier, vind ik geen reden om hem hier nu van 'kutkarakter' e.d. te betichten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nouschi schreef:
Ik vind het vooral niet netjes om je stoornis maar te pas en te onpas in de strijd te werpen om je ongepaste gedragingen/ideeën mee te vergoelijken. En dat is nou precies want ons Hanske doet. En het is niet alleen vervelend om te lezen, het is ook nog eens heel vervelend voor zijn mede-autisten die zich wel weten te gedragen, want die krijgen ongewenst een stigma opgedrukt door Hanskes schrijfsels. En dat proces wordt bespoedigd door al die mensen die het allemaal maar best vinden wat Hanske schrijft omdat ie er niks aan kan doen want hij is nou eenmaal onze knuffelautist.
Bruise schreef:
Zijn uiterlijk, of van wie dan ook, hoeft hier niet besproken te worden.
Ja, dat ook, inderdaad.
Dana schreef:
14-09-2017 21:42

Persoonlijk vind ik het niet netjes omdat Hans hier op het forum m.i. eens nogal massaal en onheus gepest is, ten tijde van een gate die zelfs zijn naam droeg, maar ik wil dat nu niet hier allemaal weer oprakelen.

Ik weet ook niet wat hij tegenwoordig allemaal post, maar zoals ik hem ken valt er met hem best te praten (nou ja, schrijven). Dat hij er soms een andere mening op nahoudt dan de goegemeente hier, vind ik geen reden om hem hier nu van 'kutkarakter' e.d. te betichten.
Je hebt geen idee wat hij tegenwoordig allemaal schrijft, maar vindt wel dat het allemaal meevalt.
Ik niet. Ik heb echt met verbijstering naar bepaalde uitspraken zitten kijken. En zelfs bij navraag werd er nog bij dat standpunt vastgehouden, want mannen hebben recht op seks.

Daar vind ik wat van en dat weet Hans.
Dergelijke uitspraken komen vanuit een mensbeeld en dat mensbeeld wordt niet gecreëerd door een ass.
Dana schreef:

Ik kijk er wel voor uit om Solo te knuffelen. Dat mens is twee meter lang en ze houdt niet eens van knuffelen.
De pepernotenliefhebbers kan ik trouwens een bezoekje aan de Rotterdamse koopgoot aanraden. Daar zit een winkel met 140 smaken!
Dana schreef:
14-09-2017 21:47
De pepernotenliefhebbers kan ik trouwens een bezoekje aan de Rotterdamse koopgoot aanraden. Daar zit een winkel met 140 smaken!
Waarom zou een mens dat willen @(
MoirenPhae schreef:
Waarom zou een mens dat willen @(
Geen idee. Ik heb er ook met verbazing naar staan kijken.
Dana schreef:
Dus.

Ik begrijp het vaak niet. En ik denk niet dat dat door mijn autisme komt.
Er wordt hier heel vaak ontzettend naar en negatief gepost over forummers.
En dan gaat het over Hans en dan is het ineens niet netjes?
Ja, vind ik wel een beetje hypocriet overkomen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady*Voldemort schreef:
14-09-2017 21:46
Ik kijk er wel voor uit om Solo te knuffelen. Dat mens is twee meter lang en ze houdt niet eens van knuffelen.
We hoeven het dus ook niet over mijn uiterlijk te hebben hè. :-(
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
14-09-2017 21:51
:proud:
Dana schreef:
O_O
Solomio schreef:
14-09-2017 21:50
Dus.

Ik begrijp het vaak niet. En ik denk niet dat dat door mijn autisme komt.
Er wordt hier heel vaak ontzettend naar en negatief gepost over forummers.
En dan gaat het over Hans en dan is het ineens niet netjes?
Ja, vind ik wel een beetje hypocriet overkomen.
Was maar een grapje, wellicht misplaatst (in dat geval: sorry), maar ik wilde er maar mee aangeven dat het onzin is om te doen alsof Hans hier de enige en daarmee een knuffelautist is.
Het is de manier waarop, het bespreken van zijn uiterlijk inderdaad zoals Bruise opmerkte, ik krijg er een vervelend gevoel bij.

En ik vind trouwens niet dat over iedereen altijd op dezelfde manier gepost zou moeten worden, en dat het anders hypocriet zou zijn of zo. Wie zelf bijv. nogal grof gebekt is, kan dito geformuleerde kritiek verwachten en wie zelf altijd beleefd blijft, wordt doorgaans ook wat behoedzamer formulerend tegemoet getreden. Of het nou online is of irl.
dana wijzigde dit bericht op 14-09-2017 22:04
0.15% gewijzigd
Solomio schreef:
14-09-2017 21:51
:rofl: Sorry, mijn schuld!
Dana schreef:
14-09-2017 21:59
Was maar een grapje, wellicht misplaatst (in dat geval: sorry), maar ik wilde er maar mee aangeven dat het onzin is om te doen alsof Hans hier de enige en daarmee de knuffelautist is.
Het is de manier waarop, het bespreken van zijn uiterlijk inderdaad zoals Bruise opmerkte, ik krijg er een vervelend gevoel bij.

En ik vind trouwens niet dat over iedereen altijd op dezelfde manier gepost zou moeten worden, en dat het anders hypocriet zou zijn of zo. Wie zelf bijv. nogal grof gebekt is, kan dito geformuleerde kritiek verwachten en wie zelf altijd beleefd blijft, wordt doorgaans ook wat behoedzamer formulerend tegemoet getreden. Of het nou online is of irl.
De context is, dat wanneer jij beweert dat je aantrekkelijk en zeer sociaal bent en vrouwen je toch afwijzen, dat aan die vrouwen moet liggen en je dus het recht denog te hebben om allerlei nare denkbeelden over vrouwen te hebben die inmiddels waarheden zijn ipv denkbeelden, dan vind ik dat eng ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven