Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Doreia schreef:
29-12-2017 23:22
Mijn zoon draagt klompsokjes. Hij is nu 14 maanden. Echte schoenen heeft hij niet, want buiten loopt hij niet. Dan zit hij in de auto of in de kinderwagen. Binnen loopt hij op de klompsokjes. In het voorjaar, als hij loopt en het weer zich leent om erop uit te gaan, dan krijgt hij voor het eerst schoenen. Dan is hij bijna anderhalf jaar.
Dat zijn gewoon die ouderwetse slofschoentjes van leer toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja dus

Afbeelding

Ook erg lief
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 29-12-2017 23:28
24.52% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
29-12-2017 23:24
Zijn klompsokjes voor klompvoetjes?
Nee, zo heten ze hier in het noorden denk ik? Zowel mijn eigen als mijn schoonfamilie zegt het zo. Het zijn lage leren soepele schoertjes met een riempje die je met een drukknoop om de enkel vastmaakt waardoor hij blijft zitten. Ze gaan vanaf maat 19 geloof ik.
anoniem_183335 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 23:30
0.54% gewijzigd
Mijn dochtertje had vorig jaar winter een donkerblauw wintermanteltje en buiten dus voordat ze liep altijd deze aan:

Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Doreia schreef:
29-12-2017 23:27
Nee, zo heten ze hier in het noorden denk ik? Zowel mijn eigen als mijn schoonfamilie zegt het zo. Het zijn lage leren soepele schuurtjes met een riempje die je met een drukknoop om de enkel vastmaakt waardoor hij blijft zitten. Ze gaan vanaf maat 19 geloof ik.
Wat Enn post?
Ja Enn, precies zulke.
Echt heel fijn zijn die! Haal ze bij de echte schoenmaker in de stad.
Doreia schreef:
Mijn zoon draagt klompsokjes. Hij is nu 14 maanden. Echte schoenen heeft hij niet, want buiten loopt hij niet. Dan zit hij in de auto of in de kinderwagen. Binnen loopt hij op de klompsokjes. In het voorjaar, als hij loopt en het weer zich leent om erop uit te gaan, dan krijgt hij voor het eerst schoenen. Dan is hij bijna anderhalf jaar.
Wat zijn klompsokjes nu weer?

En waarom zijn klompsokjes wel okee en die schoentjes die ik post niet?
Am Yisrael Chai!
redbulletje schreef:
29-12-2017 23:24
Kwam omdat ik mijn oude nick elninjoo van stal haalde om hier in napraat die achterlijke ban uit te leggen. En toen heeft blijkbaar iemand gestaft wegens terugkeren tijdens 'n ban.
Pfff... je moet maar graag belangrijk willen voelen met een stafje.
Doreia schreef:
-
Ooit waren dit dus de eerste schoentjes voor mijn kinderen, slofjes en schoentjes worden momenteel dus als verschillend gezien. Ik zag de huidige 'slofjes' dus als eerste schoentjes en noemde ze ook zo.
enn wijzigde dit bericht op 29-12-2017 23:31
4.32% gewijzigd
Kwartel123 schreef:
29-12-2017 23:29
Pfff... je moet maar graag belangrijk willen voelen met een stafje.
Wedden dat die persoon met zo’n paal eh staf zat.
Doreia schreef:
Ja Enn, precies zulke.
Echt heel fijn zijn die! Haal ze bij de echte schoenmaker in de stad.
Dat vind ik schoentjes.
fashionvictim schreef:
29-12-2017 22:35
Waarom dan niet? Het is toch doodzielig om met weer zoals vandaag een kind zonder schoenen te laten lopen? Persoonlijk vind ik het ook ontzettend smerig, maar goed, ik ben dus inderdaad heel benieuwd waarom je een kind geen schoenen zou laten dragen. Draag je zelf ook geen schoenen?
Hun eerste schoenen kocht ik toen ze al echt konden lopen. Binnenshuis, dan konden ze met die schoenen ook buitenshuis lopen.

Tot die tijd droegen ze sokken, en zaten ze in een voetenzak in de winter.
Doreia schreef:
Maar dat blijven gewoon sokken? Alleen met een rubber zooltje. Brr koud..

Die sloffen/schoenen op die plaatjes hierboven droeg mijn baby ook al. Winterbaby en echt geen denken aan dat ik hem met alleen sokken aan naar buiten mee nam. Het gaat er niet alleen om of ze kunnen lopen. Maar of de pootjes warm zijn..
Enn schreef:
29-12-2017 23:30
Ooit waren dit dus de eerste schoentjes voor mijn kinderen, slofjes en schoentjes worden momenteel dus als verschillend gezien. Ik zag de huidige 'slofjes' dus als eerste schoentjes en noemde ze ook zo.
Ik vind het schoentjes.
Moiren’ schreef:
Dat vind ik schoentjes.
Ja, ik ook :biggrin:
Slofjes

Afbeelding
Enn schreef:
Ja dus

Afbeelding

Ook erg lief
Afbeelding
Ja, zulk soort schoentjes droeg mijn dochter ook voordat ze liep. Maar zij liep erg snel en had nogal lange voeten voor een baby, dus het was een enorme crime om überhaupt schoenen voor haar te kunnen vinden. En toen ik ze eindelijk gevonden had ging ze lopen en voor lopen waren haar voeten juist weer te klein. Het arme kind is weken op sokken naar buiten gegaan, zat ze met blauwe blote voeten die ze ook nog eens altijd uit de voetenzak wurmde in de wagen, ik schaamde me kapot.
Am Yisrael Chai!
HasseSimonsdochter schreef:
Wedden dat die persoon met zo’n paal eh staf zat.
:HA:
fashionvictim schreef:
Wat zijn klompsokjes nu weer?

En waarom zijn klompsokjes wel okee en die schoentjes die ik post niet?
Ik heb geen mening over die schoentjes van jou. Die zijn volgens mij ook soepel, zodat kind zowel kan kruipen als staan als kind het draagt.
Oh hey! Welkom terug redbulletje!
Slofjes. Net als (nep)uggs.
Kwartel123 schreef:
29-12-2017 23:32
:HA:
;-D
Enn schreef:
ik dacht al dat het zoiets was, want wat jij post noem ik gewoon babyschoentjes.
Am Yisrael Chai!
Zeg eh, is dit opeens 'n babytopic geworden ofzo?
fashionvictim schreef:
29-12-2017 23:32
Ja, zulk soort schoentjes droeg mijn dochter ook voordat ze liep. Maar zij liep erg snel en had nogal lange voeten voor een baby, dus het was een enorme crime om überhaupt schoenen voor haar te kunnen vinden. En toen ik ze eindelijk gevonden had ging ze lopen en voor lopen waren haar voeten juist weer te klein. Het arme kind is weken op sokken naar buiten gegaan, zat ze met blauwe blote voeten die ze ook nog eens altijd uit de voetenzak wurmde in de wagen, ik schaamde me kapot.
Ik zit met dreumes van 14 maanden in maat 21/22. Zoon van 4 heeft maat 30. Het is echt een zoektocht naar goede schoenen geweest voor hem en zijn broertje doet het feest gewoon opnieuw :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven