Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:43
Ik heb anderen hier talloze keren om linkjes etc zien vragen als er iets stuk was en dan werd er gewoon normaal op gereageerd maar blijkbaar ben ik een zeikerd.. Vreemd..

Uiteraard bedank ik iedereen voor alle super waardevolle tips. Excusez-moi dat ik hier jullie topic ben komen vervuilen met mijn zeikgedrag... Want alleen jullie mogen hier natuurlijk over dingen zeiken ;)
Dit is nu juist een vraag voor het mod topic.
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:43
Ik heb anderen hier talloze keren om linkjes etc zien vragen als er iets stuk was en dan werd er gewoon normaal op gereageerd maar blijkbaar ben ik een zeikerd.. Vreemd..

Uiteraard bedank ik iedereen voor alle super waardevolle tips. Excusez-moi dat ik hier jullie topic ben komen vervuilen met mijn zeikgedrag... Want alleen jullie mogen hier natuurlijk over dingen zeiken ;)
Je zeikt maar een eind weg hoor.
Want alleen jullie mogen hier natuurlijk over dingen zeiken ;)

Dat klopt.
Geen bijzonderheden
Bjort schreef:
23-12-2017 18:46
Je zeikt maar een eind weg hoor.
Zolang het maar niet in mijn wijn is.
Jonari schreef:
23-12-2017 18:48
:proud:

Of in die van mij
KyloRen schreef:
23-12-2017 18:45
Een link naar een geopend topic is geen probleem. Een link naar het veld om een topic te starten, kan gewoon niet.

Cookies al eens verwijderd? Kan soms helpen :)
Jep cookies heb ik al verwijderd, dank je!

Als ik een topic opende hier kwam er altijd een nieuw tabblad, automatisch. Nu reageert die knop helemaal niet, ik kan klikken wat ik wil en als ik rechtsklik komt er geen url tevoorschijn die ik ergens in kon plakken.
Knuffelheks schreef:
23-12-2017 18:46
Dit is nu juist een vraag voor het mod topic.
Als ik daar iets vraag word ik geband net als RB en Moiren dus ik kijk wel uit. Helaas...
Jonari schreef:
23-12-2017 18:48
Dat moest er nog eens bijkomen! 😱
Geen bijzonderheden
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:49

Als ik een topic opende hier kwam er altijd een nieuw tabblad, automatisch. Nu reageert die knop helemaal niet, ik kan klikken wat ik wil en als ik rechtsklik komt er geen url tevoorschijn die ik ergens in kon plakken.

Als ik daar iets vraag word ik geband net als RB en Moiren dus ik kijk wel uit. Helaas...
Jij bent mij veel te goed op de hoogte.
Geen bijzonderheden
borningroningen schreef:

Oh ben jij het.
Lady*Voldemort schreef:
Oh ben jij het.
O god ja. Doei he?
Geen bijzonderheden
borningroningen schreef:

Hoezo zou je voor zo'n vraag een ban krijgen?
Bjort schreef:
23-12-2017 18:50
Waarschijnlijk omdat ie de afgelopen weken al tig keer gepermaat is.
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 18:52
Ow vandaar, een oude bekende dus.
KyloRen schreef:
Dat was op het oude forum. Werkt niet meer op het nieuwe forum.
Ik dacht dat ik wel eens een topic had geplaatst toen het nieuwe forum er al was maar ik zie dat mijn laatste van eind januari 2017 is, was dat toen nog het oude forum? Ik weet niet meer precies in welke maand dat was. Wel dat het forum erg achteruit gegaan is.
Lady*Voldemort schreef:
Oh ben jij het.
? Wie denk je dat ik ben? Ik heb nooit een andere nick gehad dan iets met Groningen erin.
Ik lees vooral mee.
Bjort schreef:
23-12-2017 18:50
Ja weet ik veel, die Mods vinden alles offtopic.
Lady*Voldemort schreef:

Loep. Ondanks dat ik vind dat ze zanikt, denk ik niet wat jij denkt te denken ;-)
Lady*Voldemort schreef:
Ho eens even, je verwart me hier met een ander. Ik heb nooit een perma gehad. Het enige wat ik ooit gekregen heb hier is een waarschuwing voor het geven van medisch advies in een topic over antibiotica...
Lady*Voldemort schreef:
Oh ben jij het.
Ow :lightbulb:
KyloRen schreef:
23-12-2017 18:54
Ja.
Oké, dan werkt het nu allemaal anders. Duidelijk.

