Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 17 maart 2018 om 14:45
Zolang het maar geen rotte kutdag is

zaterdag 17 maart 2018 om 15:28
Lekker pannenkoeken, alleen ben ik echt heel slecht in het bakken van pannenkoeken dus we eten ze hier nooitAna_Isabel2 schreef: ↑17-03-2018 15:25Ik zou die pannenkoek dan weer in mijn mond stoppen als je écht praktisch wilt zijn, maar goed, ieder zijn ding.

zaterdag 17 maart 2018 om 15:28
Ik dacht aan iemand die wanhopig stond te schudden aan een levenloos kindje en toen maar besloot een topic aan te maken. Maar gelukkig viel het mee inderdaad.

zaterdag 17 maart 2018 om 15:36
Neee! Vies!Ana_Isabel2 schreef: ↑17-03-2018 15:33Kant en klaar is een redelijk alternatief. Op voorwaarde dat j een magnetron kunt instellen.

zaterdag 17 maart 2018 om 15:38
Die vinden ze hier niet te hachelen.Ana_Isabel2 schreef: ↑17-03-2018 15:33Kant en klaar is een redelijk alternatief. Op voorwaarde dat j een magnetron kunt instellen.
(En nu heb ik zin in een hartige pannenkoek met kaas en bacon).
There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 17 maart 2018 om 15:39
Ach, ik dacht dat het herhalingen waren. Voor de zoveelste keer werden vagina's uitgestald op een koffietafel gipsafdrukken of 3D prints?
Toevallig nog een (volgens de donateur) levensgrote pikzwarte penis bij spuiten en slikken gezien. Er werd veel gelachen, maar versneld doorgespoeld. Daar ging het dus niet over de vagina, maar over penis en anus.
Met 3D printer op schaal mogelijk. Dat is bij gipsafdruk moeilijker.
Een ei hoort erbij. Gips moet drogen en ja, is niet zo fijn.
Is interessant. Dooier krimpt naarmate deze langer wordt gekookt.
De buitenkant is van kalk. Dat is de schaal.

Bijna Pasen!!
Toevallig nog een (volgens de donateur) levensgrote pikzwarte penis bij spuiten en slikken gezien. Er werd veel gelachen, maar versneld doorgespoeld. Daar ging het dus niet over de vagina, maar over penis en anus.
Met 3D printer op schaal mogelijk. Dat is bij gipsafdruk moeilijker.
Een ei hoort erbij. Gips moet drogen en ja, is niet zo fijn.

Is interessant. Dooier krimpt naarmate deze langer wordt gekookt.
De buitenkant is van kalk. Dat is de schaal.

Bijna Pasen!!

anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 17-03-2018 15:41
Reden: Stukje terug: Dag van de vagina. Geen wonder dat ik ze voorbij zag komen.
Reden: Stukje terug: Dag van de vagina. Geen wonder dat ik ze voorbij zag komen.
0.42% gewijzigd

zaterdag 17 maart 2018 om 15:39
Ja, dat had ik dus ook. Zo eng kunnen sommige topictitels zijnLady*Voldemort schreef: ↑17-03-2018 15:28Ik dacht aan iemand die wanhopig stond te schudden aan een levenloos kindje en toen maar besloot een topic aan te maken. Maar gelukkig viel het mee inderdaad.

zaterdag 17 maart 2018 om 15:40
Hmmmm...of salami & brie!Grobbekuiken_ schreef: ↑17-03-2018 15:38Die vinden ze hier niet te hachelen.
(En nu heb ik zin in een hartige pannenkoek met kaas en bacon).

zaterdag 17 maart 2018 om 15:43
zaterdag 17 maart 2018 om 15:45
Pumps_italiaans schreef: ↑17-03-2018 15:43Aaaah, geen wonder dat er een topic was met gekookt ei in vagina. Een paar dagen geleden.

Die was al vooruit aan het topic-en.

zaterdag 17 maart 2018 om 15:47
Die zijn echt niet te eten vind ikAna_Isabel2 schreef: ↑17-03-2018 15:33Kant en klaar is een redelijk alternatief. Op voorwaarde dat j een magnetron kunt instellen.

zaterdag 17 maart 2018 om 15:51
Ach ja, maart roert zijn staart en april doet wat hij wil.
Ik was ook helemaal in de lente stemming. Hier staan de tomaat planten al op de grootte dat ze eigenlijk naar buiten moeten.
Ik heb al een tweede zaai gedaan. Maat houden hoort bij To.

Prettig weekeinde!
Ik moet nog eieren halen. Ik ga de laatste deel van de pannenkoeken maken. Daar hoort een ei bij.

anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 17-03-2018 15:53
Reden: EDIT: Topic titel is gewijzigd. WAS: gekookt ei zit v a s t (entijd?) in vagina
Reden: EDIT: Topic titel is gewijzigd. WAS: gekookt ei zit v a s t (entijd?) in vagina
0.00% gewijzigd

zaterdag 17 maart 2018 om 15:55
Ik leef met je mee qua weer en zo.Pumps_italiaans schreef: ↑17-03-2018 15:51Ach ja, maart roert zijn staart en april doet wat hij wil.
Ik was ook helemaal in de lente stemming. Hier staan de tomaat planten al op de grootte dat ze eigenlijk naar buiten moeten.
Ik heb al een tweede zaai gedaan. Maat houden hoort bij To.![]()
Prettig weekeinde!
Ik moet nog eieren halen. Ik ga de laatste deel van de pannenkoeken maken. Daar hoort een ei bij.![]()
Succes met je eieren en pannenkoeken.