Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Je zou bijna denken dat dit topic van AMATEUR moderators is.
Ik ben gestopt met zoeken op dit forum. Ben je bedankt en afgedankt.
Ooit was dit een leuk forum met verfrissende ideeën, leuke grappen en respect.

Het anoniem maken doodt het VIVA forum. De gezelligheid is weg.
IRL is héééééél ver weg van de meningen en het vinden van.
Ja ooit was het een leuk forum. Ik mis die tijd. Het was iedere avond lachen en vooral 's avonds in de weekenden. We kenden elkaar allemaal en nu weet je niet meer wie wie is. Het is ook veel te groot geworden.
Wat ik irritanter vind, is het gemodereer. Het was lachen omdat forummers nog tegen een stootje konden. Nu zeg je: 'wat doe je kinderacthtig' en wham, je hebt een ban aan je broek hangen. Ga even een hond uitlaten zeg, trek je panty uit. Godsammekolere.
MarindaH schreef:
25-09-2017 08:45
Wat ik irritanter vind, is het gemodereer. Het was lachen omdat forummers nog tegen een stootje konden. Nu zeg je: 'wat doe je kinderacthtig' en wham, je hebt een ban aan je broek hangen. Ga even een hond uitlaten zeg, trek je panty uit. Godsammekolere.
Dit! Vind dat gestaf en geban nergens op slaan. Ja bij spam, maar niet bij mensen die opgaan in 'n discussieonderwerp en dan het sugercoaten wel 'ns achterwege laten.
MarindaH schreef:
25-09-2017 08:45
Is dat zo?

Ik heb het idee dat er al maanden amper nog mods rondlopen. Bantopic vult zich ook echt veel langzamer nu dan eerst.

Je kreeg tot een paar maanden geleden echt wel veel sneller en voor minder ban aan je broek. Nu kan je best ver gaan.
Blijkbaar richten de adverteerders zich op de weekhartigen. Wat logisch is, want die laten zich makkelijker manipuleren.
Dus heeft Sanoma er baat bij als het forum een hoog oetsiekoetsie-gehalte heeft.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
25-09-2017 09:01
Blijkbaar richten de adverteerders zich op de weekhartigen. Wat logisch is, want die laten zich makkelijker manipuleren.
Dus heeft Sanoma er baat bij als het forum een hoog oetsiekoetsie-gehalte heeft.
Daarom mag seksisme/racisme/discriminatie ook gewoon.
En blijf je irritante reclames dwars over je forum heen uitrollen waardoor veel mensen een adblocker gebruiken.

Ik vind de denkwijze van Sanoma echt bijzonder.
Fee-de-Goede schreef:
25-09-2017 09:05

Is dat zo? Racisme/discriminatie is verboden, volgens de Nederlandse grondwet. (Art. 1)
Ik ga er vanuit dat men zich hier minimaal aan de grondwet houdt. Ik vind dat je post bol staat van de aannames.

Ik vind de denkwijze van Sanoma echt bijzonder.
Jij presenteert deze aanname van jou als een feit en vindt daar iets van. Of weet jij precies wat de denkwijze van Sanoma is? Zo ja, waar kunnen wij die vinden?

Ik snap de irritaties best, maar nu is er toch een beetje een hetze gaande. Moderatoren kunnen niks goed doen. (dat is trouwens op elk forum zo) En krijg daardoor het idee, dat ook hier 'de beste stuurlui aan wal staan'.

Die reclames zijn wel erg irritant. Daar mag inderdaad weleens wat vlotter iets aan gedaan worden.
Fee-de-Goede schreef:
25-09-2017 09:00
Is dat zo?

Ik heb het idee dat er al maanden amper nog mods rondlopen. Bantopic vult zich ook echt veel langzamer nu dan eerst.

Je kreeg tot een paar maanden geleden echt wel veel sneller en voor minder ban aan je broek. Nu kan je best ver gaan.
Dit voorbeeld heeft laatst iemand een waarschuwing bezorgd. Dus waarschuwing, ban, het ligt maar aan je gedrag waar je bent he.
Wilhetnietweten schreef:
25-09-2017 09:29
Jij presenteert deze aanname van jou als een feit en vindt daar iets van. Of weet jij precies wat de denkwijze van Sanoma is? Zo ja, waar kunnen wij die vinden?

Ik snap de irritaties best, maar nu is er toch een beetje een hetze gaande. Moderatoren kunnen niks goed doen. (dat is trouwens op elk forum zo) En krijg daardoor het idee, dat ook hier 'de beste stuurlui aan wal staan'.

Die reclames zijn wel erg irritant. Daar mag inderdaad weleens wat vlotter iets aan gedaan worden.

