Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
JollyRider schreef:
09-01-2018 19:58
Hmz, ok.

Daal ik erg in ieders achting als ik vertel dat ik dit volgaarne mee brul in de auto? Net als “Du” van Peter MAfay trouwens. Ik hou wrl van erg foute Duitse muziek ben ik bang
O, heerlijke muziek hoor.
8102 schreef:
09-01-2018 19:57
Nu weet ik weer waarom Duits niet mijn favoriete vak was.
Ik heb nooit Duits gehad, maar van Frau Jagersma had ik het graag geleerd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
8102 schreef:
09-01-2018 19:52
Herenmetijt, maak je je echt druk om die duitse tekst? :rofl:
Ik vind hem toevallig prachtig. Als er één Duitse tekst lekker meeblert is het wel die van 'Ich bin wie du' :love:

'Du' van Peter is trouwens ook prachtig.

Maar ik ben gepredestineerd, mijn opa was altijd dol op Deutsche Schlagers en ik was weer dol op mijn opa, dus dan krijg je dat.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 09-01-2018 20:01
28.10% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
09-01-2018 19:59
Ik vind hem toevallig prachtig. Als er één Duitse tekst lekker meeblert is het wel die van 'Du' :love:
De muziek vind ik prachtig en ik zing heerlijk mee.
vrouwjagersma schreef:
09-01-2018 19:56
Ja? Ik vind het ook echt heerlijk werk.
Ja, echt. Je oa je manier van communiceren, zaken vanuit verschillende perspectieven bekijken...
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 09-01-2018 20:01
2.12% gewijzigd
JollyRider schreef:
09-01-2018 19:58
Hmz, ok.

Daal ik erg in ieders achting als ik vertel dat ik dit volgaarne mee brul in de auto? Net als “Du” van Peter MAfay trouwens. Ik hou wrl van erg foute Duitse muziek ben ik bang
Ik ook en ik vind er niets fouts aan. Festival der Liebe, Eine neue Liebe ist wie ein neues Leben, Verdammt ich lieb dich, ik zong het al heel ver voordat ik germanist besloot te worden.

Maar jij leest er dus een andersoortige relatie in? Het is wel hét Duitstalige gay-anthem, dat dan weer wel. En Marianne Rosenberg heeft nog een meesterlijk liedje: https://www.youtube.com/watch?v=s3EMTAr-UBY
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 19:51
Ja, Spaanse inderdaad. Ik ben ook zo gek op Italië een goede 2e keus na Spanje :-D
Vooral zuid Spanje. De mensen zijn daar toch net even anders. Warmer.. vriendelijker. Hoe ouder ik word, hoe meer heimwee.
Ik ❤ Spanje. Het eten, de temperatuur, het landschap en de mensen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
Ik vind hem toevallig prachtig. Als er één Duitse tekst lekker meeblert is het wel die van 'Ich bin wie du' :love:

Maar ik ben gepredestineerd, mijn opa was altijd dol op Deutsche Schlagers en ik was weer dol op mijn opa, dus dan krijg je dat.
Het Parlando vind ik echt geweldig.
Lady*Voldemort schreef:

Ja :love:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 20:00
Ja, echt. Je oa je manier van communiceren, zaken vanuit verschillende perspectieven bekijken...
Hier en daar wat belerend :)
charlottew88 schreef:
09-01-2018 20:01
We zijn leuk he :proud:

Zodra ik uit het vliegtuig stap voel ik het bijna letterlijk in mijn hart. " thuis!"
charlottew88 schreef:
Hoe gaat ie vandaag? :hug:
HasseSimonsdochter schreef:
09-01-2018 20:02
Dat valt reuze mee.
HasseSimonsdochter schreef:
09-01-2018 20:02
:-D

Je moet natuurlijk wel wat leren van een docente. ;-)
vrouwjagersma schreef:
Ik ook en ik vind er niets fouts aan. Festival der Liebe, Eine neue Liebe ist wie ein neues Leben, Verdammt ich lieb dich, ik zong het al heel ver voordat ik germanist besloot te worden.

Maar jij leest er dus een andersoortige relatie in? Het is wel hét Duitstalige gay-anthem, dat dan weer wel. En Marianne Rosenberg heeft nog een meesterlijk liedje: https://www.youtube.com/watch?v=s3EMTAr-UBY
Ja, komt waarschijnlijk omdat mijn Duits net te slecht is hoor. Ik heb de taal uitsluitend van tv geleerd, dus dat is beperkt. Maar ik ben er altijd van overtuigd geweest dat de “du” een hippie met polyamoreuze neigingen was en “ich” zich daar uit smachtende liefde maar naar voegde :)
(Dead Kennedys)
8102 schreef:
09-01-2018 20:04
Dat valt reuze mee.
Het ligt natuurlijk maar net of het in je straatje past. Ik vind het food for thougt zogezegd. Niks ondoordachts wat vrouw J. zegt.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 09-01-2018 20:08
4.23% gewijzigd
ik klikte perongeluk op lees meer

ik las het relaas van een geslachtsorgaan

echt, het is geen grap
S-Meds schreef:
09-01-2018 20:07
ik klikte perongeluk op lees meer

ik las het relaas van een geslachtsorgaan

echt, het is geen grap
Ik zou het niet weten, ik heb een adblocker.

Ik heb laatst de filterlijst eens bekeken en die gaf alleen maar elementen aan van viva forum :proud:
https://www.youtube.com/watch?v=Urw-iutHw5E

falco
Dit vind ik een mooi nummer maar anno 2018 weer niet.
Jeugdsentiment 8102!
Ik hou van Falco, wat een mafkees was dat.
En ik ben ook ineens weer verkikkerd op George Michael, sinds ik die documentaire over hem gezien heb. Wat een fantastische man.
We hadden hem laatst keihard in de auto aanstaan.
Falcoooooo :heart:
(Dead Kennedys)
Haus am See van Peter Fox, ook zo leuk :love:
There is always something happening, and it's usually right now
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 20:03
Hoe gaat ie vandaag? :hug:
Op het ene moment beter dan het andere moment. Het forum zorgt voor een beetje afleiding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven