Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 oktober 2017 om 21:49
Ik hou niet van olijven, niet van spinazie en niet van warme tomaten.
Maar ik heb het wel overleefd ja.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:29
dinsdag 3 oktober 2017 om 23:30
Al heb je honderdduizendmaal gelijk...jij weet soms niet goed hoe je een ander kunt troosten.MoirenPhae schreef: ↑03-10-2017 23:05O, ik ben weer eens aan het pesten.
Die TO is zo labiel als wat (abortus).
dinsdag 3 oktober 2017 om 23:34
Jij niet, maar de to wel.MoirenPhae schreef: ↑03-10-2017 23:32Ik kan heel goed troosten.
Ik heb er allen geen behoefte aan om de TO te troosten.
Jij mag van mij je gelijk hebben hoor, alsjeblieft, alleen...wat heb je er aan?
dinsdag 3 oktober 2017 om 23:37
Waarom zou ik een
Schijnbaar heeft ze er wel wat aan, aangezien ze nu zelf aangeeft dat het idd wel ziek klinkt.
We kunnen allemaal gaan knuffelen en jammeren dat het allemaal zo erg voor haar is, maar wat nuchterheid lijkt me zeer wenselijk.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 23:38
0.21% gewijzigd
dinsdag 3 oktober 2017 om 23:37
Staat er ook niet. Ik lees de voorwaarden altijd.Fee-de-Goede schreef: ↑03-10-2017 23:36Ik kan me echt niet heugen dat je bij het lid worden en het nick aanmaken, je moet aanvinken dat je altijd meelevend moet reageren.
dinsdag 3 oktober 2017 om 23:58
Waarom denk je dat ze haar "gelijk" wil hebben? Ik snap niet zo goed waarom je ineens denkt dat zowel Moi als ik daar zitten om gelijk te krijgen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:05
Volgens mij begrijp jij er echt helemaal niks van.
Jij hebt net als moi soms geen flauw idee hoe je iemand even door een moeilijk moment heen moet slepen lijkt wel.
Ik vind de bijdragen uitermate kritisch en vaak erg negatief.
Alsof je de balans niet kunt houden en overdreven hard wordt.
Zo komt het op mij over en blijkbaar ook op de to.
Naar mijn idee ga je voorbij aan wat in mijn ogen het belangrijkste is en dat is de steun bieden waarom wordt gevraagd.
Zij heeft al hulp en je kunt dus zeggen dat ze hulp nodig heeft, maar verder mondt het al gauw uit in een soort van gevit en herhaaldelijk zeggen dat het zorgelijk is omdat ze geen goede moeder zou zijn, onder het mom van een spiegel voorhouden.
Ik begin echt te denken dat je het werkelijk niet goed begrijpt.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:09
Volgens mij heb jij de op niet goed gelezen. Ze vraagt niet om steun. Ze vraagt om verhalen dat een abortus mislukt is. En daarnaast lees je zowel Moi als mij niet goed.shisha schreef: ↑04-10-2017 00:05Volgens mij begrijp jij er echt helemaal niks van.
Jij hebt net als moi soms geen flauw idee hoe je iemand even door een moeilijk moment heen moet slepen lijkt wel.
Ik vind de bijdragen uitermate kritisch en vaak erg negatief.
Alsof je de balans niet kunt houden en overdreven hard wordt.
Zo komt het op mij over en blijkbaar ook op de to.
Naar mijn idee ga je voorbij aan wat in mijn ogen het belangrijkste is en dat is de steun bieden waarom wordt gevraagd.
Zij heeft al hulp en je kunt dus zeggen dat ze hulp nodig heeft, maar verder mondt het al gauw uit in een soort van gevit en herhaaldelijk zeggen dat het zorgelijk is omdat ze geen goede moeder zou zijn, onder het mom van een spiegel voorhouden.
Ik begin echt te denken dat je het werkelijk niet goed begrijpt.
En dan ook nog mij beschuldigen van niet meeleven, seriously?
woensdag 4 oktober 2017 om 00:11
Neehee, je moet te allen tijden die façade ophouden...MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:08En een goede moeder is ook een moeder die kan toegeven dat ze het (even) niet kan.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:12
Ik een hernia operatie.
Wat is een Tiny house, heb je een linkje?
woensdag 4 oktober 2017 om 00:13
Het is nu op NPO 2. Ik droom er al jaren van dat ik er ooit eentje heb.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 00:12Ik een hernia operatie.
Wat is een Tiny house, heb je een linkje?