Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 26 januari 2018 om 21:01
Ik daag je uit.vrouwjagersma schreef: ↑26-01-2018 20:59Je speelt met vuur. Pas maar op. Alle frustratie omdat ik niet in het topic van de Forummer Wier Naam Niet Genoemd Mag Worden wil posten, zal ik op jou botvieren.
vrijdag 26 januari 2018 om 21:01
vrijdag 26 januari 2018 om 21:03
Ruzie!vrouwjagersma schreef: ↑26-01-2018 20:59Je speelt met vuur. Pas maar op. Alle frustratie omdat ik niet in het topic van de Forummer Wier Naam Niet Genoemd Mag Worden wil posten, zal ik op jou botvieren.
Ruzie!
Ruzie!
vrijdag 26 januari 2018 om 21:06
vrijdag 26 januari 2018 om 21:07
ja maar ik ben dyslectisch, wel heel slim, maar dyslectisch
en intelligent
en sim
en hoogbeschaafd
vrijdag 26 januari 2018 om 21:08
Ja, dat mag eigenlijk niet, iets met de andere wang enzo.
Maar ja, ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik wil niemand teleurstellen.
vrijdag 26 januari 2018 om 21:10
Ik loepte net iemand en toen kreeg ik dit bovenaan mijn scherm:
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/core/sanoma/helpers/CacheHelper.php on line 32: Memcached::addServer() expects parameter 2 to be integer, string given
De diepere lagen in deze tekst maken me gek. Staat de TD in de file? Wie is parameter 2? Is dat de CM? Waarom krijg ik een string? Ik draag geen strings.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/core/sanoma/helpers/CacheHelper.php on line 32: Memcached::addServer() expects parameter 2 to be integer, string given
De diepere lagen in deze tekst maken me gek. Staat de TD in de file? Wie is parameter 2? Is dat de CM? Waarom krijg ik een string? Ik draag geen strings.
vrijdag 26 januari 2018 om 21:12
Is Nous nou nog steeds strings aan het uitdelen?Lady*Voldemort schreef: ↑26-01-2018 21:10Ik loepte net iemand en toen kreeg ik dit bovenaan mijn scherm:
vrijdag 26 januari 2018 om 21:13
ik en ook dyscalculisch
en slim
en verstandig
en intellectueel
en hoogbeschaamd
vrijdag 26 januari 2018 om 21:16
Ik kwam laatst een gratis poster van mensenzoalswij (oid) tegen.
Wij houden wel van eerlijkheid en niet van leugens, niet van kots en wel van snoep enz.
Dus ik ben ook hsp.
En jullie ook. Allemaal!
p.s. ik voorvoel dat Moi en death een overgevoelige reactie gaan geven over wel van kots en niet van snoep houden.
Wij houden wel van eerlijkheid en niet van leugens, niet van kots en wel van snoep enz.
Dus ik ben ook hsp.
En jullie ook. Allemaal!
p.s. ik voorvoel dat Moi en death een overgevoelige reactie gaan geven over wel van kots en niet van snoep houden.
feow wijzigde dit bericht op 26-01-2018 21:21
Reden: Om toch
Reden: Om toch
23.75% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 26 januari 2018 om 21:16
Je moet integer doen, anders tillen ze je omhoog aan je string.Lady*Voldemort schreef: ↑26-01-2018 21:10Ik loepte net iemand en toen kreeg ik dit bovenaan mijn scherm:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 26 januari 2018 om 21:18
Dus het hele modteam hangt aan het systeemplafonds in Hoofddorp.blijfgewoonbianca schreef: ↑26-01-2018 21:16Je moet integer doen, anders tillen ze je omhoog aan je string.