Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 15 november 2017 om 21:10
AardbeitjeCitroen, Rode_trui, Beau_dine, HerfstTak en Dit_Ben_Ik hebben een permanente ban ivm op de man spelen en terugkeren tijdens een permanente ban.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 15 november 2017 om 21:15
Al uitzicht op een reis? Dat kan wat afleiding geven.redbulletje schreef: ↑15-11-2017 21:05Himalaya ook niet. Vind het toch wel treurig gesteld dat Hima gemener wordt gevonden dan ik! Ga zo 'n nachtmerrie krijgen vrees ik![]()
woensdag 15 november 2017 om 21:20
Aparte manier om je te laten anonimiseren. Maar het werkt wel een stuk vlotter dan mailen naar de mods of het vragen in het modtopic zo te zien.

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

woensdag 15 november 2017 om 21:53

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 15 november 2017 om 21:54
woensdag 15 november 2017 om 21:57
Knuffelheks in het Modtopic

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 16 november 2017 om 00:15

Nóg geen antwoord.
Ik was ook benieuwd, dat kinderachtige staffen steeds.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 16 november 2017 om 00:18
Ze had er gewoon 5 en daar gaan we dan met 'wie van de drie'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 16 november 2017 om 00:21
viewtopic.php?f=8&t=393244&start=#p27788864
Weet iemand nog hoe het ook alweer zat met die eenbenige kunstenaar?? Was dat nu ook gewoon Sanne van Jelle & Sanne of zat daar weer een andere troll achter? Ik kan het me niet zo goed meer herinneren.. zo lang geleden alweer
Weet iemand nog hoe het ook alweer zat met die eenbenige kunstenaar?? Was dat nu ook gewoon Sanne van Jelle & Sanne of zat daar weer een andere troll achter? Ik kan het me niet zo goed meer herinneren.. zo lang geleden alweer

'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
donderdag 16 november 2017 om 12:18
donderdag 16 november 2017 om 12:24
Ik weet alles nog.Mary-C schreef: ↑16-11-2017 00:21viewtopic.php?f=8&t=393244&start=#p27788864
Weet iemand nog hoe het ook alweer zat met die eenbenige kunstenaar?? Was dat nu ook gewoon Sanne van Jelle & Sanne of zat daar weer een andere troll achter? Ik kan het me niet zo goed meer herinneren.. zo lang geleden alweer![]()
Geen bijzonderheden
donderdag 16 november 2017 om 12:28