Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
BahcoBarbie schreef:
10-01-2018 11:17
Jaaa leuk je ineens te vinden! :hug: Ik had die vent die zo van de flos was na de positieve zwangerschapstest dat hij 3 weken ijsberend lijstjes heeft lopen maken. Jij was die luchtige liefdevolle moeder die het liefst met blote voeten in het gras stond.
:rofl:

Wat leuk!! Hoe gaat het met jullie? :hug:
Ana_Isabel2 schreef:
10-01-2018 11:23

Wat leuk!! Hoe gaat het met jullie? :hug:

Heel leuk om je te vinden. Ik vraag het mij soms af hoe het met de dames uit het zwanger worden en uitgerekend topic vergaat. Hier alles goed. Manlief is inmiddels bijgekomen van de positieve zwangerschapstest en ontwikkeld zich tot uber-papa. Ik daarentegen verbaas mij nog elke dag over dat ik een kind heb :-D

Jij had al een harem thuis toch? Ga je voor nog een kleine?
Star² schreef:
10-01-2018 11:02
Maar waar is LV nou voor geband in vredesnaam?
Volgens mij omdat ze een forummer een kut noemde. Maar ik weet het niet zeker. In mijn beleving stond er iets in die strekking in de gegumde post. Pagina 15 of 16 van deze napraat.
Don't waste your time or time will waste you.
BahcoBarbie schreef:
10-01-2018 11:31
Heel leuk om je te vinden. Ik vraag het mij soms af hoe het met de dames uit het zwanger worden en uitgerekend topic vergaat. Hier alles goed. Manlief is inmiddels bijgekomen van de positieve zwangerschapstest en ontwikkeld zich tot uber-papa. Ik daarentegen verbaas mij nog elke dag over dat ik een kind heb :-D

Jij had al een harem thuis toch? Ga je voor nog een kleine?
Wat fijn dat alles zo lekker loopt bij jullie! Mooi om je man dan ineens als " papa" mee te maken he.Superleuk om je zo te spreken na al die tijd. Het topic was op het laatst wel doodgebloed :) geen updates meer enzo.

Ik verbaas me er ook nog steeds over hoor dat ik ( zoveel!) kinderen heb. Maar ik blijf het geweldig vinden. Ik heb er nu 4 en daar blijft het wel bij. Ze zijn allemaal gezond en als ik er nog een zou krijgen, mogen mijn kinderen ook een baan gaan zoeken. Nog los van de lichamelijke klachten wat ik echt niet meer zou trekken.

En jij? Zouden jullie er meer willen / kunnen krijgen?
FiddlyDiddlyDoo schreef:
10-01-2018 11:32
Volgens mij omdat ze een forummer een kut noemde. Maar ik weet het niet zeker. In mijn beleving stond er iets in die strekking in de gegumde post. Pagina 15 of 16 van deze napraat.
Ja, ze was echt heel boos. Ik denk niet dat ze wakker ligt van deze ban.
Star² schreef:
10-01-2018 11:02
Maar waar is LV nou voor geband in vredesnaam?
En wie staft zoiets?
Dan had ik toch ook een ban moeten hebben?
Ik heb dezelfde bewoording gebruikt.
Geen bijzonderheden
Ik snap het ook niet. Ik snap de mods wel vaker niet.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
10-01-2018 11:44
Ik snap het ook niet. Ik snap de mods wel vaker niet.
Ben jij nou nóg niet je nest uit! :evil:
yasmijn schreef:
10-01-2018 11:43
Dan had ik toch ook een ban moeten hebben?
Ik heb dezelfde bewoording gebruikt.
Maar jij bent de meeloper, LV de aanstichter. :couple:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
10-01-2018 11:45
Maar jij bent de meeloper, LV de aanstichter. :couple:
En ze gebruikte moeilijke woorden in haar post als " repliek" daar raken ze van in de war en lezen ze over het woord " kut" heen.
Ana_Isabel2 schreef:
10-01-2018 11:47
En ze gebruikte moeilijke woorden in haar post als " repliek" daar raken ze van in de war en lezen ze over het woord " kut" heen.
Geen bijzonderheden
Ana_Isabel2 schreef:
10-01-2018 11:38
Wat fijn dat alles zo lekker loopt bij jullie! Mooi om je man dan ineens als " papa" mee te maken he.Superleuk om je zo te spreken na al die tijd. Het topic was op het laatst wel doodgebloed :) geen updates meer enzo.

Ik verbaas me er ook nog steeds over hoor dat ik ( zoveel!) kinderen heb. Maar ik blijf het geweldig vinden. Ik heb er nu 4 en daar blijft het wel bij. Ze zijn allemaal gezond en als ik er nog een zou krijgen, mogen mijn kinderen ook een baan gaan zoeken. Nog los van de lichamelijke klachten wat ik echt niet meer zou trekken.

