Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vind dit topic zo onwaarschijnlijk. Deze "doelgroep" geeft zijn/haar kind allang heel andere namen.

Tot mijn verbazing ben je al heel snel een slechte moeder.
En ik wil niet het Sinterklaasjournaal verpesten, maar ik vind dat kinderen wel erg lang in het geloof gehouden worden, heutzutage.
Ik vind de redeneringen inzake Dilemma Shirley vs. Jennifer dan wel weer creatief bedacht.
coolpack2 schreef:
17-11-2017 18:45
Ik vind de redeneringen inzake Dilemma Shirley vs. Jennifer dan wel weer creatief bedacht.
Ik zie Shirley wel Manuela zingen.
vrouwjagersma schreef:
17-11-2017 18:41
Ik vind dit topic zo onwaarschijnlijk. Deze "doelgroep" geeft zijn/haar kind allang heel andere namen.

En ik wil niet het Sinterklaasjournaal verpesten, maar ik vind dat kinderen wel erg lang in het geloof gehouden worden, heutzutage.
Duurt het avondrood zeer kort, dan weet je dat het donker wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star² schreef:
17-11-2017 16:59
Ja, van nieuwe TO's.
Waarvan de nick altijd bestaat uit een keurige voor- en achternaam.
Het trollenhek staat wel weer wijd open. Floorhockeydochter? Uhuh. Armando? Right.
Star² schreef:
17-11-2017 20:37
Het trollenhek staat wel weer wijd open. Floorhockeydochter? Uhuh. Armando? Right.
Met zoon en verjaardagsfeest erbij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wtf zit iedereen serieus te reageren?
MoirenPhae schreef:
17-11-2017 20:39
Wtf zit iedereen serieus te reageren?

Ja ik zag het :rofl:
vrouwjagersma schreef:
17-11-2017 18:41

Hoezo gehouden worden? Als een kind gelooft, gelooft het toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
17-11-2017 22:52
Hoezo gehouden worden? Als een kind gelooft, gelooft het toch?
Ik vind 10 echt wel erg oud. Toen was ik al ongesteld, man.
Maar het ging me er meer om dat een kind er per ongeluk achtergekomen was en dat iedereen allerlei smoesjes wilde bedenken om dat kind maar gelovig te houden. Dat zal mijn rechtlijnigheid zijn, maar als het kind al weet dat het niet echt is, waarom zou je dan opzettelijk gaan liegen en verzinnen?
De laatste alinea :rofl:

kinderen/dochtertje-kan-mond-niet-houde ... ges/395531

Komt bijna in de buurt van de graspollen en de foetushouding.
Al die serieuze reacties.... ik denk dat ik dat nog zieker vind.
MoirenPhae schreef:
18-11-2017 10:37
Al die serieuze reacties.... ik denk dat ik dat nog zieker vind.

Ja ik zie iemand schrijven dat het kind dit jaar maar geen sinterklaaskadootjes moet krijgen. En dat was volgens mij echt serieus.
vrouwjagersma schreef:
18-11-2017 08:51
Ik vind 10 echt wel erg oud. Toen was ik al ongesteld, man.
Maar het ging me er meer om dat een kind er per ongeluk achtergekomen was en dat iedereen allerlei smoesjes wilde bedenken om dat kind maar gelovig te houden. Dat zal mijn rechtlijnigheid zijn, maar als het kind al weet dat het niet echt is, waarom zou je dan opzettelijk gaan liegen en verzinnen?
Als een kind 5 is en iets heeft opgevangen weet het waarschijnlijk niet waar de klepel hangt. Ik zou op die leeftijd ook iets zeggen als, nee joh hoe kom je erbij?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-11-2017 10:50
Als een kind 5 is en iets heeft opgevangen weet het waarschijnlijk niet waar de klepel hangt. Ik zou op die leeftijd ook iets zeggen als, nee joh hoe kom je erbij?
Ik denk dat je aan dit soort situaties heel goed kunt zien dat ik vrij rechtlijnig ben :proud:

Ik heb van de TO van dat topic over dat kinderfeestje nog steeds geen PB over de reservering bij de Mac. En ik vind het zorgelijk hoeveel mensen daar serieus reageren dat dit kind dan maar geen verjaardag moet krijgen.

Gelukkig ruikt mijn haar naar Palmolive (die gele shampoo) en nu heb ik steeds het idee dat het 1988 is. Fijn wel.
Sinds tijden weer eens gelachen op het forum.
gezondheid/beetje-zilverpoets-op-hand-g ... p=27799106#
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
18-11-2017 19:06
Sinds tijden weer eens gelachen op het forum.
gezondheid/beetje-zilverpoets-op-hand-g ... p=27799106#
Ja, lach er maar om. Haar vinger was helemaal rimpelig weet je dat? Daar mag je niet mee spotten.
Ik krijg echt vlekken van al die kuttrollen en schele spammerts.
En mensen die klussen schrijven als ze neuken bedoelen mogen geen babies maken.
Star² schreef:
18-11-2017 19:12
En mensen die klussen schrijven als ze neuken bedoelen mogen geen babies maken.
Echt. Hoe debiel ben je dan.

En die tyfusbanner.
Lady*Voldemort schreef:
18-11-2017 19:08
Ja, lach er maar om. Haar vinger was helemaal rimpelig weet je dat? Daar mag je niet mee spotten.
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind het nogal wat dat ik dus achteraf een heel slechte ouder ben. Ik nam mijn kind mee naar concerten en kerkdiensten (al was het voornamelijk klassiek georienteerd) en vooral mijn oudste vond dat heel erg fijn. En we zijn nog nooit met ze naar een Center Parcs-huisje geweest en ook nog nooit all-inclusive.
Onze vakanties zijn echt ongelooflijk saai en kindvriendelijk, maar ik heb er ook plezier aan. Ik ga echt niet alleen voor mijn kinderen op vakantie, dan zouden we beter thuis kunnen blijven en het bespaarde geld uitgeven aan Playmobil, snackbar en een dom hondje op batterijen.
Star² schreef:
18-11-2017 19:08
Ik krijg echt vlekken van al die kuttrollen en schele spammerts.
Volgens mij is trollen tegenwoordig gewoon een eerzaam beroep.
vrouwjagersma schreef:
18-11-2017 19:19
Ik vind het nogal wat dat ik dus achteraf een heel slechte ouder ben. Ik nam mijn kind mee naar concerten en kerkdiensten (al was het voornamelijk klassiek georienteerd) en vooral mijn oudste vond dat heel erg fijn. En we zijn nog nooit met ze naar een Center Parcs-huisje geweest en ook nog nooit all-inclusive.
Onze vakanties zijn echt ongelooflijk saai en kindvriendelijk, maar ik heb er ook plezier aan. Ik ga echt niet alleen voor mijn kinderen op vakantie, dan zouden we beter thuis kunnen blijven en het bespaarde geld uitgeven aan Playmobil, snackbar en een dom hondje op batterijen.
Hier net zo.

Maar het is allemaal afgunst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven