Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Best wat forummers kunnen het onderscheid niet maken tussen een mening die niet overeenkomt (en dus een discussie oplevert die hen dus kwetst) en persoonlijke aanvallen die daadwerkelijk kwetsend zijn. Ik vermoed dat dit mee kan spelen in wat LV en Solomio hier beschrijven.
enn wijzigde dit bericht op 09-01-2018 22:38
6.71% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
charlottew88 schreef:
09-01-2018 21:27
Ja alleen maar valse zure visgleuven op napraat. Heksen zonder leven die de hele dag topics van andere forummers bekritiseren.
:hug:
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
FDD is dus een man? Of had je vriend een weigerpiemel? ( kan je alsnog een man zijn natuurlijk :biggrin: )
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 22:36
FDD is dus een man? Of had je vriend een weigerpiemel? ( kan je alsnog een man zijn natuurlijk :biggrin: )
Ik ben hartstikke een vrouw.
Don't waste your time or time will waste you.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
09-01-2018 22:34
Leuter? Of ook niet?
Vraag maar aan Yas, maar om lid te kunnen blijven hier zou ik niks meer van dien aard bezigen.
Enn schreef:
09-01-2018 22:35
Best wat forummers kunnen het onderscheid niet maken tussen een mening die niet overeenkomt (en dus een discussie oplevert die hen dus kwetst) en persoonlijke aanvallen die daadwerkelijk kwetsend zijn. Ik vermoed dat dit mee kan spelen in wat LV en Solomio hier beschrijven.
Dat precies.
Geen bijzonderheden
Enn schreef:
09-01-2018 22:35
Best wat forummers kunnen het onderscheid niet maken, tussen een mening die niet overeenkomt (en dus een discussie oplevert die hen dus kwetst) niet scheiden van persoonlijke aanvallen die daadwerkelijk kwetsend zijn. Ik vermoed dat dit mee kan spelen in wat LV en Solomio hier beschrijven.
Daarom word ik altijd zo iebelig van dat 'op de man', waar je hier altijd maar voor wordt geband. Dat gaat dan over dat iemand 'mafkees' heeft gezegd of zo, maar als iemand echt persoonlijk wordt zijn de mods niet thuis want die kennen de geschiedenis niet. Dus zo'n kut komt gewoon weg met haar opmerking, want ze zegt geen onvertogen woord. Het is om te gillen van ellende.
Ja, ik snap dat het even echt aankomt en daarna denk ik: zoek het uit, ik blijf correct en laat jij jouw vuile was maar zien. Een van de redenen waarom ik dus echt nooit staf: Laat vooral staan wat iemand online denkt te kunnen vereeuwigen, het beeld van hoe iemand eigenlijk denkt wordt dan per keer meer helder en duidelijk. Ik vind het op een vreemde wijze meestal wel verfrissend om te ontdekken/lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady*Voldemort schreef:
09-01-2018 22:40
Daarom word ik altijd zo iebelig van dat 'op de man', waar je hier altijd maar voor wordt geband. Dat gaat dan over dat iemand 'mafkees' heeft gezegd of zo, maar als iemand echt persoonlijk wordt zijn de mods niet thuis want die kennen de geschiedenis niet. Dus zo'n kut komt gewoon weg met haar opmerking, want ze zegt geen onvertogen woord. Het is om te gillen van ellende.
Ja, die 'op-de-mannetjes' gaan meestal mijn begripsvermogen te boven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Enn schreef:
09-01-2018 22:44
Ja, ik snap dat het even echt aankomt en daarna denk ik: zoek het uit, ik blijf correct en laat jij jouw vuile was maar zien. Een van de redenen waarom ik dus echt nooit staf: Laat vooral staan wat iemand online denkt te kunnen vereeuwigen, het beeld van hoe iemand eigenlijk denkt wordt dan per keer meer helder en duidelijk. Ik vind het op een vreemde wijze meestal wel verfrissend om te ontdekken.
Ja dat is misschien wel zo maar als iemand zo opzettelijk een rotopmerking plaatst in de wetenschap daar een ander mee te kwetsen dan staf ik.
Gewoon omdat het kan.
Enn schreef:
Ja, ik snap dat het even echt aankomt en daarna denk ik: zoek het uit, ik blijf correct en laat jij jouw vuile was maar zien. Een van de redenen waarom ik dus echt nooit staf: Laat vooral staan wat iemand online denkt te kunnen vereeuwigen, het beeld van hoe iemand eigenlijk denkt wordt dan per keer meer helder en duidelijk. Ik vind het op een vreemde wijze meestal wel verfrissend om te ontdekken/lezen.
Ik ben altijd heel blij als dat soort dingen dan nog in de quotes te lezen zijn.

