Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 december 2017 om 00:21
Schoenen vind ik te hard voor baby-voetjes. Maar dan bedoel ik die die Labalade postte.fashionvictim schreef: ↑30-12-2017 00:18ik wilde het kraamcadeau topic niet vervuilen en het was de zoveelste keer dat allerlei mensen heel raar reageerden op mijn suggestie om schoentjes als kraamcadeau te geven, want baby's dragen geen schoenen.
Ken dat alleen op Viva en vroeg me af of dat net zoiets is als dat elke naam die niet op een overbodige -e eindigt (Joppe, Sterre, Vosse, Bloeme, Jippe, etc) een Tokkienaam is. Dus was benieuwd of schoenen volgens de Vivanorm nu ook al Tokkie zijn.
Wat jij post vind ik niet zo heel erg warm eruitzien en is niet mijn smaak, dus kregen mijn kinderen wollen slofjes.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 30 december 2017 om 00:24
Mss dat wat jij schoentjes noemt op Viva slofjes genoemd worden. En dat jullie het dus eens zijn, maar het anders noemen.fashionvictim schreef: ↑30-12-2017 00:18ik wilde het kraamcadeau topic niet vervuilen en het was de zoveelste keer dat allerlei mensen heel raar reageerden op mijn suggestie om schoentjes als kraamcadeau te geven, want baby's dragen geen schoenen.
Ken dat alleen op Viva en vroeg me af of dat net zoiets is als dat elke naam die niet op een overbodige -e eindigt (Joppe, Sterre, Vosse, Bloeme, Jippe, etc) een Tokkienaam is. Dus was benieuwd of schoenen volgens de Vivanorm nu ook al Tokkie zijn.
zaterdag 30 december 2017 om 00:25
Je vraagt het niet aan mij, maar ik heb vandaag schoenen gekocht.
Nu hoef ik dit jaar geen schoenen meer te kopen.
zaterdag 30 december 2017 om 00:25
Daar komt dus de verwarring vandaan, want ik noem dat schoentjes. Want voor naar buiten. Mijn baby had dus wel een stuk of 10 paar van dat soort schoentjes als kraamcadeau gekregen. En regenlaarsjes, ook al zo'n schattig kraamcadeau.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 december 2017 om 00:27
Schoenen kopen?
Nee en verder merk ik dat ik helemaal niets doen echt even nodig had. Maar goed, als het weer het toelaat maak ik lekkere lange wandeltochten, luister graag naar muziek, ga met vrienden horten en vooral met samenzijn met familie. Ach jeweetwel.... van die zaken waar ik met 5 dagen per week werken wat minder aan toekom.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 december 2017 om 00:28
Nou, er zit nog wel wat anders bij: op Viva is alles wat merk is sowieso Tokkie. Dus als de slofjes merkloos zijn of vormloos want van Aapies of Zootjes of weetikveelwat dan zijn het verantwoorde slofjes, zijn ze van Uggs of Adidas of Nike of god verhoede Tommy Hilfiger of Burberry, dan zijn ze Tokkie.
Want op Viva koop je alleen merkspul als het voor 50 cent in de kringloop ligt. Als je het gewoon bij de Bij koopt dan ben je een Tokkie.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 december 2017 om 00:29
zaterdag 30 december 2017 om 00:29
Met opzet? Want? Dat was leuk?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.