Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:35
Best wat forummers kunnen het onderscheid niet maken tussen een mening die niet overeenkomt (en dus een discussie oplevert die hen dus kwetst) en persoonlijke aanvallen die daadwerkelijk kwetsend zijn. Ik vermoed dat dit mee kan spelen in wat LV en Solomio hier beschrijven.
enn wijzigde dit bericht op 09-01-2018 22:38
6.71% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:36
charlottew88 schreef: ↑09-01-2018 21:27Ja alleen maar valse zure visgleuven op napraat. Heksen zonder leven die de hele dag topics van andere forummers bekritiseren.

Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .

dinsdag 9 januari 2018 om 22:39
Ik ben hartstikke een vrouw.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 22:36FDD is dus een man? Of had je vriend een weigerpiemel? ( kan je alsnog een man zijn natuurlijk)
Don't waste your time or time will waste you.

Vraag maar aan Yas, maar om lid te kunnen blijven hier zou ik niks meer van dien aard bezigen.
Dat precies.Enn schreef: ↑09-01-2018 22:35Best wat forummers kunnen het onderscheid niet maken tussen een mening die niet overeenkomt (en dus een discussie oplevert die hen dus kwetst) en persoonlijke aanvallen die daadwerkelijk kwetsend zijn. Ik vermoed dat dit mee kan spelen in wat LV en Solomio hier beschrijven.
Geen bijzonderheden

dinsdag 9 januari 2018 om 22:40
Daarom word ik altijd zo iebelig van dat 'op de man', waar je hier altijd maar voor wordt geband. Dat gaat dan over dat iemand 'mafkees' heeft gezegd of zo, maar als iemand echt persoonlijk wordt zijn de mods niet thuis want die kennen de geschiedenis niet. Dus zo'n kut komt gewoon weg met haar opmerking, want ze zegt geen onvertogen woord. Het is om te gillen van ellende.Enn schreef: ↑09-01-2018 22:35Best wat forummers kunnen het onderscheid niet maken, tussen een mening die niet overeenkomt (en dus een discussie oplevert die hen dus kwetst) niet scheiden van persoonlijke aanvallen die daadwerkelijk kwetsend zijn. Ik vermoed dat dit mee kan spelen in wat LV en Solomio hier beschrijven.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:44
Ja, ik snap dat het even echt aankomt en daarna denk ik: zoek het uit, ik blijf correct en laat jij jouw vuile was maar zien. Een van de redenen waarom ik dus echt nooit staf: Laat vooral staan wat iemand online denkt te kunnen vereeuwigen, het beeld van hoe iemand eigenlijk denkt wordt dan per keer meer helder en duidelijk. Ik vind het op een vreemde wijze meestal wel verfrissend om te ontdekken/lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:46
Ja, die 'op-de-mannetjes' gaan meestal mijn begripsvermogen te boven.Lady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 22:40Daarom word ik altijd zo iebelig van dat 'op de man', waar je hier altijd maar voor wordt geband. Dat gaat dan over dat iemand 'mafkees' heeft gezegd of zo, maar als iemand echt persoonlijk wordt zijn de mods niet thuis want die kennen de geschiedenis niet. Dus zo'n kut komt gewoon weg met haar opmerking, want ze zegt geen onvertogen woord. Het is om te gillen van ellende.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 9 januari 2018 om 22:47
Ja dat is misschien wel zo maar als iemand zo opzettelijk een rotopmerking plaatst in de wetenschap daar een ander mee te kwetsen dan staf ik.Enn schreef: ↑09-01-2018 22:44Ja, ik snap dat het even echt aankomt en daarna denk ik: zoek het uit, ik blijf correct en laat jij jouw vuile was maar zien. Een van de redenen waarom ik dus echt nooit staf: Laat vooral staan wat iemand online denkt te kunnen vereeuwigen, het beeld van hoe iemand eigenlijk denkt wordt dan per keer meer helder en duidelijk. Ik vind het op een vreemde wijze meestal wel verfrissend om te ontdekken.
Gewoon omdat het kan.
dinsdag 9 januari 2018 om 22:47
Ik ben altijd heel blij als dat soort dingen dan nog in de quotes te lezen zijn.Enn schreef: ↑09-01-2018 22:44Ja, ik snap dat het even echt aankomt en daarna denk ik: zoek het uit, ik blijf correct en laat jij jouw vuile was maar zien. Een van de redenen waarom ik dus echt nooit staf: Laat vooral staan wat iemand online denkt te kunnen vereeuwigen, het beeld van hoe iemand eigenlijk denkt wordt dan per keer meer helder en duidelijk. Ik vind het op een vreemde wijze meestal wel verfrissend om te ontdekken/lezen.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 9 januari 2018 om 22:48
Ja precies. Sowieso zou ik opmerkingen aan mijn adres nooit staffen, ik ben geen huilie zeg. En laat die gezellige opmerking aan het adres van Solo ook maar staan. Solo weet hem wel op waarde te schatten en intussen weet wel iedereen wat voor een kut de schrijfster is. Lekker puh.Enn schreef: ↑09-01-2018 22:44Ja, ik snap dat het even echt aankomt en daarna denk ik: zoek het uit, ik blijf correct en laat jij jouw vuile was maar zien. Een van de redenen waarom ik dus echt nooit staf: Laat vooral staan wat iemand online denkt te kunnen vereeuwigen, het beeld van hoe iemand eigenlijk denkt wordt dan per keer meer helder en duidelijk. Ik vind het op een vreemde wijze meestal wel verfrissend om te ontdekken.
Maar je schreef dat het niet kon????
David Dunning
David Dunning
Ohja... i know en jij bent niet de enige.
Ik benoem alleen maar hoe ik erin sta.

dinsdag 9 januari 2018 om 22:53
Oo precies!!!Lady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 22:40Daarom word ik altijd zo iebelig van dat 'op de man', waar je hier altijd maar voor wordt geband. Dat gaat dan over dat iemand 'mafkees' heeft gezegd of zo, maar als iemand echt persoonlijk wordt zijn de mods niet thuis want die kennen de geschiedenis niet. Dus zo'n kut komt gewoon weg met haar opmerking, want ze zegt geen onvertogen woord. Het is om te gillen van ellende.
Geen bijzonderheden

dinsdag 9 januari 2018 om 22:54
Ik heb jou gekwoot hoor want je zei het zo mooiLady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 22:50Ja ik werd er ook boos van maar ik zeg dat dan gewoon, tegen de kut in kwestie.

dinsdag 9 januari 2018 om 22:58