Doe jij nog even een rondje forum anders.
Fee-de-Goede schreef:
25-09-2017 09:05
Ik vind dat er juist veel te weinig gezegd mag worden. Dat ik zelfs over mijn woordkeuze na moet denken in 't modellen topic. Want als ik 'die rooie' schrijf heeft dat geen consequenties, maar heb ik 't in exact dezelfde stijl over 'die kroeskop' dan weet ik zeker dat er mensen gaan lopen staffen.
MarindaH schreef:
25-09-2017 09:34
Doe jij nog even een rondje forum anders.
:sherlock: :whut:
redbulletje schreef:
Ik vind dat er juist veel te weinig gezegd mag worden. Dat ik zelfs over mijn woordkeuze na moet denken in 't modellen topic. Want als ik 'die rooie' schrijf heeft dat geen consequenties, maar heb ik 't in exact dezelfde stijl over 'die kroeskop' dan weet ik zeker dat er mensen gaan lopen staffen.

Bij actueel niet hoor.
MarindaH schreef:
25-09-2017 09:40
Bij actueel niet hoor.
Bij actueel kom ik niet meer, daar kreeg ik echt veel te vaak 'n ban.
MarindaH schreef:
25-09-2017 09:32
Dit voorbeeld heeft laatst iemand een waarschuwing bezorgd. Dus waarschuwing, ban, het ligt maar aan je gedrag waar je bent he.
1 waarschuwing is wat anders dan de hele tijd lekker veel bannen voor van alles. Zoals eerst.

Ze delen echt minder bannen uit . En reageren ook pas heel laat op alles.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 09:45
5.19% gewijzigd
Wilhetnietweten schreef:
25-09-2017 09:29

Nu een hetze?

Je bent zeker nieuw.

:rofl:
redbulletje schreef:
25-09-2017 09:41
Bij actueel kom ik niet meer, daar kreeg ik echt veel te vaak 'n ban.
Daar kan je nu nog verder gaan dan eerst.
Vooral in de avond, nacht en vroege ochtend.
Fee-de-Goede schreef:
25-09-2017 09:44
Daar kan je nu nog verder gaan dan eerst.
Vooral in de avond, nacht en vroege ochtend.
Zal dr 'ns over nadenken dan... Maar voor sommige posters werk ik blijkbaar als 'n rode lap op 'n stier en dat roept de stafdrift over hen af ;-D
Fee-de-Goede schreef:
25-09-2017 09:43
Nu een hetze?

Je bent zeker nieuw.

:rofl:
Tja, dit krijg je wanneer je mening iets afwijkt. Dan ben je 'nieuw' of moet je 'nog een rondje doen'.
Probeer even inhoudelijk te reageren, dan heeft een discussie meer kans van slagen. Alvast bedankt. :bigkiss:
Wilhetnietweten schreef:
25-09-2017 09:48
Tja, dit krijg je wanneer je mening iets afwijkt. Dan ben je 'nieuw' of moet je 'nog een rondje doen'.
Probeer even inhoudelijk te reageren, dan heeft een discussie meer kans van slagen. Alvast bedankt. :bigkiss:

Ik heb helemaal geen behoefte aan een discussie. Ik ben koffie aan het drinken en een rondje aan het forummen voor mijn lol.

Maar er is NU geen hetze. Vind ik. ( mening, dat heb jij nodig als uitleg, dus bij deze)

En het is algemeen bekend dat er racisme/seksime en discriminatie word toegelaten door de moderators op dit forum.
Ik heb geen zin om linkjes te plakken en voorbeelden te produceren dus je mag dat ook afdoen als mening hoor.

En ik hou niet van kusjes of zeiksnorren. Dat is een feit trouwens.
Strippen, partner wel of niet mee.
Ligt het aan mij dat ik niet aan iets zwangerschaps- gerelateerd denk bij deze titel?
dolfje schreef:
25-09-2017 11:38
Ligt het aan mij dat ik niet aan iets zwangerschaps- gerelateerd denk bij deze titel?
Huh, een zwangere die gaat strippen? Of haar partner?
redbulletje schreef:
Eens. Het gaat werkelijk nergens meer over.
dolfje schreef:
25-09-2017 11:38
Had precies hetzelfde idee :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ach, zeiksnorren... Die veeg je af met gender- neutraal toiletpapier.

Ik weet een nieuw probleem!!!!!!
Tamponautomaten op de (gender urinoirs .... Maar mens trueert een gender? :blond:

Het toiletpapier is opgelost. Dat lieten ze op TV al zien. Dus alles loopt op rolletjes.
Hee. De male mensen kunnen de tampons voor hun sterretje gebruiken ....

Ik laat me haar knippen zoals een van de heksen uit de Donald :duckie:
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 25-09-2017 13:37
Reden: Lees gender voor mennen> Mennen is ook een cultureel woord. Dat is sturen ..
0.46% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven