Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 16 november 2017 om 21:31

donderdag 16 november 2017 om 21:38
Euhh...mee eens.

donderdag 16 november 2017 om 21:42
Ik dacht ik zal de verkeerde wel hebben

donderdag 16 november 2017 om 21:45
Wie is Hugo.vrouwjagersma schreef: ↑16-11-2017 21:43Oh jongens, jullie hebben geen idee.
Erik Dijkstra is onwijs sexy. Ik kan het niet anders zeggen. Kijk dat haar dan!
Dit is echt weer net als met Hugo. Jullie hebben gewoon geen idee van wat mooie mannen zijn.
Sorry Barb, ik deel je passie voor beeldend en ervarend onderwijs, maar duidelijk niet voor mannen.

donderdag 16 november 2017 om 21:49
Hugo Borst.MoirenPhae schreef: ↑16-11-2017 21:45Wie is Hugo.
Sorry Barb, ik deel je passie voor beeldend en ervarend onderwijs, maar duidelijk niet voor mannen.
Maar goed, wel fijn dat je in elk geval een goede docent bent. Dan is je veel vergeven.
donderdag 16 november 2017 om 21:52
Nee klopt ik laat hen met alle liefde aan jou. De doorzichtige plastic bril is de kers op de taart.vrouwjagersma schreef: ↑16-11-2017 21:43Oh jongens, jullie hebben geen idee.
Erik Dijkstra is onwijs sexy. Ik kan het niet anders zeggen. Kijk dat haar dan!
Dit is echt weer net als met Hugo. Jullie hebben gewoon geen idee van wat mooie mannen zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 16 november 2017 om 21:53
Ik snap het wel. Tikje intellectueel en studentikoos enzo.
Ik heb eens naast Daniël Lohues van Skik in de KPN-winkel gestaan, in het kader van de BN-ers. Daniël is natuurlijk een Bekende Drent.
En ik ken de zoon van Henk Wijngaard, maar daar zou ik met de beste wil van de wereld niets positiefs over kunnen zeggen. Over Henk trouwens ook niet. Heeft ook geen intellectuele uitstraling
Ik heb eens naast Daniël Lohues van Skik in de KPN-winkel gestaan, in het kader van de BN-ers. Daniël is natuurlijk een Bekende Drent.
En ik ken de zoon van Henk Wijngaard, maar daar zou ik met de beste wil van de wereld niets positiefs over kunnen zeggen. Over Henk trouwens ook niet. Heeft ook geen intellectuele uitstraling

donderdag 16 november 2017 om 21:54
Gezien. Wat een zuurpruim die TO als ik iets bestel bij een website zit ik ook niet te wachten op een pen met een naam erop.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 16 november 2017 om 21:57
Ik vind ze vaak erg klein in het echt.

donderdag 16 november 2017 om 21:59

donderdag 16 november 2017 om 21:59
Ja, eens. Mooie man wel.

donderdag 16 november 2017 om 22:01
Ja, toen ik nog in de grote stad woonde wel de standaard Groningse bekende Nederlanders. Jacques D'Ancona, Lenie 't Hart, Bert Visscher en natuurlijk Rooie Rinus en/of Pé Daalemmer.

donderdag 16 november 2017 om 22:01
En vriendelijk. En intelligent

En VVD’er

donderdag 16 november 2017 om 22:02
Ik heb wel eens een zeehond gezien en herkend.vrouwjagersma schreef: ↑16-11-2017 22:01Ja, toen ik nog in de grote stad woonde wel de standaard Groningse bekende Nederlanders. Jacques D'Ancona, Lenie 't Hart, Bert Visscher en natuurlijk Rooie Rinus en/of Pé Daalemmer.

donderdag 16 november 2017 om 22:05
Ik zal je iets vertellen over zeehonden. Dat zijn dikke sloeries. Voor een mooi visje doen ze alsof ze zijn wie jij maar wilt. Rotvolk is het en ze stinken ook nog. En maar huilen de hele tijd.

donderdag 16 november 2017 om 22:07
Neem er een paar voor de geschiedenislessen.vrouwjagersma schreef: ↑16-11-2017 22:05Ik zal je iets vertellen over zeehonden. Dat zijn dikke sloeries. Voor een mooi visje doen ze alsof ze zijn wie jij maar wilt. Rotvolk is het en ze stinken ook nog. En maar huilen de hele tijd.
donderdag 16 november 2017 om 22:07