Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
30-12-2017 00:03
Daar heb ik echt enorme vooroordelen over. :lol:
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
fashionvictim schreef:
29-12-2017 23:58
Babyschoentjes hebben altijd zo'n soort zool:

Afbeelding
Ja dit zijn functionele schoenen. Maar die zijn niet voor pasgeborenen (met een goed gevoel voor stijl). Want die lopen niet in principe.
Volgens mij bedoelen we allemaal hetzelfde maar verzanden we een beetje in de details ;)

Afbeelding

Wie doet de wijn?
fashionvictim schreef:
30-12-2017 00:02
Ehm, jawel, mijn kinderen mochten dus wel kruipen met hun kleren en schoenen aan, niet bloot nee. En mijn kinderen liepen allebei met 10 maanden al, dan zijn het nog baby's hoor. Met 8-9 maanden liepen ze rond de tafel en aan de hand enzo, dus die waren sowieso niet op schoot te houden. En dan heb je dus echt babyschoentjes nodig, tenzij je dus je kind op straat of in een openbare ruimte aan twee handjes wil laten lopen op zijn sokken.
Toen mijn kinderen net konden lopen liepen ze buiten nog niet. Pas toen ze dat gingen doen kwamen er schoenen.
Maar wat jij post vind ik sloffen. Alleen niet mijn smaak, dus mijn kinderen hadden stoffiger sloffen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Begint dat gezeik weer met het plakken van plaatjes van eten en kopjes koffie en ontbijtjes?
Solomio schreef:
30-12-2017 00:03
Serieus? Daar heb ik echt enorme vooroordelen over. :lol:
Oww echt? Tokkie? Yup? Vrije-school-afvalllige?
Solomio schreef:
Maar waarom is dat dan 'beter' dan slofjes?
De schoentjes die ik hier zie vind ik lelijk en ze bedekken maar een deel van de voet, waardoor het qua warmte ook niet ideaal is wat mij betreft.
ik vind het niet beter, ik reageerde juist hier omdat ik altijd afgebrand word omdat ik mijn beide kinderen schoentjes liet dragen en ik niet zo goed begrijp wat het probleem met schoentjes is. Ze worden niet voor niks gemaakt, lijkt me.

Ik vond en vind schoentjes leuk en bovendien hebben ze wat mij betreft ook een functie, namelijk de voetjes beschermen tegen vuil, kou, water, sneeuw, etc. Ik ben dus juist benieuwd wat mensen tegen schoenen hebben want in mijn omgeving zie ik alleen maar kinderen die - net als hun ouders - gewoon schoenen aan hebben als ze naar buiten gaan.
Am Yisrael Chai!
Moiren’ schreef:
30-12-2017 00:06
Begint dat gezeik weer met het plakken van plaatjes van eten en kopjes koffie en ontbijtjes?
Van al die babyschoentjes wordt Rb misselijk
fashionvictim schreef:
Ehm, jawel, mijn kinderen mochten dus wel kruipen met hun kleren en schoenen aan, niet bloot nee. En mijn kinderen liepen allebei met 10 maanden al, dan zijn het nog baby's hoor. Met 8-9 maanden liepen ze rond de tafel en aan de hand enzo, dus die waren sowieso niet op schoot te houden. En dan heb je dus echt babyschoentjes nodig, tenzij je dus je kind op straat of in een openbare ruimte aan twee handjes wil laten lopen op zijn sokken.
Kruipen met kleren en schoenen aan, omdat de vloer vies is?
En dan ook handschoenen? Of mochten hun handen wel op de vieze vloer?
Solomio schreef:
30-12-2017 00:05
Toen mijn kinderen net konden lopen liepen ze buiten nog niet. Pas toen ze dat gingen doen kwamen er schoenen.
Maar wat jij post vind ik sloffen. Alleen niet mijn smaak, dus mijn kinderen hadden stoffiger sloffen.
Ik had al het idee dat jij en ik het over dezelfde soort schoentjes hadden maar ze anders noemden. :)
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
30-12-2017 00:07
ik vind het niet beter, ik reageerde juist hier omdat ik altijd afgebrand word omdat ik mijn beide kinderen schoentjes liet dragen en ik niet zo goed begrijp wat het probleem met schoentjes is. Ze worden niet voor niks gemaakt, lijkt me.