David Dunning
Enn schreef:
Ja, ik snap dat het even echt aankomt en daarna denk ik: zoek het uit, ik blijf correct en laat jij jouw vuile was maar zien. Een van de redenen waarom ik dus echt nooit staf: Laat vooral staan wat iemand online denkt te kunnen vereeuwigen, het beeld van hoe iemand eigenlijk denkt wordt dan per keer meer helder en duidelijk. Ik vind het op een vreemde wijze meestal wel verfrissend om te ontdekken.
Ja precies. Sowieso zou ik opmerkingen aan mijn adres nooit staffen, ik ben geen huilie zeg. En laat die gezellige opmerking aan het adres van Solo ook maar staan. Solo weet hem wel op waarde te schatten en intussen weet wel iedereen wat voor een kut de schrijfster is. Lekker puh.
_Inkie_ schreef:
09-01-2018 22:47
Ja dat is misschien wel zo maar als iemand zo opzettelijk een rotopmerking plaatst in de wetenschap daar een ander mee te kwetsen dan staf ik.
Gewoon omdat het kan.
Maar je schreef dat het niet kon????

David Dunning
_Inkie_ schreef:
09-01-2018 22:47
Gewoon omdat het kan.
Ohja... i know en jij bent niet de enige.
Ik benoem alleen maar hoe ik erin sta.
En eigenlijk staf ik bijna nooit buiten spammerts maar dit was laag en gemeen . En misschien omdat het mezelf ook raakt.
Solomio schreef:
09-01-2018 22:48
Maar je schreef dat het niet kon????
Haha nee het kon ook niet meer maar ik heb het wel geprobeerd.
_Inkie_ schreef:
09-01-2018 22:48
En eigenlijk staf ik bijna nooit buiten spammerts maar dit was laag en gemeen . En misschien omdat het mezelf ook raakt.
Ja ik werd er ook boos van maar ik zeg dat dan gewoon, tegen de kut in kwestie.
Lady*Voldemort schreef:
09-01-2018 22:40
Oo precies!!!
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:
09-01-2018 22:50
Ja ik werd er ook boos van maar ik zeg dat dan gewoon, tegen de kut in kwestie.
Ik heb jou gekwoot hoor want je zei het zo mooi :idee:
Maar als je de kut in kwestie van repliek dient ben je de sjaak omdat de mods van geen mores weten en niets van interpretaties snappen en werken conform een script.

Mods die ins and outs weten is toch zo gek nog niet. Veel wordt hier naar de mallemiezen gemodereerd.
Geen bijzonderheden
Anyways, goodnight. 😴😴😴😴
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
09-01-2018 22:59
Anyways, goodnight. 😴😴😴😴
Slaap lekker.
Trusten, Yasmijn.
Life is short. Eat dessert first.
yasmijn schreef:
09-01-2018 22:58
Maar als je de kut in kwestie van repliek dient ben je de sjaak omdat de mods van geen mores weten en niets van interpretaties snappen en werken conform een script.

Nou dat heb ik er dan volgaarne voor over. Rot op zeg.
Ze heeft een maandban.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven