Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 9 januari 2018 om 19:59
O, heerlijke muziek hoor.JollyRider schreef: ↑09-01-2018 19:58Hmz, ok.
Daal ik erg in ieders achting als ik vertel dat ik dit volgaarne mee brul in de auto? Net als “Du” van Peter MAfay trouwens. Ik hou wrl van erg foute Duitse muziek ben ik bang

Ik vind hem toevallig prachtig. Als er één Duitse tekst lekker meeblert is het wel die van 'Ich bin wie du'

'Du' van Peter is trouwens ook prachtig.
Maar ik ben gepredestineerd, mijn opa was altijd dol op Deutsche Schlagers en ik was weer dol op mijn opa, dus dan krijg je dat.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 09-01-2018 20:01
28.10% gewijzigd

dinsdag 9 januari 2018 om 20:00
De muziek vind ik prachtig en ik zing heerlijk mee.Lady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 19:59Ik vind hem toevallig prachtig. Als er één Duitse tekst lekker meeblert is het wel die van 'Du'![]()

dinsdag 9 januari 2018 om 20:00
Ja, echt. Je oa je manier van communiceren, zaken vanuit verschillende perspectieven bekijken...
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 09-01-2018 20:01
2.12% gewijzigd

dinsdag 9 januari 2018 om 20:01
Ik ook en ik vind er niets fouts aan. Festival der Liebe, Eine neue Liebe ist wie ein neues Leben, Verdammt ich lieb dich, ik zong het al heel ver voordat ik germanist besloot te worden.JollyRider schreef: ↑09-01-2018 19:58Hmz, ok.
Daal ik erg in ieders achting als ik vertel dat ik dit volgaarne mee brul in de auto? Net als “Du” van Peter MAfay trouwens. Ik hou wrl van erg foute Duitse muziek ben ik bang
Maar jij leest er dus een andersoortige relatie in? Het is wel hét Duitstalige gay-anthem, dat dan weer wel. En Marianne Rosenberg heeft nog een meesterlijk liedje: https://www.youtube.com/watch?v=s3EMTAr-UBY
dinsdag 9 januari 2018 om 20:01
Ik ❤ Spanje. Het eten, de temperatuur, het landschap en de mensen.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 19:51Ja, Spaanse inderdaad. Ik ben ook zo gek op Italië een goede 2e keus na Spanje![]()
Vooral zuid Spanje. De mensen zijn daar toch net even anders. Warmer.. vriendelijker. Hoe ouder ik word, hoe meer heimwee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 9 januari 2018 om 20:02
Het Parlando vind ik echt geweldig.Lady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 19:59Ik vind hem toevallig prachtig. Als er één Duitse tekst lekker meeblert is het wel die van 'Ich bin wie du'
Maar ik ben gepredestineerd, mijn opa was altijd dol op Deutsche Schlagers en ik was weer dol op mijn opa, dus dan krijg je dat.
JaLady*Voldemort schreef: ↑09-01-2018 19:59Ik vind hem toevallig prachtig. Als er één Duitse tekst lekker meeblert is het wel die van 'Ich bin wie du'

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Hier en daar wat belerendAna_Isabel2 schreef: ↑09-01-2018 20:00Ja, echt. Je oa je manier van communiceren, zaken vanuit verschillende perspectieven bekijken...

dinsdag 9 januari 2018 om 20:03
We zijn leuk hecharlottew88 schreef: ↑09-01-2018 20:01Ik ❤ Spanje. Het eten, de temperatuur, het landschap en de mensen.

Zodra ik uit het vliegtuig stap voel ik het bijna letterlijk in mijn hart. " thuis!"

dinsdag 9 januari 2018 om 20:03
Hoe gaat ie vandaag?charlottew88 schreef: ↑09-01-2018 20:01Ik ❤ Spanje. Het eten, de temperatuur, het landschap en de mensen.

dinsdag 9 januari 2018 om 20:04
Dat valt reuze mee.

dinsdag 9 januari 2018 om 20:05

Je moet natuurlijk wel wat leren van een docente.

dinsdag 9 januari 2018 om 20:05
Ja, komt waarschijnlijk omdat mijn Duits net te slecht is hoor. Ik heb de taal uitsluitend van tv geleerd, dus dat is beperkt. Maar ik ben er altijd van overtuigd geweest dat de “du” een hippie met polyamoreuze neigingen was en “ich” zich daar uit smachtende liefde maar naar voegdevrouwjagersma schreef: ↑09-01-2018 20:01Ik ook en ik vind er niets fouts aan. Festival der Liebe, Eine neue Liebe ist wie ein neues Leben, Verdammt ich lieb dich, ik zong het al heel ver voordat ik germanist besloot te worden.
Maar jij leest er dus een andersoortige relatie in? Het is wel hét Duitstalige gay-anthem, dat dan weer wel. En Marianne Rosenberg heeft nog een meesterlijk liedje: https://www.youtube.com/watch?v=s3EMTAr-UBY

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

dinsdag 9 januari 2018 om 20:10

dinsdag 9 januari 2018 om 20:12
https://www.youtube.com/watch?v=Urw-iutHw5E
falco
Dit vind ik een mooi nummer maar anno 2018 weer niet.
falco
Dit vind ik een mooi nummer maar anno 2018 weer niet.

dinsdag 9 januari 2018 om 20:21
Op het ene moment beter dan het andere moment. Het forum zorgt voor een beetje afleiding.