Ik vond en vind schoentjes leuk en bovendien hebben ze wat mij betreft ook een functie, namelijk de voetjes beschermen tegen vuil, kou, water, sneeuw, etc. Ik ben dus juist benieuwd wat mensen tegen schoenen hebben want in mijn omgeving zie ik alleen maar kinderen die - net als hun ouders - gewoon schoenen aan hebben als ze naar buiten gaan.
Vanaf dat ik in de discussie viel gaat het over schoentjes versus slofjes.
Wat Labalade postte vind ik schoentjes, wat jij post vind ik slofjes die eruitzien als schoentjes.
Ik begrijp het verschil daar tussen ook niet, behalve dat jouw baby-schoentjes wat meer op schoenen lijken dan mijn baby-slofjes. Maar dat is meer een kwestie van smaak.
Moiren’ schreef:
30-12-2017 00:06
Neem er een van mij.
Afbeelding

Btw: proost RB
enn wijzigde dit bericht op 30-12-2017 00:12
2.48% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
fashionvictim schreef:
30-12-2017 00:07

Dit. Team fashionvictim. Zeker in de winter.
Labalade schreef:
30-12-2017 00:12
Dit. Team fashionvictim. Zeker in de winter.
Team slofjes hier.
Solomio schreef:
30-12-2017 00:08
Kruipen met kleren en schoenen aan, omdat de vloer vies is?
En dan ook handschoenen? Of mochten hun handen wel op de vieze vloer?
Nee, handjes wassen. En thuis de schoentjes uit (en in de winter pantoffeltjes aan) en meestal dan ook even een schone broek/legging aan.
Am Yisrael Chai!
Daarbij zijn die slofjes die schoentjes voor moeten stellen niet eens warm en sneeuwbestendig.
Enn schreef:
30-12-2017 00:12
Neem er een van mij.
Afbeelding

Btw: proost RB
Ik ga van de Spa overstappen op de wijn. Goed idee.
Maar dan nu de vraag, waarom moest dat onderwerp hier besproken worden?
Labalade schreef:
29-12-2017 23:59
Maar deze droeg mijn zoon al met zes weken hoor. Niet om op te lopen en niet alledaags, maar alleen op chique :proud: Verder droeg hij schoentjes zoals uit jouw post. Maar deze dus ook ^^
Ghehe, mijn zoon had dezelfde als kraamcadeau gekregen, maar dan in blauw. Maar hij paste ze pas toen hij al liep.
Am Yisrael Chai!
Moiren’ schreef:
30-12-2017 00:15
Ik ga van de Spa overstappen op de wijn. Goed idee.
:devil:
fashionvictim schreef:
30-12-2017 00:13
Nee, handjes wassen. En thuis de schoentjes uit (en in de winter pantoffeltjes aan) en meestal dan ook even een schone broek/legging aan.
Ja, smetvrezig wat mij betreft.
Zo lang ze niet op straat liepen droegen ze slofjes.
Bruise schreef:
Napraat... ook een wijntje?
Bruise schreef:
30-12-2017 00:14
Daarbij zijn die slofjes die schoentjes voor moeten stellen niet eens warm en sneeuwbestendig.
Dat dus.
Enn schreef:
30-12-2017 00:16
Napraat... ook een wijntje?
Het is niet iedere dag feest. Maar morgen haal ik denk een fles sprankelende.
Bruise schreef:
ik wilde het kraamcadeau topic niet vervuilen en het was de zoveelste keer dat allerlei mensen heel raar reageerden op mijn suggestie om schoentjes als kraamcadeau te geven, want baby's dragen geen schoenen.

Ken dat alleen op Viva en vroeg me af of dat net zoiets is als dat elke naam die niet op een overbodige -e eindigt (Joppe, Sterre, Vosse, Bloeme, Jippe, etc) een Tokkienaam is. Dus was benieuwd of schoenen volgens de Vivanorm nu ook al Tokkie zijn.
Am Yisrael Chai!
Enn schreef:
:devil:
Ik hou van mijn vakantie. En wat heb ik hem verdiend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven