Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 september 2017 om 22:02
En als ze dan toch iedere keer zo graag willen verspringen zou de helft van de smileys een beter idee zijn. Ik doe nu ook vaak niet eens de moeite er een leuke smiley erbij te zoekenMoirenPhae schreef: ↑19-09-2017 22:00Soms? Altijd.
En dan klopt het idd nog niet. Zelfs zoiets simpels blijkt een uitdaging te zijn.
dinsdag 19 september 2017 om 22:03
Ja dat zou idd ook nog een idee kunnen zijn, vooralsnog ken ik alleen dezeLady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 22:01Ik gebruik gewoon alleen de smilies waar ik de code van uit mijn hoofd ken.
dinsdag 19 september 2017 om 22:07
Wat gebeurde er nou eigenlijk?
Ik snapte er geen zak van!
Edit: wel heel tof dat je erop terug kwam. Bij mij kan je al niet meer stuk.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 19-09-2017 22:08
15.37% gewijzigd
dinsdag 19 september 2017 om 22:08
Dat gaat nietLady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 22:07Moet je eens proberen in twee Whatsapp-groepen tegelijk te posten![]()
Ik heb dat zojuist nog bewezen op WhatsApp.
dinsdag 19 september 2017 om 22:10
Ik denk dat ze bedoelde dat het lastig is 2 groepen te volgen en dan correct te reageren in de verschillende groepen.
Ik vind groepen sowieso niks.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 19-09-2017 22:11
5.56% gewijzigd
dinsdag 19 september 2017 om 22:10
Dat lijkt me nog erger!Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 22:07Moet je eens proberen in twee Whatsapp-groepen tegelijk te posten![]()
Heb maar een paar mensen in mijn mobiel en dan wil ik nog weleens de verkeerde een bericht sturen. Gelukkig zijn dat tot nog toe geen erge uitspraken geweest.
Maar op Fok kreeg ik van iemand een DM terwijl ik ook met een ander in gesprek was en toen ging het mis, máár ik heb me eruit weten te lullen. Het ging juist over haar haha.
dinsdag 19 september 2017 om 22:11
Dat heb ik ooit en ook nog eens een enorme fout mee gemaakt.Bruise schreef: ↑19-09-2017 22:10Dat lijkt me nog erger!
Heb maar een paar mensen in mijn mobiel en dan wil ik nog weleens de verkeerde een bericht sturen. Gelukkig zijn dat tot nog toe geen erge uitspraken geweest.
Maar op Fok kreeg ik van iemand een DM terwijl ik ook met een ander in gesprek was en toen ging het mis, máár ik heb me eruit weten te lullen. Het ging juist over haar haha.
dinsdag 19 september 2017 om 22:12
Bruise schreef: ↑19-09-2017 22:10Dat lijkt me nog erger!
dinsdag 19 september 2017 om 22:16
Sommige groepen vind ik leuk, maar dat zijn dan de groepen waar ik zelf voor gekozen heb. Groepen van het werk of zo hou ik me altijd verre van, en buurtapps moet ik al helemaal niks van hebben.
Maar tot nu toe gaat het goed. Ik app alleen wel eens iets onbegrijpelijks naar mijn dochter wat eigenlijk voor mijn man bedoeld was of zo maar dat blijft wel altijd in het betamelijke.
dinsdag 19 september 2017 om 22:18
Het ging mis doordat ik het topic "wat vind je van jezelf" en "mannen met skinny jeans" door elkaar haalde.
Ik bedoelde het goed, maar ik zat in het verkeerde topic. Dus vandaar dat jij ineens het onderwerp van gesprek werd in skinny jeans.
En toen zag ik jou uitspraak hier op NP en denk ik, ja hallooo, en dan met een flinke scheut...
En ja dan ben ik de moeilijkste ook niet om mijn fout toe te geven. Want het was echt raar.
woensdag 20 september 2017 om 06:10
Eén ding is zeker: ik was het niet.Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2017 21:40Op een ander forum ben ik wel eens herkend. Was heel vervelend inderdaad, want het zijn altijd mensen door wie je nou juist niet herkend wilt worden. Maar ik ben maar gewoon doorgegaan met ademhalen, wat moet je anders.
Ik herken nooit iemand en het zal me eerlijk gezegd jeuken als ik herkend word.
En middelbare hormonen daar doe ik ook al niet aan.
Ik heb deze nick al 13 jaar, ik zou me geen raad weten met een andere nick.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 20 september 2017 om 07:33
Er is hier iemand die jou steevast met iets anders aanspreekt, echt altijd. Is dat van 13+ jaar geleden dan??
woensdag 20 september 2017 om 07:46
Ja. Dat is een afko van mijn eerste nick, die gesneuveld is bij de toenmalige forumvernieuwing.
Er zijn een paar forumsters die mij zo aanspreken, maar het worden er steeds minder.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.