Misschien toch maar tijd om de mods te mailen maar ik betwijfel of de TD hier iets aan wil doen. Ik had ook al een tijdje geleden gemaild over de ava's en daar heb ik nooit meer iets over gehoord
yasmijn schreef:
23-12-2017 18:37
Je bent gegumd, Feow. Maar:

feow
zaterdag 23 december 2017 17:42
Hoi Mods,

Jullie mogen me wissen hoor,aar ik heb nog wat agendapuntjes voor jullie volgende vergadering.

De cm is slecht en doet haar werk niet of belabberd.
Het nieuwe forum is nog steeds kut en vol bugs.
Jullie modderen vaag en onaangenaam en slaan daarmee het forum dood.
De leuke dingen van het forum, zoals scherp kunnen reageren en prachtig saamhorigheid kunnen glitters hebben jullie effectief om zeep geholpen.
En nee, ik ga niet mailen.

Fijne kerst en hopelijk een veel beter 2017.
2018
ThunderassMan schreef:
23-12-2017 18:57
2018
Mosterd.
Dat schreef ook iemand in het mod topic, alleen is dat nu in onzichtbare inkt geschreven.
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:54
Ho eens even, je verwart me hier met een ander. Ik heb nooit een perma gehad. Het enige wat ik ooit gekregen heb hier is een waarschuwing voor het geven van medisch advies in een topic over antibiotica...
Nou dan krijg je ook geen perma voor een vraag in het modtopic hoor. Hooguit een waarschuwing, of 24 uur als die waarschuwing korter geleden is dan drie maanden.

En sorry dat ik je heb verward met iemand anders, maar we hebben hier een persistente trol die ook altijd jammert dat ie zo vaak geband wordt.
borningroningen schreef:
23-12-2017 18:56
Oké, dan werkt het nu allemaal anders. Duidelijk.

Misschien toch maar tijd om de mods te mailen maar ik betwijfel of de TD hier iets aan wil doen. Ik had ook al een tijdje geleden gemaild over de ava's en daar heb ik nooit meer iets over gehoord
En je vind het saai in groningen?? Mijn stad? Dat bestaat niet.
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 18:59
Nou dan krijg je ook geen perma voor een vraag in het modtopic hoor. Hooguit een waarschuwing, of 24 uur als die waarschuwing korter geleden is dan drie maanden.

En sorry dat ik je heb verward met iemand anders, maar we hebben hier een persistente trol die ook altijd jammert dat ie zo vaak geband wordt.
Nou ja, ik ga wel mailen dan ofzo, hopelijk kunnen ze iets doen. Is geen probleem van wereldbelang maar ik vind het wel irritant dat het forum zo gebruikersonvriendelijk is.

Apology accepted! Kut dat er een gekkie hier rondhangt, ik heb wel veel troltopics gezien maar niemand zien jammeren om bans, maar ik hou de napraat dan ook niet 24/7 in de gaten.. Werd gewoon een beetje gealarmeerd door de reacties van vandaag over de bans van rb en moiren en had geen zin om de volgende te zijn. Het beleid is bijna niet bij te houden hier.
Oh ik zie dat we vol zijn.

Dat heeft ook een krom tijdje geduurd zeg.
KyloRen schreef:
23-12-2017 19:08
Welk beleid :proud: Ongeleide projectielen zijn het hier.
😂😂😂
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven