Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 29 december 2017 om 23:35
fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 23:32Ja, zulk soort schoentjes droeg mijn dochter ook voordat ze liep. Maar zij liep erg snel en had nogal lange voeten voor een baby, dus het was een enorme crime om überhaupt schoenen voor haar te kunnen vinden. En toen ik ze eindelijk gevonden had ging ze lopen en voor lopen waren haar voeten juist weer te klein. Het arme kind is weken op sokken naar buiten gegaan, zat ze met blauwe blote voeten die ze ook nog eens altijd uit de voetenzak wurmde in de wagen, ik schaamde me kapot.
Herkenbaar dochter had ook kleine smalle voetjes maar liep wel voordat ze een jaar was, herinner me dat het lastig was om juiste schoentjes voor haar te vinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 29 december 2017 om 23:35
Nee.
Een babyschoenen en -sloffen topic.
vrijdag 29 december 2017 om 23:36
Als de stier van huis is...
Ja, dit vind ik ook slofjes. En wat Enn (en jij en ik) post zijn schoentjes.
Dit zijn ook slofjes:

Verschil voor mij is dat slofjes van stof of wol of wat dan ook en speciaal voor binnen zijn, en dat schoentjes van leer en voor buitenshuis zijn.
Am Yisrael Chai!
Ja! Speciaal voor jouw verjaardag!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 29 december 2017 om 23:37
Worden de baby's geboren....
Ik heb de rest van de discussie gemist, dus geen idee.fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 23:09ik heb het idee dat er een soort Babylonische spraakverwarring gaande is ofzo. Maar goed, misschien kan Solomio uitsluitsel geven.
Schoenen zijn wat mij betreft steviger dan sloffen.
Baby-schoentjes vind ik anders klinken dan baby-slofjes en ik heb er ook een ander beeld bij.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 29 december 2017 om 23:38
Heej RB! Ja je valt met je neus in de boter
Wat jullie schoentjes noemen dat noem ik ook schoentjes. Sloffen zijn voor mij dunne vormeloze voetenomhusels van wol of stof. Zooitjes bijvoorbeeld.
vrijdag 29 december 2017 om 23:40
Haha, zo kwamen we er dus op, bij zoon had ik allerlei schoentjes als kraamcadeau gekregen en bij dochter niet, en ik heb echt maaaaaaanden naar schoenen voor het arme schaap gezocht. Ze liep met 10 maanden en alle loopschoentjes waren veel te groot, en alle babyschoentjes die dan maten in maanden hadden waren of veel te klein, of veel te groot. Alleen die Uggs schoentjes pasten haar.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 29 december 2017 om 23:41
vrijdag 29 december 2017 om 23:43
Zolang ze niet lopen vind ik schoenen nergens voor nodig. Slofjes voor de warmte.fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 23:36Ja, dit vind ik ook slofjes. En wat Enn (en jij en ik) post zijn schoentjes.
Dit zijn ook slofjes:
Verschil voor mij is dat slofjes van stof of wol of wat dan ook en speciaal voor binnen zijn, en dat schoentjes van leer en voor buitenshuis zijn.
vrijdag 29 december 2017 om 23:44
vrijdag 29 december 2017 om 23:45
Gelukkig. Soms voel ik me eenzaam hier.
redbulletje schreef: ↑29-12-2017 23:42Ik had mij mijn terugkeer toch net even wat anders voorgesteld...![]()
Er zijn al heel wat plaatjes langsgekomen.
Mijn kinderen hadden dus slofjes. Schoentjes lijken me minder lekker zitten, want wat stugger.
vrijdag 29 december 2017 om 23:46
Shake hands, sisterfashionvictim schreef: ↑29-12-2017 23:44Ha, dat zal het zijn, ik ben gewoon te oud, hahaha. Net als gympen en sneakers, zeg maar.