Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 januari 2018 om 07:24
Uiteraard hangt dat van meerdere factoren af. Niet goed verwoord van mijn kant. Had beter kunnen zeggen dat verdriet sommige mensen tekent waardoor ze er ouder uitzien.Solomio schreef: ↑27-01-2018 06:11Los van dat ik het echt afschuwelijk vind, uiteraard, moet ik tegen dit idee toch in opstand komen.
Of iets je tekent hangt toch echt van meer factoren af.
Als klopt wat jij zegt betekent dat dat ik bijv geen verdriet heb gehad, omdat ik meestal wat jonger geschat word dan ik ben?
Koekkoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 januari 2018 om 07:30
Sommige mensen tekenen gewoon snel.charlottew88 schreef: ↑27-01-2018 07:24Uiteraard hangt dat van meerdere factoren af. Niet goed verwoord van mijn kant. Had beter kunnen zeggen dat verdriet sommige mensen tekent waardoor ze er ouder uitzien.
En als je dan weet dat iemand veel verdriet heeft gehad ligt je conclusie voor het oprapen.
Maar mss roken ze wel veel, dat tekent je bijv ook.
Of mss tekenen ze gewoon snel.
Of mss wil jij heel graag zien dat ze verdriet hebben.
Of mss zijn ze wel een beetje extra 'verdrietig' opgemaakt, voor het effect zeg maar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 27 januari 2018 om 10:28
En mensen zien mijn verdriet dan ook niet zeker?
Of mijn verdriet was niet groot genoeg om me te tekenen, dat zal het zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 27 januari 2018 om 14:36
Een zusje van Karin12345?
zaterdag 27 januari 2018 om 14:42
O heerlijk ja.Knuffelheks schreef: ↑27-01-2018 13:49Lijkt me een héérlijke uitlaatklep voor mijn PMS, een topic van hun gezamenlijke hand.

zaterdag 27 januari 2018 om 14:53
Ik vind dat altijd zo stom als iemand dat doet.
Ik reageer soms mischien ook wel is bot of kwetsend maar dan heb ik gewoon mijn dag niet

zaterdag 27 januari 2018 om 15:04

zaterdag 27 januari 2018 om 15:07
Sommige mensen houden nou eenmaal van een discussie, denk ikBruise schreef: ↑27-01-2018 15:04Wat ik niet snap is dat als je het altijd oneens met elkaar bent dan toch jarenlang de discussie met elkaar aangaat.
Normaal ontwijk je die mensen toch. Ik zou er in ieder geval voor passen steeds weer met die personen in een kroeg of waar dan ook een gesprek aan te gaan.

zaterdag 27 januari 2018 om 15:22

zaterdag 27 januari 2018 om 15:26
Soms vind ik het juist leuk om te discussieren met iemand waar ik het totaal mee oneens ben. Ik vind het leerzaam en ik kan dingen soms ineens in een ander daglicht bekijken. Heel soms pas ik mijn standpunt daar op aan, maar soms totaal niet en blijf ik bij mijn eigen standpunt

zaterdag 27 januari 2018 om 15:28
Maar waarom zeggen die mensen dan dat je dan niet op die pijler moet reageren, zodat ze dan met zijn alle gelijk hebben zo van wie zwijgt stemt toe? Wordt een beetje eenzijdig dan.
zaterdag 27 januari 2018 om 16:21
Gaat dit over dezelfde Noor? Die met de hoofdletters en cijfers komt op mij over als dat ze zichzelf reuze slim en verstandig vindt en maar wat graag laat weten dat jij (algemeen) het niet zo best doet. Ze lijkt idd wel op Ygg wat dat betreft.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 27 januari 2018 om 16:25
Beiden zijn wrs rete-onzeker en dit is hun houvast. Collega gehad die zich ook aan haar slimheid vasthield en ondertussen erg domme dingen deed. Zelfde problematiek als ygg.Grobbekuiken_ schreef: ↑27-01-2018 16:21Gaat dit over dezelfde Noor? Die met de hoofdletters en cijfers komt op mij over als dat ze zichzelf reuze slim en verstandig vindt en maar wat graag laat weten dat jij (algemeen) het niet zo best doet. Ze lijkt idd wel op Ygg wat dat betreft.