En jij? Zouden jullie er meer willen / kunnen krijgen?
Het is heel grappig om hem als papa te zien. Ook had ik verwacht dat hij stoerder zou worden maar voor stoeien en auto's kijken moet zoon blijkbaar bij mij zijn :-D Ik zou er 5 willen maar weet niet of dat kan. Mijn zwangerschap en eerste maanden waren slecht voor mij privé en zakelijk. Ik wil wel 1 van mijn bedrijven verkopen/uitbesteden en een huis kopen met een bedrijfspand er bij voor de andere zaak. Dan hoop ik privé en werk beter te combineren.

Ik wens je alvast een hele fijne zomer toe :) Met veel zon en je voeten in het gras.
Ana_Isabel2 schreef:
10-01-2018 11:45
Ben jij nou nóg niet je nest uit! :evil:
Jawel. Ik zit inmiddels al een half uur op de plee omdat ik geen zin heb om op te staan. Maar ik heb om 1 uur een afspraak dus ik moet zo wel. Mijn benen slapen trouwens.
BahcoBarbie schreef:
10-01-2018 11:53
Het is heel grappig om hem als papa te zien. Ook had ik verwacht dat hij stoerder zou worden maar voor stoeien en auto's kijken moet zoon blijkbaar bij mij zijn :-D Ik zou er 5 willen maar weet niet of dat kan. Mijn zwangerschap en eerste maanden waren slecht voor mij privé en zakelijk. Ik wil wel 1 van mijn bedrijven verkopen/uitbesteden en een huis kopen met een bedrijfspand er bij voor de andere zaak. Dan hoop ik privé en werk beter te combineren.

Ik wens je alvast een hele fijne zomer toe :) Met veel zon en je voeten in het gras.
Aaaw.. Wat een lieve post :hug:

Het is een hoop geregel he wat je voor je voeten krijgt geworpen na een kind te hebben gekregen. Helemaal als het om een eigen bedrijf gaat.
Laat jezelf gewoon goed informeren mocht je toch nog een tweede willen. Wat vandaag niet Is, kan morgen misschien wel. Zoiets :)

Misschien een idee om een oproep hier te doen? Kijken of we nog meer augustus '16 moeders kunnen vinden.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
10-01-2018 11:59
Jawel. Ik zit inmiddels al een half uur op de plee omdat ik geen zin heb om op te staan. Maar ik heb om 1 uur een afspraak dus ik moet zo wel. Mijn benen slapen trouwens.
:rofl: ik dacht gelijk" zometeen slapen dr benen"..

Kom op, ga je ff knap maken en hollen! ( nadat je uitgezwabbert bent op je benen)
Ana_Isabel2 schreef:
10-01-2018 12:01
Aaaw.. Wat een lieve post :hug:

Het is een hoop geregel he wat je voor je voeten krijgt geworpen na een kind te hebben gekregen. Helemaal als het om een eigen bedrijf gaat.
Laat jezelf gewoon goed informeren mocht je toch nog een tweede willen. Wat vandaag niet Is, kan morgen misschien wel. Zoiets :)

Misschien een idee om een oproep hier te doen? Kijken of we nog meer augustus '16 moeders kunnen vinden.

Wat ik mij kan herinneren van die groep is dat er veel miskramen waren? En degene die zwanger bleven gingen op facebook verder. Ik denk niet dat er veel over zijn op Viva. Ik ontdekte laatst ook het topic waarin ik schreef met 'zwanger worden'. De laatste die zwanger werd verloor haar kindje laat in de zwangerschap las ik later :( Het waren niet hele succesvolle topics..
Ana_Isabel2 schreef:
10-01-2018 12:03
:rofl: ik dacht gelijk" zometeen slapen dr benen"..

Kom op, ga je ff knap maken en hollen! ( nadat je uitgezwabbert bent op je benen)
Check! Fijn hoor die mentale ondersteuning :P
Wel een ban maar de post niet gewist? Zou het dan echt wel voor deze post zijn?

Lady*Voldemort schreef:
09-01-2018 22:18
Wat een kut is dat toch.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
10-01-2018 12:20
Check! Fijn hoor die mentale ondersteuning :P
Graag gedaan!
Life is short. Eat dessert first.
Even ter herinnering, er is een pb-functie en er zijn kletstopics!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-01-2018 12:46

Nou bij mij niet :rofl:
Nou ja, is er wel, maar functioneert dan weer niet.
Maar on topic; pffff wat een amoebes op dat H&M topic. Ik ga 'm nu echt verwijderen uit de lijst.
Star² schreef:
10-01-2018 12:48
Nou bij mij niet :rofl:
Nou ja, is er wel, maar functioneert dan weer niet.
Bij mij ook niet, maar zo kan het niet langer. :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-01-2018 12:46
:there: Stil maar hoor, hier een zoethoudertje, een ranja met een rietje.

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven