Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 november 2017 om 22:09

donderdag 16 november 2017 om 22:10
Dit moet je daar schrijven natuurlijkcharlottew88 schreef: ↑16-11-2017 22:07Wat is die Iones irritant zeg in het waar word jij krielig van topic. Totaal overtuigd van haar gelijk.

donderdag 16 november 2017 om 22:12
In de jaren tachtig mocht je ze nog gewoon doodknuppelen. Maar nu mag dat ineens niet meer.

donderdag 16 november 2017 om 22:13
Zij rijdt alleen door rood als het veilig is, hoor. Ik snap niet waar je zo'n punt over maakt.charlottew88 schreef: ↑16-11-2017 22:07Wat is die Iones irritant zeg in het waar word jij krielig van topic. Totaal overtuigd van haar gelijk.

donderdag 16 november 2017 om 22:13
Dat is wel belemmerend voor de beleving.vrouwjagersma schreef: ↑16-11-2017 22:12In de jaren tachtig mocht je ze nog gewoon doodknuppelen. Maar nu mag dat ineens niet meer.

donderdag 16 november 2017 om 22:14
Eigenlijk wel he maar ik doe het lekker hier.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 16 november 2017 om 22:16
Ja?
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Ik zit hier in mijn eentje hardop te lachenvrouwjagersma schreef: ↑16-11-2017 22:13Zij rijdt alleen door rood als het veilig is, hoor. Ik snap niet waar je zo'n punt over maakt.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Graag.
Liefs,
Erik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 16 november 2017 om 22:50
donderdag 16 november 2017 om 22:53

vrijdag 17 november 2017 om 17:01
Gewoon omdat ik het ergens kwijt moet:
Wat een incapabele mods hier. Niet handelen naar de iegen regels, gewoon negeren,
Ik heb niet snel het bloed onder mijn nagels, maar veel verder dan de kleuterschool zijn ze niet gekomen. Bah.
Als Sanoma slim is halen ze de vorige terug en geven ze haar een budget én verder de volledige vrije hand. Denk dat het hele team mods kan opzouten. GRRRRRRRRR
En nu ga ik wandelen.
Wat een incapabele mods hier. Niet handelen naar de iegen regels, gewoon negeren,
Ik heb niet snel het bloed onder mijn nagels, maar veel verder dan de kleuterschool zijn ze niet gekomen. Bah.
Als Sanoma slim is halen ze de vorige terug en geven ze haar een budget én verder de volledige vrije hand. Denk dat het hele team mods kan opzouten. GRRRRRRRRR
En nu ga ik wandelen.

vrijdag 17 november 2017 om 18:05
Euh?..