Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 september 2017 om 21:31
Och hemel, ik moet dus een rijtje nicks aanmaken?Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:26Die loep werkt nog prima hoor, bij geanonimiseerden. Is een bug.
Dat ik laatst op anoniem ging was gewoon een hormonale kwestie, dat heb je soms als middelbare vrouw.
dinsdag 19 september 2017 om 21:31
Absoluut.Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:30Dank je
Ik ben er zelf ook wel tevreden over, veel beter dan die nare underscore.
dinsdag 19 september 2017 om 21:34
Ja echt, ik kan al mijn ouwe nicks gewoon nog loepen.
Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:26Die loep werkt nog prima hoor, bij geanonimiseerden. Is een bug.
Dat ik laatst op anoniem ging was gewoon een hormonale kwestie, dat heb je soms als middelbare vrouw.
Dat zeg ik....aandachttrekkerij
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik trek het me juist niet aan.
Hier is het gewoon actie-reactie. Zo ben ik zelf ook, dus moet ik ook niet piepen als anderen het doen. Het grote verschil bij mij is dat ik vrij onbekend ben, dus dan ben je per definitie een trol.
dinsdag 19 september 2017 om 21:36
Ik noem niet zo gauw iemand een trol en iedereen is ooit begonnen als onbekende
dinsdag 19 september 2017 om 21:36
dinsdag 19 september 2017 om 21:37
Ik vind dat echt bijzonder altijd als iemand herkend wordt. Ik vergeet denk ik heel snel om iemand te herkennen.MoirenPhae schreef: ↑19-09-2017 21:25Met mijn werk, gezinssituatie en persoonlijkheid heeft een voorbijganger mij zo herkend. Dat vind ik vervelend, omdat ik hier ook nog wel eens iets schrijf wat niet iedereen uit mijn kennissenkring hoeft te weten.
Wel lullig inderdaad als het je overkomt.
dinsdag 19 september 2017 om 21:39
Ik begreep er al helemaal niks van. Dacht echt dat ik je over het randje had geholpen.Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:26Die loep werkt nog prima hoor, bij geanonimiseerden. Is een bug.
Hormonaal klinkt aannemelijker. En daar snap ik toch ook niks van
dinsdag 19 september 2017 om 21:40
Op een ander forum ben ik wel eens herkend. Was heel vervelend inderdaad, want het zijn altijd mensen door wie je nou juist niet herkend wilt worden. Maar ik ben maar gewoon doorgegaan met ademhalen, wat moet je anders.
dinsdag 19 september 2017 om 21:43
Je moet verder inderdaad. Maar als ze jou herkennen dan weet je toch ook wie hun zijn? Sta je quitte wat mij betreft.Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:40Op een ander forum ben ik wel eens herkend. Was heel vervelend inderdaad, want het zijn altijd mensen door wie je nou juist niet herkend wilt worden. Maar ik ben maar gewoon doorgegaan met ademhalen, wat moet je anders.
dinsdag 19 september 2017 om 21:50
Dat is idd creepy
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 19-09-2017 21:52
74.52% gewijzigd
dinsdag 19 september 2017 om 21:54