Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben heel erg gepest in mijn jeugd (en jong volwassenheid). Ik weet hoe het dus voelt en wist heel zeker dat ik dit nooit een ander aan zou kunnen doen. Toch deed ik het, uit zelfbehoud. Ik pestte een ander kind om zelf een lesuur buiten schot te blijven. Tot op de dag van vandaag heb ik daar spijt van.
Elfje112 schreef:
17-09-2017 11:16
Ik ben heel erg gepest in mijn jeugd (en jong volwassenheid). Ik weet hoe het dus voelt en wist heel zeker dat ik dit nooit een ander aan zou kunnen doen. Toch deed ik het, uit zelfbehoud. Ik pestte een ander kind om zelf een lesuur buiten schot te blijven. Tot op de dag van vandaag heb ik daar spijt van.
:hug:
Elfje112 schreef:
Weet je slachtoffer van je spijt?
Elfje112 schreef:
Hoe naar ook,
Zelfbehoud is instinctief. Het is jij of zij.
Dan maak je soms ( voor de ander) de verkeerde keuze.
Spijt is goed, maar ga er gezond mee om.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 11:33
3.98% gewijzigd
LeesMee schreef:
17-09-2017 11:30
Weet je slachtoffer van je spijt?
Nee, ik kan die persoon niet vinden. Ik had heel graag mijn excuses willen aanbieden.
Tarlin schreef:
17-09-2017 11:32
Hoe naar ook,
Zelfbehoud is instinctief. Het is jij of zij.
Dan maak je soms ( voor de ander) de verkeerde keuze.
Spijt is goed, maar ga er gezond mee om.
Ja, dat is waar.
Elfje112 schreef:
17-09-2017 11:33
Nee, ik kan die persoon niet vinden. Ik had heel graag mijn excuses willen aanbieden.
Probeer het los te laten, je kan het verleden niet veranderen.
Elfje112 schreef:
17-09-2017 11:36
Ja, dat is waar.
Ik denk dat het voor jou vooral belangrijk is dat je het zelf een plek kunt geven, zodat, mocht je ooit de kans krijgen om toch je excuses aan te bieden en ze niet geaccepteerd worden, jij het in ieder geval los hebt kunnen laten.
Elfje112 schreef:
17-09-2017 11:33
Kan ik me voorstellen, uit ervaring. Maar als het niet lukt, is het misschien tijd om het achter je te laten?
Ginerva schreef:
17-09-2017 11:37
Probeer het los te laten, je kan het verleden niet veranderen.
Ik kan het verleden niet veranderen idd. Maar ik had het zelf ook wel fijn gevonden, denk ik, als ik excuses had gekregen van degenen die mij bijna de dood hadden ingejaagd.
Ik heb het ook redelijk achter me kunnen laten. In de zin dat ik er niet meer dagelijks of wekelijks mee bezig ben. Maar wanneer ik het erover heb, komt dat gevoel wel even terug.
LeesMee schreef:
17-09-2017 10:58
Ik ben gedwongen door de mods

Het uitschot!
Elfje112 schreef:
17-09-2017 11:42
Ik heb het ook redelijk achter me kunnen laten. In de zin dat ik er niet meer dagelijks of wekelijks mee bezig ben. Maar wanneer ik het erover heb, komt dat gevoel wel even terug.
Begrijpelijk.
In jouw geval extra zwaar. Slachtoffer en schuldgevoel in een denk is zo. Dat is gewoon veel.
Elfje112 schreef:
:hug:
Life is short. Eat dessert first.
Bedankt voor de knuffels en het begrip.
LeesMee schreef:
16-09-2017 23:35
Ware romantiek is zwelgen
Oh chill, ik ben enorm goed in zwelgen. :yes:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Elfje112 schreef:
Och Elfje112 toch :hug: :hug:
:hug: Elfje. :couple:

Maar toch vind ik zoiets als kind wat meer met overleven te maken heeft echt wat anders dan een volwassene die aangeeft nooit vreemd te gaan. Totaal niet te vergelijken.
FiIee schreef:
17-09-2017 11:02
Dus plaats je maar onzin reacties als sedatie van kinderen omdat ouders moeten werken.
Zouden ze vaker moeten doen. Lekker rustig.
FiIee schreef:
17-09-2017 11:11
Die sorry was niet als excuses bedoeld, maar sarcastisch. Lezen blijft soms lastig he. Maar veel succes.
Hahaha, schattig. :-P Viel jij daar even door de mand.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 18:26
Reden: f.v. o.i.d.
8.88% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Ik lees steeds 'afgeperste oma's' en zie dan kleinkinderen die oma dwingen een PlayStation en zo voor ze te kopen :hihi:
MoirenPhae schreef:
17-09-2017 13:37
Ik lees steeds 'afgeperste oma's' en zie dan kleinkinderen die oma dwingen een PlayStation en zo voor ze te kopen :hihi:
:proud:
Fee-de-Goede schreef:
17-09-2017 12:29
:hug: Elfje. :couple:

Maar toch vind ik zoiets als kind wat meer met overleven te maken heeft echt wat anders dan een volwassene die aangeeft nooit vreemd te gaan. Totaal niet te vergelijken.
Ik vind ook dat je het niet met elkaar kan vergelijken
Star² schreef:
17-09-2017 11:44
Het uitschot!
Ach, er bleek nogal veel gestaft te worden.
MoirenPhae schreef:
17-09-2017 13:02
Zouden ze vaker moeten doen. Lekker rustig.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven