Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:16
Dat is hoe jij het leest, maar ik lees tussen de regels nog veel meer.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:07Ze vraagt niet om steun. Ze vraagt om verhalen die bewijzen dat ze inderdaad nog zwanger is, ondanks de abortus.
Zie jij het proces niet waarin ze zit?
Dit is een momentopname, zij uit zich en geeft zich helemaal bloot in al haar zwakte en schaamte en verdriet.
Natuurlijk komt dat labiel over!
Logisch, dat hoort er op zo'n moment bij ja.
Probeer te accepteren dat mensen kwetsbaar zijn en dat dat op zo'n moment labiel overkomt, dus daar niet op te gaan zitten hameren.
Een spiegel voorhouden kan wel werken, met liefde en in balans met emoties en een bepaalde dosering aan troost, dus niet emotieloos.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:18
Ik vind die dingen ook cool. Alleen ben ik bang dat ik uiteindelijk gek word van te weinig ruimte om me heen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:19
Ik hou helemaal geen spiegel voor.shisha schreef: ↑04-10-2017 00:16Dat is hoe jij het leest, maar ik lees tussen de regels nog veel meer.
Dit is een momentopname, zij uit zich en geeft zich helemaal bloot in al haar zwakte en schaamte en verdriet.
Probeer te accepteren dat mensen kwetsbaar zijn en dat dat op zo'n moment labiel overkomt, dus daar niet op te gaan zitten hameren.
Een spiegel voorhouden kan wel werken, met liefde en in balans met emoties en een bepaalde dosering aan troost, dus niet emotieloos.
Ik heb nergens op zitten hameren.
Jij overstelpt mensen graag met knuffels, ik ga jou toch ook niet vertellen dat je daarmee iemands zieke denkwijzen bevestigt en dat dat dus levensgevaarlijk kan zijn?
Hou jij dan eens op met mij te vertellen wat ik wel en niet moet zeggen of doen.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 00:19
0.10% gewijzigd
Oftewel je doet even een flinke bak aannames.shisha schreef: ↑04-10-2017 00:16Dat is hoe jij het leest, maar ik lees tussen de regels nog veel meer.
Of niet.shisha schreef: ↑04-10-2017 00:16Dat is hoe jij het leest, maar ik lees tussen de regels nog veel meer.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:20
Ik ook. En sommigen te groot. Ik vind een woonkamer/keuken en een vide met bed het leukst. Lijkt me echt heerlijk, zo klein wonen.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 00:19Dat is leuk inderdaad.
Vind die slimfithuisjes die ze nu laten zien wel heul klein.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:22
En dit!MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:19Ik hou helemaal geen spiegel voor.
Ik heb nergens op zitten hameren.
Jij overstelpt mensen graag met knuffels, ik ga jou toch ook niet vertellen dat je daarmee iemands zieke denkwijzen bevestigt en dat dat dus levensgevaarlijk kan zijn?
Hou jij dan eens op met mij te vertellen wat ik wel en niet moet zeggen of doen.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:24
Als je denkt dat je alles precies letterlijk moet nemen dan mis je wat mij betreft de clou.
Ik beschuldig je niet van niet medeleven, maar ik denk soms dat je het niet helemaal snapt.
En inderdaad, de fases van rouw kunnen door elkaar heen lopen ja.
Lekker belangrijk om mij op zulke details te gaan wijzen op die manier in zo'n gevoelig topic.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:26
Nou, best wel belangrijk voor als ze een tweede keer in de fase van boosheid komt en dan gaat denken dat ze het allemaal verkeerd doet.shisha schreef: ↑04-10-2017 00:24Als je denkt dat je alles precies letterlijk moet nemen dan mis je wat mij betreft de clou.
Ik beschuldig je niet van niet medeleven, maar ik denk soms dat je het niet helemaal snapt.
Lekker belangrijk om mij op zulke details te gaan wijzen op die manier in zo'n gevoelig topic.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:26
Echt? Ik ben heul erg van de alternatieverige en zo, maar dit vind ik echt een stap richting trailer parks. Hoe leuk en trendy het ook wordt voorgesteld.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 4 oktober 2017 om 00:29
Ah daar komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon pissig op me dat ik je verbeterde.shisha schreef: ↑04-10-2017 00:24Als je denkt dat je alles precies letterlijk moet nemen dan mis je wat mij betreft de clou.
En ja, op dat moment is dat zeer zeker belangrijk. Straks denkt to ook nog eens, naast alle andere ellendige dingen die ze denkt, dat ze de fases van rouw verkeerd doorloopt.
En verder ben ik wel klaar met deze kansloze discussie. Je denkt dat ik één of andere domme gans ben die geen verstand heeft in zaken aangaande gevoelens. Dat beeld kan ik toch niet veranderen dus dat ga ik ook niet meer proberen.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:29
Ho! Ik ben niet allen en 'we' zijn hier geen blok.
Ik weet niet eens waar het over gaat (en sorry, mijn hoofd staat ook even niet naar zware topics momenteel). Misschien zou ik het wel helemaal met je eens kunnen zijn.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 4 oktober 2017 om 00:31
Dat je altijd moet handelen vanuit gevoel en moet leven met gevoel en dat gevoel alles bepalend is. Gezeik dus.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:33
Zoals ik je ken ga je het denk ik niet met haar eens zijn.
En
woensdag 4 oktober 2017 om 00:37
Brr gevoeletjes en aannames.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 00:33Oja, en dat wat jij voelt automatisch is wat de ander voelt en dat je dat niet na hoeft te vragen, want als je ontwikkelt bent, dan voel je dat aan.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:38
Dat doe je omdat je meevoelt.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 00:36Ow, ik begreep dat je altijd moet meehuilen met alles en iedereen. Ook al is het soms beter om dat niet te doen.
Zal wel aan mij liggen dan.
Je begrijpt er niets van.
woensdag 4 oktober 2017 om 00:38
Twee huisjes naast elkaar? Eentje voor de grote mensen en eentje voor de kleinere (?) mensen.Fee-de-Goede schreef: ↑04-10-2017 00:34Rare associatie. Ik vond juist hele gave kleine normale huisjes. Die vrouw met die grote tuin dat vond ik mooie maat. 40 m2...
Maar ja daar past mijn gezin niet... Tenminste niet zonder dat ik ze wat aan ga doen na een paar dagen.![]()