Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 10 januari 2018 om 07:09
woensdag 10 januari 2018 om 07:12

woensdag 10 januari 2018 om 08:08
Misschien leert ze ervan. En als het een maand is, zal ze genoeg andere uitlatingen gedaan hebben.
Goedemorgen deze morgen.

woensdag 10 januari 2018 om 08:52
Ana_Isabel2 schreef: ↑10-01-2018 08:08Misschien leert ze ervan. En als het een maand is, zal ze genoeg andere uitlatingen gedaan hebben.
Goedemorgen deze morgen.
Neuh, die is al jaren zo. En een tijdje weggeweest ook trouwens, dus die maand komt ze wel overheen.

woensdag 10 januari 2018 om 09:26
Ik kreeg vorig jaar een sneer van iemand over iets wat meer dan 10 jaar geleden gebeurd was op een ander forum. Geen idee meer van wie.Ana_Isabel2 schreef: ↑10-01-2018 08:58Ik vond het al bijzonder dat ze " zoveel" van solo wist om zo'n sneer te maken.
Wist niet dat ze al zolang actief was hier.
Maar ik forum al heel lang onder deze nick en in het verleden ook op andere fora dus.
Nu heb ik op andere fora andere nicks.
Maar ik ben dus redelijk herkenbaar als iemand me wil herkennen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 10 januari 2018 om 10:01
Nee, is ook shit. Kan niet wachten tot het weer lente wordt. Zeker met dit grijze weer.
woensdag 10 januari 2018 om 10:04
Nee, zoiets zeg je nietLady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 22:29Dat niks van aantrekken valt soms niet mee. Mij werd hier een tijdje terug door een zekere blauwerik toegevoegd dat ik niet zo moest zeiken over dat ongeluk van mijn zoon, want dat was toch een een ouwe koe. Ik moet zeggen dat ik daar toch een beetje van ondersteboven was... zoiets zeg je toch niet?

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 10 januari 2018 om 10:07
De motivatie om zoiets te zeggen ben ik dan weer benieuwd naar.

woensdag 10 januari 2018 om 10:08
Dacht ik. En net wakker, dat belooft nog wat. Of het kruit is reeds verschoten, dan blijf ik nog maar even liggen.
woensdag 10 januari 2018 om 10:10
Nog even blijven liggen is altijd een goede manier om met tegenslagen om te gaan. Ik lig er ook nog in.
Don't waste your time or time will waste you.
woensdag 10 januari 2018 om 10:12
Ik heb dat ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 10 januari 2018 om 10:17
FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑10-01-2018 10:10Nog even blijven liggen is altijd een goede manier om met tegenslagen om te gaan. Ik lig er ook nog in.

woensdag 10 januari 2018 om 10:17